1394-11-20 08:05
1205
0
27311
استاندار گلستان :

سرلوحه حضور حماسی مردم در 22 بهمن آمریکا ستیزی است

استاندار گلستان گفت : در سرلوحه حضور حماسی مردم آمریکا ستیزی و حفظ ارزش‎های انقلاب اسلامی نهفته است و شعار «مرگ بر اسرائیل » که یک نماد جزئی از نماد شیطانی در منطقه ماست همچنان زنده است .

به گزارش گلستان ما ؛ " حسن صادقلو " استاندار گلستان با اشاره به اهمیت حضور هرچه با شکوه تر مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن اظهارکرد : ملت ایران جوهره و نماد تمام تحرکات تاریخی خود را در 22 بهمن نمایان کرد.

وی با اشاره به اینکه 22 بهمن به عنوان یوم الله از طرف امام راحل مطرح شد ، تصریح کرد: دلیل این انتخاب از طرف حضرت امام خمینی (ره) شاخص بودن و اهمیت این روز است 22 بهمن روز فرو ریختن ارزش‎های طاغوتی و نماد شدن ارزش‎های اسلامی و نتیجه آن ایجاد انقلاب و شکل‎گیری نظام جمهوری اسلامی است.

صادقلو در ادامه تصریح کرد: تبلور 22 بهمن در حقیقت لبیک به نتایج تمام تحرکات و زحماتی است که مردم ما در گذشته خلق کرده اند حضور مردم رسم تشکر از تمامی زحمات و ایثارگری‎های مجموعه‎ای است که منجر به شکل‎گیری انقلاب اسلامی شده اند.

وی در ادامه اذعان داشت: حضور در 22 بهمن نتایج هویت بخش در داخل و خارج ازکشور دارد و پیام‎های مختلفی در آن نهفته است.

استاندار گلستان تصریح کرد: راهپیمایی22 بهمن نشان می دهد انقلاب اسلامی همچنان زنده است و پشتوانه مردمی دارد ، جمهوریت نظام و استقلال نظام همچنان پیگیری می شود.

وی با اشاره به روح استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ، گفت: در سرلوحه حضور حماسی مردم آمریکا ستیزی و حفظ ارزش‎های انقلاب اسلامی نهفته است و شعار «مرگ بر اسرائیل » که یک نماد جزئی از نماد شیطانی در منطقه ماست همچنان زنده است.

صادقلو پیام حضور مردم در راهپیمایی را برباد رفتن نقشه های آمریکا در حوزه منطقه‎ای به دلیل زنده بودن این ملت دانست و خاطر نشان کرد : ملت ایران نشان خواهند داد که ایران اسلامی با الگو ها و ارزش های اسلامی خود همچنان پا برجاست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.