1395-02-11 10:57
1960
0
31255
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

بازنشستگان گلستانی 4 برابر حقوق ماهانه خود تسهیلات با کارمزد 12 درصدی می‎گیرند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه کاراکارت به تمام بازنشستگان کارگری که از بانک رفاه حقوق می‎گیرند تعلق می‎گیرد، گفت: بازنشستگان چهار برابر حقوق ماهانه خود تسهیلات با کارمزد 12 درصدی می‎گیرند.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، امرالله عباسی صبح امروز به همراه اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان گلستان در دیدار با آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‎فقیه استان گلستان اظهار کرد: تسهیلاتی که به بازنشستگان کارگری تعلق می‎گیرد با بازپرداخت یکساله و بدون ضمانت‎نامه بوده که این مهم یک ماه قبل از آغاز سال جدید در استان شروع شده است.

وی تصریح کرد: افراد مشمول تسهیلات می‎توانند با مراجعه به سایت بانک رفاه نسبت به درخواست خود اقدام کنند و تسهیلات در کارت آنها شارژ شود.

نقش کارگران و کارفرمایان مهمترین مولفه در تقویت اقتصاد مقاومتی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه در هفته کار و کارگر 150 برنامه در استان برگزار می‎شود، افزود: محور برنامه‎های هفته کار و کارگر مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است.

عباسی نقش کارگران و کارفرمایان را مهمترین مولفه در تقویت اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: مشارکت‎های کارگری و کارفرمایی بسیار مهم است، در استان تشکل‎های کارگری، کارفرمایی، خانه کارگر، کانون کارآفرینان، انجمن‎های صنفی کارگری و کارفرمایی و مجمع نمایندگان کارگران فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‎های ما با نشست‎های چهارجانبه انجام می‎شود، ابراز کرد: در کشور نشست‎های سه جانبه صورت می‎گیرد اما در استان گلستان نشست‎های چهار جانبه دولت، کارگر، کارفرما و دانشگاه انجام می‎شود تا فاصله دانشگاه و تولید را کم کند.

شناسایی نخبگان در عرصه کار و تلاش در گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه مرور ارزش‎های انقلاب اسلامی و شهدای کارگری از محورهای بزرگداشت هفته کار و کارگر بوده است، گفت: شناسایی نخبگان در عرصه کار و تلاش از دیگر موضوعاتی است که به آن پرداخته شده است.  

عباسی بیان کرد: کارگران و کارفرمایان طی چند سال گذشته در برابر مشکلات ناشی از تحریم‎ها مقاومت کردند و استفاده از تجارب آنها بسیار مهم و کارآمد بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.