1393-06-27 06:24
3089
0
2989
اجرای 495 برنامه توسط سپاه در هفته دفاع :

تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان حماسه سوسنگرد را بازسازی می کند/80 دقیقه از جنگ در معرض نمایش مردم

معاون اجرایی سپاه نینوا با اعلام اینکه 495 برنامه در هفته دفاع توسط سپاه برگزار می شود گفت : تیپ مردم پایه سپاه نینوا حماسه سوسنگرد را بازسازی می کند.

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالله عین علی معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان صبح امروز (27 شهریور ماه) در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت : سپاه نینوا گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس 495 برنامه دارد که در روزهای هفته و در شهرهای مختلف برگزار می شود.

عین علی افزود: بازسازی حماسه سوسنگرد توسط تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان در میدان ترمینال کارشاخصی است که توسط سپاه و بسیج و با همکاری ارتش در زمین خالی جنب امامزاده عبدالله منتهی به میدان ترمینال هر روز هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه بصورت مجانی در اختیار شهروندان است خاطرنشان کرد: در ابتدای این مجموعه نمایشگاه دفاع مقدس قرار دارد و افراد با ورود به نمایشگاه با تصاویر و دستاوردها بصورت نرم افزاری آشنا می شوند و سپس ماکت 10 در 10 عملیات سوسنگرد را می بینند .

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان ادامه داد: بخش بعدی نمایشگاه بازسازی عملیات سوسنگرد با احداث سنگرهای انفرادی و برپایی ادوات نظامی شامل چهار عدد تانک و تجیهزات است که از تیپ 60 زرهی عمار یاسر گنبد آورده می شود و یک گروه از لشکر 30 نیز در اجرای این نمایش کمک می کنند .

عبدالله عین علی زمان این نمایش را 80 دقیقه عنوان کرد و تصریح داشت : مردم می توانند در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس آشنا شوند و این نمایشگاه در 18 غرفه برگزار می شودو غرفه های اطلاعی رسانی ، شهدا ، بسیج سازندگی و محرومیت زدایی ، جنگ نرم و ... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت .

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان گفت : همچنین سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بسیج و سپاه نینوا گلستان با 59 اثر کتاب و 5 لوح فشرده در نمایشگاه آثار دفاع مقدس تهران در نمایشگاه بین المللی شرکت خواهد کرد.

عین علی افتتاح 70 پروژه عمرانی ، رژه موتوری در شهرهای ( گرگان ، کلاله ، رامیان ، گمیشان ، مراوه تپه ، گنبد) ، برگزاری 45 یادوراه شهدا ، 520 دیدار از خانواده های شهدا ، تجلیل از سربازان نمونه ، تجلیل از ایثارگران و مداحان ایثارگر ، دیدار با آیت الله میبدی ، ویزیت رایگان درمانگاه های سپاه در استان ، 42 مورد نهضت روشنگری ، همایش مهندسی در دفاع مقدس ، همایش نقش زنان در دفاع مقدس ، پیگیری طرح دجالواره از سایر برنامه هاییست که سپاه وبسیج در این هفته اجرا می کند .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.