1394-12-17 04:47
1854
3
28600
روشنی جانباز 70 درصد :

با فرماندهی فرماندار گرگان از رای مردم خوب گرگان حفاظت شد

عضو هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گرگان گفت : همه اعضای هیئت اجرایی انتخابات مرکز استان از رای مردم خوب و شهید پرور گرگان با فرماندهی فرماندار گرگان حفاظت کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ حاج صادق روشنی جانباز شیمیایی 70 درصد و از اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان گرگان گفت : به لطف خدا شمارش آرا که برای هئیت اجرائی و فرماندار حکم امانت را داشت، با تحمل و بردباری و بی خوابی و درایت،به نحو احسن  انجام شد.

روشنی افزود: همه اعضای هیئت اجرایی انتخابات مرکز استان از رای مردم خوب و شهید پرور گرگان به فرماندهی فرماندار گرگان حفاظت کردند و یکی از بهترین انتخاباتها را داشتیم.

این جانباز 70 درصد از حضور حماسی مردم تشکر کرد و آن را برگ زرین دیگری از پشتیبانی مردم از مقام عظمای ولایت خواند و از همه مسئولان درخواست کرد به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

حاج صادق روشنی که در دیدار اعضای هیئت اجرایی شهرستان گرگان با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان سخن می گفت ، از همه همه عوامل برگزاری انتخابات و اعضای هیئت اجرایی خصوصا فرماندار مرکز استان که فرماندهی شایسته ای داشت تشکر کرد.

در پایان این دیدار که عصر دیروز یکشنبه 16 اسفند برگزار شد ، یحیی خاکی رئیس ستاد انتخابات و  فرماندار گرکان اعضای هئیت اجرائی انتخابات را به آیت الله نورمفیدی معرفی کرد.


حاج صادق روشنی جانباز هفتاد درصد جنگ تحمیلی ، سردار حاج عیسی اتراچالی از فرماندهان لشکر 25 کربلا، حجت الاسلام خیر خواه رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، جوانمرد جانشین ستاد از استانداری گلستان، سلیمانی رئیس جهاد کشاورزی گرگان، وفائی مدیرکل ثبت و احوال استان، شکر آبی رئیس ثبت و احوال گرگان، محمد رضا خاکی از نخبگان فرهنگی و دانشگاه، سرکار خانم حسینی معاونت مدیرکل پرورشی از اعضای هیئت اجرایی حاضر در این جلسه بودند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سامان

درود خدا بر فرمانده شجاع شهر گرگان فرماندار بصیر و اگاه و توامند و درود بر حاج صادق روشمی شهید زنده احسنت حاج صادق مایه مباهاتی و درود خدا بر همه شهیدان ....

0
0
پاسخ
1394-12-17 08:47
مدرس

مگر تا حالا حفاظت نمی شد و مسئولین قبلی بیخیال بودند. افرادی که سرصندوق اخذ رای هستند تا زمان پایان شمارش آرا بیدارند و نمی خوابند شما که دیگه جای خود دارید و کلی ابلاغ و مسئولیت و حق الزحمه . بیدار خوابی و صیانت از ارا یک وظیفه شرعی است و رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند بنظرم تیتر خوبی برای این خبر انتخاب نشده است. می توانستید تیتر بزنید: دیدار اعضای هیات اجرائی انتخابات گرگان با ایت الله نورمفیدی

0
0
پاسخ
1394-12-17 20:04

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.