1394-09-04 03:50
2334
3
23502
ماهی گیری افراطیون از اب گل آلود:

پلیس گرگان شب گذشته کسی را بازداشت نکرد / اخلالگران کسانی هستند که فتنه 88 را بوجود آوردند نه بانوان متدین شهر گرگان!

متاسفانه برخی از افراطیون به دروغ و توهین همان عادت همیشگی شان ، روایتی دیگر از غائله شب گذشته گرگان را به تصویر کشیدند تا بلکه باز هم بخواهند جریان انقلابی را مقصر اصلی این ماجرا معرفی کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ با توجه به اینکه خبرنگار گلستان ما از شاهدان عینی غائله شب گذشته(سوم آذرماه) خیابان شالیکوبی گرگان بود و روایت این حادثه را هم بطور کامل در این سایت تشریح کرد اما افراطیون باز هم کاسه گدایی از افکار عمومی را بدست گرفته و از پرده ای متفاوت و البته دروغ از حوادث شب گذشته را به تصویر می کشند.

این افراد به دروغ مدعی شده اند که نیروی انتظامی گرگان با بانوان متدین و  محجبه ای که در دفاع از ارزشها ، مبارزه با بی حجابی و دهها مشکل دیگر مرکز استان شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه را سر داده بودند ، برخورد کرده است در حالیکه مشاهدات سه ساعته ما اصلا چنین چیزی را ثبت نکرد.

مایه شرمساری است که این افراد بانوان مومنه و متدینه شهر گرگان را که واقعا در این فضای ضد فرهنگی شهر خواستار مطالبات بحق خود هستند را اخلالگر معرفی می کند ، آیا اگر 5 تا چپی فتنه گر فراری هم یک جا جمع می شدند و علیه نظام شعار می دادند شما آنها را اخلالگر می خواندید .

اخلالگران کسانی هستند که فتنه 88 را بوجود آوردند و دل رهبر معظم انقلاب و مردم را خون کردند ، اخلالگران کسانی هستند که با شعار های زیبا مردم را فریب می دهند .

دروغ بعدی که این مدعیان عنوان کردند ، بازداشت تعدادی از این بانوان محجبه بود در حالیکه نیروی انتظامی هیچ یک از زنان محجبه را بازداشت نگرد ، حتی از طرف مقابل هم کسی بازداشت نشد فقط چند نفری که اصرار داشتند بمانند به بیرون از جمعیت هدایت شدند .

اینگون فرافکنی موجب نخواهد شد نیروی انتظامی در برخورد با مفاسد اجتماعی و بدحجابی کوتاه بیاید و قطعا در ادامه شاهد تشدید مبارزه با بدحجابان و هنجارشکنان خواهیم بود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پدرام

... ساندیس خور

0
0
پاسخ
1394-09-04 07:03
amir

خیلی متن تندی است دلتان خیلی درد دارد این طور نیست ؟

0
0
پاسخ
1394-09-04 11:47
غلام مازندرانی

با سلامگلستان ما ! گلستان خودتونخوب توجه کن دیگه در بین مردم جایی نداریدبا قاطعیت نه بزرگ ر انتخابات به شما گفته خواهد شد وراه نفوذ شما کاملا بسته خواهد شدان شاللهمردم بیدارند ودیگر با وحشت فکنی و گسترده شدن احساسات کاری از پیش نمی بریدانتخابات بعد انتخابات 94،با رمز 94% رای با چپی هست حالا شما هی بگید فتنه گر مردم راه خودشونو انخاب کردند شمامحکومید به شکست بپذیرید

0
0
پاسخ
1394-09-04 21:00

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.