1394-12-17 06:24
1001
1
28603
عرب محبی در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

توضیحات رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان شهرستان گرگان در خصوص گران شدن قیمت گوشت

در پی افزایش قیمت گوشت قرمز به کیلویی 33 هزار تومان مهدی عرب محبی رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان شهرستان گرگان توضیحانی را ارائه کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ مهدی عرب محبی رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان شهرستان گرگان در جمع خبرنگاران گفت : تعیین قیمت گوشت قرمز تنها در اختیار انجمن نیست و نماینده سازمان جهادکشاورزی ، نماینده اصناف ، نماینده اتحادیه و نماینده دامپزشکی نیز به همراه تحقیقات میدانی در قالب یک کارگروه این کار را انجام می دهند.

عرب محبی با اشاره به اینکه تعیین نرخ گوشت از جای دیگر عیب دارد تصریح کرد: قصابان مجموعه صنفی اند که وظیفه توزیع گوشت را در اختیار دارند اما می بینیم که در کار تولید و کشتار نیز دخالت می کنند. قصابان مدعی اند کار تهیه ، کشتار و فروش صفر تا صد با آنهاست .

وی اضافه کرد: این نحوه توزیع گوشت پروسه دقیقی ندارد و یک روز با افت بالا و یک روز با افت پایین انجام می شود اما قیمت گوشت آنالیز شفاف و مشخصی دارد که صورتجلسات نیز موجود و مورد تایید جهاد کشاورزی نیز هست .

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان شهرستان گرگان گفت: بحث اضافه دام و وزن لاشه نیز در قیمت تاثیرگذار است و با توجه به اینکه الان در فصل زمستان هستیم معمولا دام زنده کم هست و لاشه ها نیز لاغر هستند و این موضوع یک مقدار بر قیمت ها اثر گذاشته است .

مهدی عرب محبی که در جمع خبرنگاران صحبت می کرد ، اذعان داشت : اگر دام خوب تهیه شود این قیمت ها می تواند کاهش بیابد و از فروردین به آنطرف این فرایند بهتر می شود و می توان در قالب تفاهم با قصابان این قیمت ها را کاهش داد.

عرب محبی به بررسی کیفیت غذای رستورانها اشاره کرد و گفت : در هفته های گذشته 15 مورد بازرسی و بازدید داشتیم که کیفیت گوشت را بررسی کنیم که آیا رستورانها از گوشت گرم یا گوشت منجمد استفاده می کنند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

sajad

با سلاماگر مسلمان باشيد و بر اين اساس كه جايي ديديد بكار نماييد بايد از اون شغل خارج بشيد نه اينكه بخاطر دريافت يك حقوق خون هزاران نفر را بكنيد توي شيشه.واقعا الان قصاب ها هم ميز مذاكرات ميخواهند كه گفتيد:می توان در قالب تفاهم با قصابان این قیمت ها را کاهش داد.چرا با قصاب ها بهتر نيست با گاو ها و گوسفندان بر سر مذاكره بنشيد كه نقطه 0 هستند..واسطه هم نيست اين وسط.قيمت دام زنده حدود 12 هزار تومان بوده و هست به گفته ساير مديران ديگر هزينه كشتار و غيره هم حدود 10 تا 12 جمعش ميشود 22 تا 24.لاغر و چاقي هم روي قيمت تاثير ميذاره ؟يك گوسفند 10 كيلويي رو بديم كيلو 33يك گوسفند 20 كيلويي رو بديم كيلو15 تومان پس اگر اينگونه هست.واقعا بر اين توانمندي شما بايت افرين گفت.

0
0
پاسخ
1394-12-17 07:01

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.