1394-11-19 17:23
886
0
27296
صادقلو عنوان کرد:

افتتاح و کلنگ زنی 4 هزارو 500 پروژه از ابتدای عمر دولت در گلستان

استاندار گلستان گفت : در طول مدت بیش از 2 سال که از عمر دولت می گذرد 4 هزار و 500 پروژه در استان گلستان افتتاح شده است 60 درصد این پروژه‎ها به سمت افتتاحیه می‎رود.

به گزارش گلستان ما ؛ " حسن صادقلو" استاندار گلستان در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های دهه فجر گرگان به اقدام همافراران در پیوستن به مردم انقلابی اشاره کرد و افزود : این اقدام نیروی هوایی ارتش یکی از زمینه های پیوستن ارتش به مردم در زمان انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه هما آفرآن گفتند آمده‎ایم و تا پای جان در پای انقلاب اسلامی هستیم، گفت: انقلاب اسلامی صفحه‎های حیرت انگیز زیادی دارد.

استاندار گلستان در ادامه تصریح کرد: ملت ایران با تمام وجود در برابر خطرات ایستادند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و این ایستادگی زیر ساختی برای پیوستن ارتش به انقلاب اسلامی شد.

وی در ادامه اذعان داشت: نماینده امریکا که مخفیانه وارد ایران شده بود بعد از پیوستن همافران به انقلاب و در پی آن پیوستن ارتش به مردم متوجه شدکه نمی توانند در ایران کودتای نظامی انجام دهند.

صادقلو افزود : ما وظیفه داریم از آورده‎های امام خمینی (ره) یاد کنیم و امروز باید نقش دانش آموزان، دانشجویان، زنان و ملت ایران را در این حماسه بازگو نمائیم.

وی در ادامه به افتتاح و کلنگ زنی یک هزار و 847 پروژه در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت : در طول مدت بیش از 2 سال که از عمر دولت می گذرد 4 هزار و 500 پروژه در استان گلستان افتتاح شده است 60 درصد این پروژه‎ها به سمت افتتاحیه می‎رود.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه این پروژه ها در استان 10 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است ، گفت: توسعه گرگان را توسعه استان می‎دانیم و به همین منظور پروژه های مرکز استان با نگاه ویژه بررسی می شود و 47 میلیارد تومان برای پروژه شهرداری گرگان از محل های مختلف کمک شده است .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.