1394-12-22 11:10
974
0
28860
مسئول هیئت نظارت گلستان :

تاکنون در خصوص تایید نتایج هیچ حوزه انتخابیه ای در گلستان اعلام نظر نشده / نتایج نهایی بصورت رسمی اعلام می شود

غلامی گفت : اخبار و شنیده های مطرح شده در خصوص تایید یا عدم تایید انتخابات در برخی حوزه های انتخابیه که در رسانه ها بدان پرداخته می شود صحت ندارد .

به گزارش گلستان ما ؛ عیسی غلامی مسئول هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی ضمن تشکر از حضور حماسی آحاد مردم استان در انتخابات شکوهمند 7 اسفند ماه گفت : تا کنون نتایج انتخابات مربوط به خبرگان و مجلس شورای اسلامی در هیچ کدام از 6 حوزه انتخابیه استان گلستان از سوی شورای نگهبان تایید نهایی و اعلام رسمی نشده است .

 وی افزود : برخی اخبار و شنیده های مطرح شده در خصوص تایید یا عدم تایید و یا ابطال تعدادی از صندوق ها در برخی حوزه های انتخابیه که در فضای رسانه ها و بخصوص در شبکه های اجتماعی به آن پرداخته می شود صحت ندارد .

غلامی در خصوص شکایات طرح شده در خصوص اعتراض به نتایج انتخابات در استان گفت : در خصوص نتایج انتخابات مجلس خبرگان یک نفر و  مجلس شورای اسلامی 9 داوطلب ، شکایت خود را به دفتر هیئت نظارت استان اعلام نمودند که همه این شکایات در حال بررسی است .

مسئول هیئت نظارت گلستان در پایان اذعان داشت : بلافاصله پس از پایان یافتن و قطعی شدن بررسی ها در خصوص نتایج انتخابات 7 اسفند در 6 حوزه انتخابیه استان ، نتایج نهایی بصورت رسمی به اطلاع هم استانی های عزیز خواهد رسید .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.