1394-12-20 07:41
1018
0
28758
در سومین جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه 4 هزار شهیدگلستان عنوان شد:

انتقاد صادقلو از اجرای طرح های عادی در قالب اجلاسیه / باید با فضاسازی مناسب حال و هوای اجلاسیه 4هزار شهید را متجلی کنیم

استاندار گلستان با انتقاد از اجرای طرح های عادی و روزمره در قالب اجلاسیه 4 هزار شهید استان خواستار اهتمام بیشتر کمیته ها برای برنامه ریزی و اجرای طرح های ویژه و اختصاصی این کنگره بزرگ شد.

 به گزارش گلستان ما ؛ حسن صادقلو در سومین جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه بزرگداشت 4هزار شهید استان، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، تصریح کرد: باید بین اقدامات عادی و ویژه دستگاه ها برای برگزاری اجلاسیه شهدا تفاوت قائل شد و طرحی نو برای این اقدام ارزشمند تدارک دید.

وی افزود: تمامی کمیته ها ملزم هستند تا 11فروردین سال 95 نهایتاً 10 برنامه ی ویژه خود را به دبیرخانه اجلاسیه پیشنهاد دهند تا مورد بررسی ویژه قرار گیرد.

باید با تابلوها و فضاهای محیطی حال و هوای اجلاسیه 4هزار شهید را در استان متجلی کنیم

وی با اشاره به رویکردهای شهری در برگزاری اجلاسیه گفت: طراحی المان شهدا در جای جای استان باید نافذ در زمان و مکان باشد و با استفاده از تابلوهای شهری و فضاهای محیطی شهری حال و هوای اجلاسیه بزرگداشت 4هزار شهید را در استان متجلی کنیم.

استاندار گلستان خطاب به روسای کمیته ها و مدیران اجرایی دستگاه ها، یادآور شد: باید در تمامی اقدمات اجرایی توجه به سبقه 4هزار شهید استان لحاظ شود و تکریم این عزیزان ناموس وار مورد تاکید قرار گیرد.

وی اقداماتی همچون درختکاری با عنوان 4هزار شهید استان را ارزمشند قلمداد کرد و افزود: تهیه لوگوی اجلاسیه، ایجاد نمادهای تصویری و تابلویی، طراحی تمبر ویژه ی اجلاسیه از اقداماتی است که باید هر چه سریعتر انجام شود.

فضاهای مجازی و کاربران آن باید به عنوان جامعه ی هدفی خاص مورد توجه قرار گیرند

صادقلو توجه به فضاهای مجازی را مهم دانست و یادآور شد: فضاهای مجازی و کاربران آن باید به عنوان جامعه ی هدفی خاص مورد توجه قرار گیرند و از طرح های جالب با پیام های زیبا آن در حوزه اجلاسیه بهره برداری شود.

وی از مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست در سال آینده جهت بودجه دستگاه ها را به سمت اجلاسه 4 هزار شهید استان هدایت کنند و خاطرنشان کرد: باید برنامه های ویژه دستگاه ها که به تصویب می رسد با همکاری سازمان مدیریت به لحاظ بودجه هم تعیین تکلیف شوند.

همچنین در این جلسه سردار صادقی فرمانده سپاه نینوای استان گزارشی از اقدامات و مصوبات دو جلسه پیشین ارائه کرد.

لازم به ذکر است در سومین جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه بزرگداشت 4هزار شهید استان روسای کمیته های ورزش، رسانه، بانوان، اقشار، دانشجویی و اساتید، نظارت و ارزیابی، یادمان ها و بناها و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گزارشی از اقدامات اجرایی و برنامه های آتی خود در راستای برگزاری باشکوه این مراسم ارائه کردند.

گفتنی است اجلاسیه ی بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان در آذر ماه 95 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.