1393-06-25 06:46
2342
0
2891
سرهنگ عباس حسن نیا :

منعی درساخت پارک موزه وجود ندارد / بحث انتقال پارک موزه به لشکر 30 جدی نیست

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان با اشاره به اینکه منعی در ساخت پارک موزه وجود ندارد گفت : انتقال پارک موزه به لشکر 30 گرگان در حد حرف است و جدی نیست .

به گزارش گلستان ما : سرهنگ عباس حسن نیا مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مسیر ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان هیچ مانعی وجود ندارد و پیمانکار نیز با قوت کارش را ادامه می دهد .

حسن نیا افزود : پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان یک طرح ملی است و ردیف بودجه ملی دارد .

وی با اشاره به صحبتهایی در خصوص انتقال پارک موزه دفاع مقدس به لشکر 30 گرگان خاطرنشان کرد: اینکه پارک موزه دفاع مقدس به مکان وسیعی چون لشکر 30 برود آرزوی ماست چون می توانیم بهتر انجام وظیفه کنیم ولی در حال حاضر هیچ بحث جدی در این مورد وجود ندارد .

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان در جواب سوال خبرنگاری در خصوص مخالفت آیت الله نورمفیدی با ساخت این مجموعه در تپه نورالشهدا افزود: ایشان یکی از اعضای هیات امنا است و ریاست هیات امنا نیز با استاندار است و ایشان در جلسه قبلی هیات امنا گفتند که روی لشکر 30 هم کار کنید ولی گفتند که کار را در تپه نورالشهدا ادامه دهید چون طرح ملی است .

عباس حسن نیا در خصوص اعتبارات واگذار شده برای ساخت پارک موزه دفاع مقدس تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته توانستیم 70 درصد بودجه را بگیریم ولی با توجه به تجمیع بودجه برای افتتاح پروژه های اولویت دار بیشتر اعتبارات ما در سال 94 محقق می شود .

وی در خصوص ورود 70 شهید گمنام به داخل کشور گفت : چهارشنبه همین هفته نماینده کمیته تفحص جستجوی مفقودین به گلستان سفر می کند و از مکانهای پیشنهادی جهت تدفین شهید گمنام بازدید به عمل می آورد .

این سرهنگ ارتش در خصوص احتمال تدفین شهید گمنام در لشکر 30 گفت : همین بحث انتقال پادگان لشکر 30 باعث شد تا ستاد کمیته جستجوی مفقودین با این پیشنهاد لشکر 30 موافقت نکند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.