1394-09-04 13:59
2196
2
23517
عصر امروز:

خبرنگار گلستانی لوح زرین جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم را به هوران تقدیم کرد + عکس

خبرنگار برتر بخش تیتر و مقاله جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم استان گلستان لوح زرین جشنواره را به انجمن نویسندگان گلستان هوران تقدیم کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا ؛ عبدالجواد عموزاد خلیلی که در بخش تیتر و مقاله نخستین جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم استان گلستان حائز رتبه برتر شد عصر امروز چهارشنبه 4 آذرماه با حضور در انجمن نویسندگان گلستان هوران لوح زرین این جشنواره را به مدیر این مرکز اهدا کرد .

عموزاد خلیلی گفت : امروز ما کاری نکرده ایم و هر چه داریم از برکت مجاهدت و رشادتهای شهدا و همرزمان آنهاست و لذا احساس کردم جای این لوح در انجمن نویسندگان هوران است .

وی افزود: این لوح زینت و نمادی است تا همگان با دیدن آن یاد غواص های دستهای بسته ای بیفتند که ناجوانمردانه شهید شدند و از طرفی یادآور رشادت جوانانی است که از همه چیز خود گذشتند تا به امنیت و ارامش بدهند.

amoozad-hooran

این خبرنگار باسابقه گلستانی از هوران به عنوان یک مکان مقدس یاد کرد چرا که در این مکان یاد و نام شهدا زنده و خاطرات آنها ثبت و درج می شود.

در این مراسم غلامعلی نسایی مدیر انجمن نویسندگان گلستان هوران ضمن تجلیل از خبرنگار گلستانی عضو انجمن نویسندگان این اقدام ارزشمند وی را ستود .

نسایی گفت : عموزاد از نویسندگان خوب در رسانه های استان  است که توانسته تاکنون سه عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نیز بنویسد و از این رو عملکرد وی قابل تحسین است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

خبرنگار هوشیار

سلامشما چرا نفر دوم رو نفر برتر معرفی می کنید .دوتا لوح گرفته باشی یکی رو تقدیم کنی فایده نداره در ضمن نباید از اقدام با ارزش اقای وهمی که مدال جهانی خودشو تقدیم خانواده شهید حتم لو کرد نباید سواستفاده کرد و اونو هم ردیف این اقدام نشون داد در ضمن میدونم منتشر نمی کنیدچرا یکی از دو کارت هدیه رو ندادی اقا ؟

0
0
پاسخ
1394-09-04 16:22
رزمنده

عصر امروز شنیدم که این خبرنگار باسابقه هر دو تا جایزه به همراه کارت هدیه را تقدیم کرده و هیچ چیزی را رو واسه خودش نخواسته ....امیدواریم خدا از ایشان قبول کند .قرار نیست همه چیز را جار بزنیم ...آنکه باید بداند می داند .

0
0
پاسخ
1394-09-04 19:18

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.