1393-06-07 19:20
6124
14
1887
لطفا به داد فرماندار برسید ؛

فرمانداری علی آباد ، ... روز بدون معاون / گزینه های مورد نظر برای معاونت

بعد از تودیع ابراهیم احمدی معاون سابق فرمانداری علی آبادکتول در 21 مرداد ماه ، کرسی معاونت فرمانداری این شهرستان پرجمعیت همچنان خالی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه ؛ ابراهیم احمدی معاون اسبق فرمانداری علی آبادکتول که تقریباً 3 سال و نیم در این سمت خدمت کرده بود، 4 مرداد ماه طی نامه ای به احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد تعیین وضعیت خود خواستار شد .

تجری نیز در پاسخ به نامه تعیین وضعیت احمدی ، پایان ماموریت وی را اعلام و روز 21 مرداد ماه طی مراسمی با حضور کارمندان فرمانداری، تودیع شد .

تودیع احمدی در حالی صورت گرفت که هنوز جایگزینی برای وی پیدا نشده و بعد از گذشت 16 روز ( تا تاریخ 7 شهریور ) از مراسم تودیع معاون فرماندار ، میز و صندلی معاونت همچنان خالی است.

این در حالیست که گزینه هایی احتمالی همچون ایوب میرشاهی از کارکنان گمرک اینچه برون ، حسین بیکی کارمند وزارت کشور ، محمد ایزد پرست کارمند آموزش و پرورش ، مجتبی عابدی فرهنگی ، محمد حیدری کارمند وزارت کشور ، جواد زنگانه کارمند آموزش و پرورش ، ولی الله غیجی کارمند آموزش و پرورش ، سید موسی میردیلمی کارمند وزارت کشور ، حمید بینات کارمند وزارت کشور و چندین نفر دیگر برای معاونت فرمانداری علی آبادکتول مطرح هستند که گفته می شود ، اکثر این افراد دارای مواضع اصلاح طلبی تند و افراطی می باشند .

معاونی شایسته ، کاردان و جهادی برای فرماندار سومین شهرستان پرجمعیت گلستان قطعاً کمک حال خوبی برای تجری خواهد بود و وی را در انجام بسیاری از امور پرفشار ، سخت و طاقت فرسای فرمانداری شهرستان همراهی خواهد کرد تا بتواند با فراغ خاطر بیشتری در جهت ارائه خدمات دولت تدبیر و امید به مردم تلاش کند.

حال نوبت فرماندار است که هرچه سریعتر با انتخابی شایسته و صحیح بتواند معاونی خدوم برای فرمانداری شهرستان برگزیده و به دور از نگاه های سیاسی افراطیون در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان گام بردارد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

کتول

اولا حمید بینات کارمند اموزش و پرورشه با بیست سال سابقه درخشان .بعدشم تنها گزینه ستاد دکتر روحانی در شهرستان واسه بخشداری کمالان هست ن معاونت فرمانداری.دقت کن گلستان مای عزیز کپی می کنی ویرایششم بکن.ب امید پیروزی مهندس عابدی برای معاونت فرمانداری و بخشدار شدن جناب بینات برای بخشداری کمالان . ب حول قوه الهی

0
0
پاسخ
1393-06-07 07:58
سید محمدرضا موسوی

این گزینه هایی شما گفتید فقط سر و صدای اصلاح طلبی دارند .وگرنه این افراد ... گذاشتند حالا می خواهند برای مردم کتول مدیریت نمایند .

0
0
پاسخ
1393-06-07 12:09
جهانتیغ

سلام البته برابر آنچه ما در استانداری مطلع شدیم آقا سید موسی میر دیلم با توافق انجام شده حکم معاونتش صادر شده و حکم بخشداری کمالان بنام حمید دیلم کارشناس علوم سیاسی و از فعالان اجتماعی فاضل آباد و از دوستان فرماندار و نماینده در حال صور است که مورد قبول مردم بخش و شهر فاضل آباد هم است به امید موفقیت برای عزیزان و فرماندار مردمی جناب تجری

0
0
پاسخ
1393-06-07 12:32
امیر

به سر شهر علی اباد چه امده .انگار اخر زمان هست .قطع رجال امده .شهری که زمانی به لحاض سیاسی .اقتصادی واجتمای برای مازندران بزرگ تعیین تکلیف می کرد گرفتار سوء مدیریت شده.اصولا حاکمان وفرمان روایان از معاونین ومشاورین باتدبیر استفاده می کردن یا می کنند . حالا سوال من این است که جناب اقای فرماندار دارای چه دانشی از مدیریت و سیاست هست که معاونی بی تدبیر وباسابقه نچندان درخشان انتخاب می کند. حاکم شهر که مرغابی بود. برسر شهر رسوایی بود. زنده باد ولایت.

0
0
پاسخ
1393-06-08 03:42
عماد

حالابود . معاون قبلی چه تاثیری داشت .که نبودش داشته باش

0
0
پاسخ
1393-06-09 05:21
عماد

معاون قبلی بودش چه تاثیری داشت که الان نبودش مهم شده.

0
0
پاسخ
1393-06-09 01:03

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.