1394-09-03 19:40
3769
9
23491
تجمع بانوان محجبه در خیابان شالیکوبی گرگان؛

تجمع غیر قانونی برای استقبال از بهنوش بختیاری با دخالت پلیس پایان یافت / تدابیر شدید برای حضور موسوی لاری در گرگان

ساعتی پیش دو تجمع غیر قانونی در خیابان شالیکوبی گرگان که یکی برای استقبال از بهنوش بختیاری و دیگری توسط بانوان محجبه در مبارزه با بدحجابی و ضد ارزشها بود رخ داد اما با دخالت پلیس گرگان این غائله پایان یافت .

به گزارش گلستان ما ؛ قرار بود عصر امروز سه شنبه 3 آذرماه  با حضور بهنوش بختیاری بازیگر سرشناس تلویزیون و سینما مجتمع تجاری دیبا در گرگان خیابان شالیکوبی عدالت 53 افتتاح شود.

اما متاسفانه مردمی که ساعتها قبل برای دیدن این بازیگر طنزپرداز ایرانی به این نقطه آمده بودند تا ساعت 19 منتظر ماندند در حالیکه ساعت افتتاح و حضور بهنوش بختیاری 18 اعلام شده بود .

همین دیر آمدن بهنوش بختیاری باعث شد تا جمعیت زیاد اما خسته وقتی ماشین حامل این بازیگر جلوی پاساژ آمد مردم با فشردگی به سمت وی بروند و این هجوم جمعیت باعث صحنه هایی شد که واقعا زیبنده نبود.

تجمع بانوان محجبه مقابل مجتمع تجاری در خیابان شالیکوبی

اما از ساعت 18 تعدادی از بانوان محجبه گرگانی در مقابل این پاساژ آن طرف خیابان نیز تجمع کرده و گویا این افراد برای طرفداری از حجاب و ارزشهای اسلامی به این نقطه آمده بودند .

حوالی ساعت 18:30 دقیقه این عده شعار دادن را شروع کردند و با شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه صدای اعتراض خود را به گوش مردم این طرف خیابان رساندند و از نیروی انتظامی می خواستند با هتک حرمتها مقابله کند.

همزمان با ورود بهنوش بختیاری فضای نامناسبی رقم خورد و شعارهای این تعداد نیز افزونتر گشت . اما دعوت کنندگان بهنوش بختیاری او را داخل مجتمع بردند و باقی مردم پشت در پاساز ماندند .

که این امر باعث عصبانیت مردم شد و تعدادی عنوان کردند که ما مگر مسخره شماییم ، ما آمدیم از نزدیک بهنوش بختیاری را ببینیم وگرنه به یک لحظه دیدن بود که در همان تلویزیون او می دیدیم .

حضور نیروی انتظامی برای ختم ماجرا

خلاصه تجمع مردم که اکثرا دختران و پسران جوان بودند ، همین طور زیاد شد تا نیروی انتظامی دخالت کرد و در حالی که یکی از ماموران گفته بود این تجمع غیر قانونی است از مردم خواست متفرق شوند .

اما مردم همچنان اصرار داشتند تا بهنوش بختیاری را ببینند . صاحب مجتمع هم آمد بیرون و گفت که بهنوش بختیاری از در پشتی رفته و مردم منتظر دیدن او  نباشند .

این صحبتها تاثیری نداشت تا نیروی انتظامی گرگان درخواست نیروی بیشتری کرد و برای نشان دادن قاطعیت خود چند نفر را از داخل جمعیت گلچین  و به خارج از محل تجمع هدایت کرد.

تدابیر شدید برای مراسم روز پنجشنبه در گرگان

این غائله در ساعت 19:40 دقیقه پایان یافت در حالیکه یک منبع موثق نزدیک به نیروهای انتظامی و امنیتی گفت که برای مراسم روز پنجشنبه نیز تدابیر شدید امنیتی و انتظامی در نظر گرفته شده است .

گویا قرار است روز پنجشنبه عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور زمان دولت اصلاحات که هفته گذشته هم در ورامین توسط مردم به دلیل حمایت از فتنه گران  سرزنش شده بود به گرگان بیاید .

سفر بهنوش بخیتاری و غائله سه شنبه شب گرگان نشان داد بستر نافرمانی مدنی در اینگونه حوادث وجود دارد و بهتر است مدیران سیاسی و امنیتی استان رصد درستی از اینگونه موضوعات داشته باشند و شرایط را تا زمان انتخابات درک کنند و از حضور سخنرانان مسئله دار که باعث بروز گسست اجتماعی در جامعه می شود خودداری کنند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

نافعی

یکی به داد گرگان برسد .هر روز بدتر از دیروز !

0
0
پاسخ
1394-09-03 19:16
سیاستمدار

لعنت خدا بر فتنه گرانی چون ( م ل ) که بساط فتنه گری خود را در همه جا پهن می کندظاهرا این استان صاحب ندارد که هر ارازلی به خودش اجازه میدهد میتینگ برگزار کندگلستان ما شجاعت داشته باش و نظرم را درج کن

0
0
پاسخ
1394-09-03 19:53
لطفی

باید در عقل و هوش بعضی ها شک کرد که برای چه مقدمات به هم ریختن نظم و آرامش عمومی را به هر بهانه ای فراهم می کنند .انگار این شهر صاحب ندارد !هر کسی می اید ، هر جایی می روند ، هر کاری می کنند ، هر ... اضافی صورت می گیرد و ...آنوقت می گویند : "" کی بود کی بود من نبودم ""

0
0
پاسخ
1394-09-03 20:05
مرتضی

آقایان روزپنجشنبه پنجم آذرسالروزفرمان تاریخی امام راحل مبنی برتشکیل بسیج وهمچنین سالروز شهدای پنج آذرگرگان است بهتراست برای این دومسئله مهم برنامه ریزی داشته باشید نه اینکه اجازه دهیداین آقایان که از همه جامانده و رانده شده اند مرتب بیایند به گرگان، شاید واقعا این استان برای این آقایان گلستان است که دوست ندارند دست از سر مردم استان بردارند.

0
0
پاسخ
1394-09-03 20:16
حسین

حالا این بهنوش بختاری کیه که شما دارین اینجوری براش سر و دست میشکنین؟ حالا خوب شد شما رو اینجوری تحقیر کردن؟

0
0
پاسخ
1394-09-04 02:56
154

بهنوش بختیاری در کردکوی هم در مراسمی که حدود یک سال پیش در باشگاه دانشکده امام علی برگزار شد مردم را سرکار گذاشته بود جمعیت زیادی برای دیدنش بلیط خریده آمده بودند ولی ایشان همه را سرکار گذاشت و نیامد و مردم با ناراحتی تا آخر مراسم منتظر شدند که حالا که برای دیدنش بلیط تهیه کردند شاید بیاید ولی با عصبانیت و ناراحتی صحنه را ترک کردند و همه را سرکار گذاشت و در ساعات آخر بدون آمدنش را کنسل کرد

0
0
پاسخ
1394-09-04 04:39
3524

لابد اگر احمدی نژاد ، مشایی و دار و دسته اش را دعوت کنند آن وقت این استان صاحب دارد !!کشور که تک حزبی اداره نمی شود !

0
0
پاسخ
1394-09-04 04:42
amir

ماهیت بعضی ها بر همه مردم شریف گرگان روشن و آشکار است . بترکید از این انسجام ...ها و ببینم برای روز پنج شنبه چه کار اشتباهی سر خواهد زد

0
0
پاسخ
1394-09-04 11:51
غلام مازندرانی

با سلامگلستان ما ! گلستان خودتونخوب توجه کن دیگه در بین مردم جایی نداریدبا قاطعیت نه بزرگ ر انتخابات به شما گفته خواهد شد و راه نفوذ شما کاملا بسته خواهد شدان شاللهمردم بیدارند ودیگر با وحشت فکنی و گسترده شدن احساسات کاری از پیش نمی بریدانتخابات بعد انتخابات 94،با رمز 94% رای با چپی هست حالا شما هی بگید فتنه گر مردم راه خودشونو انخاب کردند شمامحکومید به شکست بپذیرید

0
0
پاسخ
1394-09-04 21:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.