1394-12-20 07:05
1451
0
28755
جانشین سازمان بسیج دانش آموزی:

تربیت گلخانه ای در مدارس دانش آموز تراز نظام به بار نمی آورد

جانشین سازمان بسیج دانش آموزی گفت: شکل گیری هویت ایرانی اسلامی دربستر بسیج دانش آموزی فراهم می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، قاسم حبیب زاده در بازدید از واحدهای پیشگام مدارس استان گلستان، اظهار کرد: رئیس جمهور و مسئولان آینده پشت نیمکت های مدارس هستند وبسیج دانش آموزی بعنوان مهمترین تشکل دانش آموزی برای تربیت آنان و هویت دهی آنان برنامه ریزی کرده است تا با اثربخشی به آن هویت ایرانی اسلامی آن شکل گرفته ومدیربا دانش و متخصص تربیت کند.

وی افزود: فعالیت ها از ابتدا باید سلسله وار و هدفمند انجام شود، کسی که تمرین مدیریتی در مدرسه انجام نداده باشد نمی تواند مسئولیتی در دانشگاه و به تبع آن در جامعه بپذیردلذا با واگذاری مسئولیت واحد پیشگام در مدارس به دانش آموزان توانمند، آنان برای مدیریت کلان مملکت تمرین می کنند.

تربیت گلخانه ای در مدارس دانش آموز تراز نظام به بار نمی آورد

جانشین سازمان بسیج دانش آموزی با بیان اینکه تربیت گلخانه ای در مدارس دانش آموز تراز نظام به بار نمی آورد، اذعان کرد: امروز در نظام آموزشی کشور، موضوع پرورش تحت الشعاع مسئله آموزش قرار گرفته و و بسیج دانش آموزی می خواهد در پرورش دانش آموز تراز نظام نقش آفرین باشد لذا فعالیت های ما بیشتر رویکرد تربیتی با هدف پر کردن خلاءهای دانش آموزان در حوزه پرورشی انجام می شود.

وی متذکرشد: در دوران مدرسه دانش‌آموز تنها از دبیران خود برای درس مربوطه آموزش می‌بینند و دانش‌آموز برای ورود به مقاطع بالاتر و دانشگاه با کوله باری از مفروضات تئوری مواجه می‌شود و این در حالی است که برای ورود به جامعه آماده نیست و از اجتماع خود بی‌خبر است.

این مقام کشوری ادامه داد: محدود بودن افق نگاه دانش آموزان باعث می شود، فردی با آموزش 18 ساله در مدرسه و دانشگاه و طی کردن مدارج عالیه با یک دعوت نامه به سمت کشورهای غربی کشیده شود و برای پیشبرد فرهنگ اومنیستی غرب تلاش کند.

نوع نگرش دانش آموزان در دانشگاه  متاثر ازشکل گیری آن در مدرسه است

حبیب زاده نوع نگرش دانش آموزان در دانشگاه را متاثر ازشکل گیری آن در مدرسه دانست و خاطرنشان کرد: مدرسه باید جایی برای تمرین مدیریتی و فعالیت های اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی باشد.

پیش از ظهر امروز جانشین سازمان بسیج دانش آموزی بهمراه برزگر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی گلستان و فرماندهان حوزه فتح و بدر مرکز استان ضمن بازدید از واحدهای پیشگام مناطق شهری و روستایی با فرماندهان و شورای واحد مدارس گفتگو کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.