1394-11-20 16:23
800
0
27350
مینو اصلانی در گرگان:

شرکت در انتخابات دشمن را مایوس می‎کند/ مردم افرادی که در فتنه 88 سابقه ای نداشتند انتخاب کنند / نماینده باید دغدغه‎ مردم را پیگیری کند

مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: شرکت اول وقت در انتخابات دشمنان را از انقلاب اسلامی و کشور ایران ناامید می‎کند.

 به گزارش گلستان ما ؛ مینو اصلانی درگفت و گو با خبرنگار پاسرو گفت: شرکت در انتخابات حق هر ایرانی است و هر فرد ایرانی خود را محق حضور در انتخابات ببیند و تلاش کند در اول وقت برای ناامیدکردن دشمنان از انقلاب و ایران در پای صندوق‎های رای حاضر شود و بداند هر رایی تاثیر خودش را دارد و می‎تواند یک قدم، کشور را به سمت پیشرفت و تعالی پیش ببرد.

وی جایگاه مجلس خبرگان را مهم خواند و ابراز داشت: فرد اصلح در انتخابات شاخصه‎های بسیار مهمی دارد و فردفرد مجلس در سرنوشت و تصمیماتی که در کشور می‎گیرند بسیار موثر است لذا هر فردی که انتخاب می‎شود درواقع از جایگاه ویژه‎ای برخوردار می‎شود.

اصلانی با بیان اینکه فردی را انتخاب کنیم که هیچ سابقه‎ای در فتنه سال 88 نداشته باشد، افزود: کسی که به عنوان نماینده انتخاب می‎کنیم باید کاملا زاویه‎اش با خط فتنه 88 مشخص باشه و هیچ سابقه‎ای در فتنه سال 88 نداشته باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفت و گو با خبرنگار پاسرو؛ تاکید کرد: فردی را انتخاب کنیم که دارای شاخصه‎هایی مثل تدین، التزام عمل به ولایت فقیه، التزام عملی به بنیان‎های فکری و عملی به اندیشه‎های انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی با بیان اینکه نماینده مجلس خبرگان باید دشمن ستیز باشد و مقابله جدی و سازش ناپذیری با استکبار جهانی داشته باشد، تصریح کرد: به فرمایش امام راحل که فرمودند هرگاه دشمن از شما تعریف کند مشخص است راه را اشتباه رفته‎ایم و برای اینکه راه درست را انتخاب کنیم باید خط سازش ناپذیری و استکبارستیزی را دنبال کنیم.

اصلانی با اشاره به اینکه یکی از شاخصه‎های مهم دیگری که می‎توان نام برد بحث توجه به اقتصاد مقاومتی است، ابراز داشت: نمایندگان مجلس باید توجه ویژه‎ای برای زمینه‎سازی اقتصاد مقاومتی داشته باشند و همچنین به لحاظ تصمیم قوانین موردنیاز، حمایت و نظارت صورت گیرد.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اینکه در هر سه بخش یک نماینده باید توان کافی برای دنبال کردن این مسائل را داشته باشد، گفت: فردی که به عنوان یک نماینده انتخاب می‎کنیم باید شجاع و بصیر باشد درواقع بتواند دغدغه‎های مردم  و مطالباتشان را در مجلس دنبال کند و جایگاه ویژه‎ای برای مطالبات مردم قائل شود.

وی با بیان اینکه نماینده مجلس باید فردی ساده‎زیست و به دور از اشرافی‎گری باشد، گفت: نماینده باید هم‎پای مردم و درحد زندگی متوسط مردم داشته باشد و هرچه قدر از زندگی متوسط مردم به سمت بالا سعود داشته باشد به همین میزان از اهداف نظام اسلامی دور می‎ماند و نمی‎تواند مشکلات و مسائل مردم را خوب درک کند.

به گفته این مقام مسئول یک نماینده باید ساده‎زیست، همراهی با عموم مردم، پاسداشت شعائر اسلامی حتی همراهی مردم در تمامی صحنه‎های انقلاب از صحنه‎های راهپیمایی گرفته تا تشییع پیکر شهدا حضور پیدا کند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اینکه هر ایرانی مسلمان وظیفه دارد برای تعیین سرنوشت کشور در این انتخابات شرکت کند، تصریح کرد: انتخابات مجلس خبرگان به مراتب مهم‎تر و اساسی‎تر شمرده می‎شود چراکه بحث امام و امت را دنبال می‎کند و جایگاه ولی امر مسلمین را پیگیری می‎کند و برای دنیای اسلام این موضوع بسیار مهم و حیاتی است.

اصلانی گفت: توصیه من به مردم شریف ایران که همیشه در سخت‎ترین برهه‎ها هم‎پای انقلاب اسلامی بودند و انقلاب را یاری کردند این است که امروز تک تک آنها به این فریضه عمل کنند.

وی شرکت در انتخابات را حق هر ایرانی خواند و ابراز داشت: هر ایرانی باید در اول وقت برای ناامیدکردن دشمنان از انقلاب و ایران در پای صندوق‎های رای حاضر شود و بداند هر رای تاثیر خودش را دارد و می‎تواند یک قدم کشور را به سمت پیشرفت و تعالی پیش ببرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.