1394-11-11 05:31
3004
4
26851
اندر حکایت و حواشی یاشولی ها انتخاباتی ؛

هوادارای بعضی یاشولی ها از کاندیداهای خاص / برخی یاشولی ها حکم سیاهی لشگر دارند / بنام یاشولی ، کاندیداها را تهدید نکنند !

بعضی کارها بر خلاف اخلاق برادری است . اگر شما می خواهید برخی از افراد را تشویق کنید تا اجماع کنند و به تصمیم های شما حرمت بگذارند ، راهش تهدید کردن نیست .

به گزارش گلستان ما به نقل از ترکمن سسی ؛ مطلب ذیل از طرف یکی از کاربران سایت ترکمن سسی برای ما ارسال شده و در آن برخی پیشنهادها به یاشولی های گنبد ارائه شده است .

من به عنوان یک گنبدی از یاشولی ها می خواهم اجازه ندهند بعضی از افراد بنام جمع یاشولی ها ، کاندیداها را تهدید کنند .

دیروز خبری را در سایت ترکمن سسی خواندم . بعد پیگیر این خبر شدم متاسفانه خبر درست بود . بعد از انتشار این خبر ، عین مطالبی که از طرف یکی از یاشولی ها به یکی از کاندیداها گفته شده بود در سایت اولکامیز آمد  .

راه به اجماع رسیدن ، تهدید کردن نیست !

این کارها بر خلاف اخلاق برادری است . اگر شما می خواهید برخی از افراد را تشویق کنید تا اجماع کنند و به تصمیم های شما حرمت بگذارند ، راهش تهدید کردن نیست .

شما اگر یکی را به کلاله بفرستید بقیه کاندیداها را می خواهید چکار کنید ؟ رهبر ، حاجی قادری ، حسن نژاد و نازقلیچی را می خواهید کجا بفرستید ؟

گزینه آخر شما از بین بردی پور ، هاشمی و طیار خواهد بود !

خیلی هم می گویند گزینه آخر شما از بین بردی پور ، هاشمی و طیار خواهد بود . البته یاشولی نیازی این خبر را تکذیب کرد اما سوال من این است که اگر رشید خرمالی و مغربی و قوجق به انتخابات برگردند می خواهید چکار کنید ؟

پیشنهاد من اینه که زیاد عجله نکنید و اجازه بدهید نتایج نهایی صلاحیت ها در روز 17 بهمن اعلام شود و بعد تصمیم بگیرید . از تهدید کردن افراد هم پرهیز کنید که نتیجه عکس می دهد .

هوادارای بعضی یاشولی ها از برخی کاندیداهای خاص !

همچنین به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، شب نهم بهمن ماه جلسه کمیته روستایی یاشولی های انتخاباتی گنبدکاووس در روستای ایگدر سفلی برگزار شد .

بر اساس شنیده ها از افراد موثق دو تن از حاضران در جلسه با سوالاتی باعث به حاشیه رفتن جلسه شدند و باعث اعتراضاتی نسبت به خود و یاشولی های انتخاباتی شدند .

این دو تن که از هواداران یکی از کاندیداها به شمار می روند با دو سوال به استقبال یاشولی های انتخاباتی رفتند ، اولا یاشولی ها چگونه انتخاب شدند ؟ در ثانی جمع چند نفره چگونه می خواهد برای آرای دویست هزار نفر تصمیم بگیرد ؟

نگرانی مردم طبیعی است ؛ برخی اسامی حکم سیاهی لشکر را دارند !

درباره ی اتفاق فوق یکی از حاضران در جلسات نشست های یاشولی های انتخاباتی گفت: وقتی اسامی یاشولی های انتخاباتی اعلام شد ، اسامی کسانیکه که حتی یکبار در این نشست ها حضور نداشتند به چشم خورد و این ایراد هنوز هم برطرف نشده است ، کسانی که حتی پس از اعلام اسامی آنها در جلسات شرکت نداشتند اسامی آنها هنوز هم حذف نشده است و نگرانی مردم طبیعی است ، برخی اسامی بیشتر حکم سیاهی لشکر را دارند .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

معبر سایبری فندرسک

دشمن به دنبال قومیتی کردن انتخابات استhttp://abshar7.persianblog.ir/post/134/

0
0
پاسخ
1394-11-11 06:17
دلیجه

به نظر من دیگر یاشولی معنای واقعی خودش را ازدست داده است .متاسفانه هر کسی از گرد راه نرسیده ، می شود یاشولی و هر یاشوالی هم فقط سنگ کاندیدای خودش را به سینه می زند و دیگر کسی به فکر منافع عمومی نیست .

0
0
پاسخ
1394-11-11 07:11
آق پور

به نظر من یاشولی های کنونی گنبد فقط به دنبال این هستند که از بین بردی پور ، هاشمی و طیار یک نفر را بیرون بیاورند .یک عده از بیرون به دنبال تحمیل بردی پور به یاشولی ها هستند .

0
0
پاسخ
1394-11-11 07:19
مصطفی

خیلی مهمه که ياشولي ها واقعا ياشولي باشند چگونه میشود سرنوشت دویست هزار رای رو به دست 600 نفري که تنها با یک جلسه نشستن با کاندیداهای محترم می خان تعیین کنند حالا که اینهمه ياشولي هوش و زکاوت دارند یکی ازبین خودشون رو کانديدا کنند و خودشونم انتخاب کنن مردم همه اطاعت می کنن

0
0
پاسخ
1394-11-29 19:18

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.