1393-06-27 13:44
2073
0
3012
سردار باقرزاده در گرگان :

برای اتمام پارک موزه دفاع مقدس گلستان مسئولین استان باید همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند

رئیس کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت : پارک موزه برای گلستان در قالب عملیات کربلای 4 با توجه به وجود جنگل در نهارخوران گرگان لحاظ شده و اکنون در حال ساخت است که در این زمینه مسئولان استان باید همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

به گزارش گلستان ما ، سرتیپ پاسدار سیدمحمد باقرزاده امروز در سومین نشست شورای فرهنگ عمومی گلستان، با اشاره به ایجاد پارک موزه های دفاع مقدس در کشور اظهار کرد: این مساله از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید و پیگیری شده که در هر منطقه و استان یکی از عملیات دفاع مقدس طراحی و ساخته شود.

وی افزود: این پارک موزه برای گلستان در قالب عملیات کربلای 4 با توجه به وجود جنگل در نهارخوران گرگان لحاظ شده و اکنون در حال ساخت است که در این زمینه مسئولان استان باید همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

سردار باقرزاده گفت: اگر بخواهیم فرهنگ مردم و جامعه اصلاح شود، باید کارهای زیربنایی و ماندگار مانند ساخت این پارک موزه‌ها انجام شود و از بهترین فناوری، هنر و تکنیک نیز در آن استفاده شود.

مشاور عالی رئیس کل ستاد نیروهای مسلح گفت: کار و اقدام اساسی در زمینه دفاع مقدس برای ماندگاری و اثربخش بودن نیازمند عزم همه‌جانبه است.

فرمانده کمیته جست‌و‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: به فرموده مقام معظم رهبری کارهای اساسی در زمینه دفاع مقدس باید عمیق بوده، ماندگاری داشته و اثربخش باشد.

سردار باقرزاده ادامه داد: باید فرهنگ سازی در مورد از خودگذشتگی، ایثار و شهادت، خوبی‌ها و فداکاری‌ها در جامعه نهادینه شده و تداوم داشته باشد.

وی بیان کرد: عاشورا در واقع فرهنگ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بوده و بر این اساس، دفاع مقدس کشور ما برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

رئیس کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروز اگر همه ما و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مومن حقیقی به معارف دفاع مقدس باشیم، همه موارد در جامعه حل می شود و روحیه بی اعتمادی کنار رفته و جای آن را اعتماد به نفس، اشتیاق به همکاری و حماسه بودن می‌گیرد.

مشاور عالی رییس کل ستاد نیروهای مسلح گفت: به واسطه فرهنگ عاشورایی می توان فرهنگ قرآنی را در جامعه حاکم و سپس فرهنگ را اصلاح کرد./ تسنیم

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.