1394-11-21 04:00
2954
4
27349
دکتر صادقلو : تا الان 17 هزار ملاقات داشتم

دیدار استاندار گلستان با اعضای هیئت تحریریه گلستان ما / استاندار: رسانه دولتی نمی خواهم "رسانه حق" می خواهم

استاندار گلستان در دیدار با اعضای هیئت تحریره پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما گفت:ما رسانه دولتی نمی خواهیم رسانه حق می خواهیم ، رسانه نقّاد می خواهیم که بر مدار انصاف ما را نقد کند و اساسا من خودم اهل سوالات چالشی هستم و دوست دارم سوالات را پاسخ دهم .

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر حسن صادقلواستاندار گلستان در این نشست و دیدار صمیمی ضمن بیان نقاط قوت و ضعف در فعالیت و عملکرد این پایگاه خبری تحلیلی اظهار کرد : منطقی بودن و حرکت در مدار انصاف مهمترین کاری است که این رسانه مهم استانی می تواند انجام دهد .

دکتر صادقلو در ادامه گریزی به فضای استان و شرایط روز زد و گفت : افراط گری در اصلاح طلبی و اصولگرایی را قبول ندارم و معتقدم هر دو می توانند به کشور ضربه بزنند و اینکه بعد از حاکمیت این دو طیف مردم دولت اعتدال را برگزیدند نشان دهنده این موضوع است .

استاندار گلستان اظهار داشت : ما نباید در کشور به موضوع روزمره مشغول شویم چون ما ما برای جهان شمول بودن باید نیرو تربیت کنیم و این وظیفه رسانه ها نیز هست که در این جهت حرکت کنند .

دکتر حسن صادقلو که در جمع اعضای هیئت تحریریه پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما سخن می گفت ، تصریح کرد: برای خودم هیچ حقی قائل نیستم و سعه صدر و تحمل انتقادات را یکی از علامت های مدیریت کردن جامعه می دانم .

صادقلو با اشاره به منطقه آزاد تجاری اینچه برون گفت : ما در هیئت دولت تمام تلاش خود را کردیم تا این طرح تصویب شود ، چون به نفع مردم استان است و من در جلسه هیئت دولت جوری در دفاع از منطقه آزاد فریاد زدم که آقای جهانگیری فکر کرد شاید برای من مشکلی پیش بیاید .

وی اضافه کرد : بنده تا کنون بیش از 17 هزار ملاقات با گروه های مختلف مردمی ، سیاسی ، اجتماعی و اقوام و ... داشتم اما دیدم که اکثر حرفها در جهت مطالبات مردم نظیر توسعه ، رفع بیکاری ، عمران و ... نیست .

مقام ارشد دولت تدبیر و امید در استان گریزی هم به جلسه احزاب زد و گفت : احزاب باید به درون مردم و جامعه بروند و برنامه داشته باشند و سعی کنند برای خود هویت و شناسنامه ایجاد کرده تا مردم به برنامه های آنها رای بدهند .

صادقلو ضمن اشاره به انتقاداتی همچون بحث انتصابات یادآور شد: باید دید که از 220 مدیر استانی چند مدیر شرقی و چند غربی داریم و معتقدم که از غرب استان هم خیلی مدیر داریم اما باید شایستگی ها و توانمندی های مدیران را در نظر بگیریم .

هفتمین استاندار گلستان اعلام کرد : درب های استانداری به روی همه رسانه ها باز است و همه می توانند بیایند ، ما رسانه دولتی نمی خواهیم رسانه حق می خواهیم ، رسانه نقّاد می خواهیم که بر مدار انصاف ما را نقد کند و اساسا من خودم اهل سوالات چالشی هستم و دوست دارم سوالات را پاسخ دهم .

دکتر صادقلو ضمن اشاره به ارزشمند بودن دغدغه های اعضای هیئت تحریریه پایگاه خبری گلستان ما اظهار امیدواری کرد بزودی دیداری را با رسانه های انقلابی و ارزشی استان گلستان برگزار کند .

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محبوب شب

این یعنی چی ؟ پیام های این دیدار چیست ؟جنس این دیدار از چه جنسی بوده ؟ و چرا اینقدر دیر ...!چرا برخی ...ها خیلی دوست داشتند بین نیروهای انقلابی و استاندار توسعه مدار گلستان فاصله ایجاد کنند ؟ اما این دیدار نشان داد تیر آنها به سنگ خورد .

0
0
پاسخ
1394-11-20 17:11
گلستانلو

زنده باد انقلاب این دیدار" در آستانه 22 بهمن و در آستانه 5 سالگی سایت گلستان ما و در آستانه دو انتخابات مهم و در استانه افتتاح زیرگذر صیاد شیرازی " ، اتفاق مبارکی بود .

0
0
پاسخ
1394-11-20 17:15
رادمهر

فی نفسه و فارغ از نتایج و آثار مترتب بر آن ، این دیدار ارزشمند است و کار خوبی بود .

0
0
پاسخ
1394-11-20 18:59
امیر محمود

سلام شب بوی عزیز لطفا در خصوص واژه استاندار توسعه مدار بیشتر توضیح بدین ؟

0
0
پاسخ
1394-11-22 15:38

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.