1394-11-07 04:14
3738
10
26661
فضایی که می توانست رقابتی تر شود :

گلستان در پنجمین انتخابات خبرگان سه کاندیدا دارد / احتمال حضور یک نفر دیگر

آیت الله سید کاظم نورمفیدی ، آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی و آیت الله حسینعلی سعدی سه کاندیدایی هستند که برای تصاحب دو کرسی مجلس خبرگان در گلستان تلاش می کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری 7 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در گلستان نیز برگزار می شود .

در مدت زمان ثبت نام برای مجلس خبرگان در فرمانداری گرگان حدود 16 نفر ثبت نام کردند که 4 نفر انصراف ، 4 نفر تایید و 8 نفر نیز رد یا عدم احراز صلاحیت شدند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان و نماینده فعلی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده فعلی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، آیت الله حسینعلی سعدی امام جمعه غرب تهران و رئیس دانشکده الهیات دانشگاه امام صادق (ع) و حجت الاسلام مهاجر مازندرانی 4 نفری بودند که از استان گلستان تایید صلاحیت شدند.

حجت الاسلام مهاجر مازندرانی با توجه به اینکه از روحانیون نزدیک به آیت الله نورمفیدی است بعید است رقابت جدی در این عرصه داشته باشد چون  آیت الله نورمفیدی چندین ماه است که فعالیت گسترده ای در سراسر استان انجام داده تا رای اول را بگیرد.

با این حساب تعداد کاندیدای های اصلی که برای تصاحب دو کرسی خبرگان در استان تلاش می کنند سه نفر است و قطعا از بین آیت الله نورمفیدی ، آیت الله شاهرودی و آیت الله سعدی جوان دو نفر به مجلس خبرگان خواهند رفت .

کارشناسان و مردم استان گلستان بر این باورند که این فضا می توانست با حضور افراد ولایتمدار و متدینی چون آیت الله قدمی رقابتی تر شود چون نامبرده حافظ کل قران کریم و کل صحیفه سجادیه ، جانباز انقلاب و دارای تالیفات گسترده و صاحب کرسی تدریس درس خارج فقه بوده و دارای پایگاه رای اجتماعی قوی در استان می باشد .

بخش عظیمی از فعالیت گسترده اصلاح طلبان در طول ماههای اخیر در استان گلستان ناظر به اقبال عمومی جوانان ، دانشجویان و اهالی روستاهای دورافتاده استان به این آیت الله جوان بوده است که موج خوشحالی بعد از عدم احراز صلاحیت ایشان درشبکه های اجتماعی توسط طیف اصلاح طلب گواهی بر این موضوع می باشد که حالا با نفسی راحت با اطمینان از رای مجلس خبرگان ، می توانند سرگرم مهندسی انتخابات مجلس شوند.

01

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

هما

نکته ای که متاسفانه از سوی اعضای ستاد آیت ا.. نورمفیدی به آن توجه نمی شود، نزول شأن جایگاه آیت ا.. در پی حضور افراد معلوم الحالی چون حامد صمدلویی با دافعه زیادش نزد جوانان استان است.

0
0
پاسخ
1394-11-06 18:42
اورسجی

این پسره خیلی بد حرف می زنه اصلا حرمت ایت الله و خانواده روحانیت رو نگه نمیداره

0
0
پاسخ
1394-11-06 19:00
دوزین

هفته گذشته ایت الله قدمی دوزین بود ، جمعیت زیای از مردم برای اولین چهره او را دیده بودند اما او را فردی عالم دیدند .سخنرانی اش جاذبه داشت و کلامش کلام قرانی و نور هدایت ...جایش واقعا خالی است در بین این افراد ...

0
0
پاسخ
1394-11-06 19:03
تقی

مهاجر مازندرانی را نمی شناسم میشه بیشتر توضیح بدهید در موردش

0
0
پاسخ
1394-11-06 19:05
طوفان قاطعیت

سلاممتاسفانه تخریب جریان حزب اللهی و جوانان انقلابی که این روزها مقام معظم رهبری نسبت به ان هشدار می دهند توسط این فرد و حامیان مالی اش در شبکه های اجتماعی فزونی یافته و متاسفانه مراجع نظارتی نیز هیچ تذکری به وی نمی دهند چرا که با چراغ سبز برخی ها به این کار مامور شده است .این سخنان هم که شما آوردید مشتی است از نمونه خروارها که در تلگرام دیده می شود ولی دریغ از یک تذکر ....

0
0
پاسخ
1394-11-06 19:52
معبر سایبری فندرسک

آیت الله قدمی عالمی فرزانه و شایسته ای هستند.در خصوص اون بنده خدای روانپریشی که به ایشان توهین کردن عرض کنم که اصولا بر طبق تحقیقات روانشناسان درک و شعور و فهم افراد رابطه مستقیمی با ادب اون ها داره.یعنی هرچی بی ادب تر، درک و شعور و فهم پایین تر.

0
0
پاسخ
1394-11-06 20:09
هرمز نوریان

بیخودی زحمت نکشین از استان گلستان همین دو نفر فعلی دوباره میرن مجلس خبرگان

0
0
پاسخ
1394-11-07 04:50
محمدحسین

ایشون از مدرسان ابتدایی و قهار حوزه امام از اولین کسانی که دروس خارجه دایر در گرگان کردند و همچنین مدرک تدریس کفایه ودروس بالا حوزه داشتن . متولد 1343 در روستای النگ و خارج از هر حزب و ... اعتدال گرا پایبد ولایت فقیه میباشند ... صفحه رسمی کانال ایشونم : telegram.me/ayatolahmohajer توضیح سوالی بود در خدمتیم ....

0
0
پاسخ
1394-11-07 07:39
سيستاني

خيلي ناراحت شديم از عدم حضور ايت الله قدمي.سيستاني ها مثل هميشه كنار اقاي قدمي خواهند بود.

0
0
پاسخ
1394-11-07 07:56
رضا

فریبرز, [۱۶.۰۲.۱۶ ۲۳:۵۲]۱۰ - جناب آقای آیت الله نورمفیدی بنظر جنابعالی این جملات امام خامنه ای چه معنی دارد و خطاب به چه کسانی گفته شده ؟ (( من تأکید میکنم اجازه ندهید به این جنگلها دست‌درازی بشود؛ بخشهای مختلف کشور که مسئولیّتی در این زمینه دارند، از منابع طبیعی گرفته تا محیط زیست تا بقیّه‌ی دستگاه‌هایی که ارتباطی با این قضایا دارند، اجازه ندهند با بهانه‌های مختلف - از شهربازی درست کردن و جذب گردشگر و هتل‌داری و مانند اینها بگیرید تا مدرسه‌ی علمیّه و حوزه‌ی علمیّه؛ همه‌ی اینها بهانه‌هایی میشوند و شده تاکنون - که جنگلهای ما دست بخورند، به آنها تعرّض بشود؛ به جنگلها تعدّی بشود و تاکنون به جنگل تعدّی شده؛ جلویش را با استحکام کامل ب

0
0
پاسخ
1394-11-29 22:16

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.