1393-06-05 07:28
6101
16
1844
آخرین حواشی آتش سوزی پارک ملی گلستان ؛

بایرامی و حصاری از پارک ملی گلستان اخراج شدند ! / پشت صحنه چه خبر است ؟

طی آخرین اخبار ابراهیم بایرامی معاون پارک ملی گلستان و عیسی حصاری کارشناس پارک از سمت خود برکنار و به مراوه تپه و کلاله انتقال یافته اند.

به گزارش گلستان ما ؛ بعد از آتش سوزی های گسترده در جنگل گلستان که به مشاجره لفظی بین محیط زیست و استانداری انجامید و عصبانیت مردم و نمایندگان مجلس در خصوص اظهار نظرهای اسماعیل مهاجر مدیر کل محیط زیست استان گلستان در خصوص تداوم این آتش سوزی ها بنظر می رسد اتفاق خاصی نیفتاده و بالعکس دو تن از بهترین نیروهای پارک از سمت خود اخراج شدند .

ابراهیم بایرامی کارمند وظیفه شناس محیط زیست که معاون پارک ملی گلستان بود به مراوه تپه منتقل شد و عیسی حصاری نیز که از کارشناسان زبده پارک ملی بوده به کلاله انتقال یافت.

گفته می شود که این دو نفر اطلاعات زیادی از تخلفات و اتفاقاتی که در پارک روی داده داشتند و به نوعی قربانی آتش سوزی های اخیر پارک و غضب مدیر پارک و طبعا مدیر کل محیط زیست قرار گرفتند .

همچنین مژگان جمشیدی که برای تهیه گزارش و خبر ، چندين روز در پارک ملی گلستان حضور داشت و هنوز هدف اصلی وی از حضور در پارک مشخص نشده ، چند روزی است که ناپیداست و خبر رفتن وی از پارک ملي و استان بنظر می رسد صحت دارد .

در عین حال خانم دکتر ابتکار ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست کشور در شبكه جام جم از عملکرد اسماعیل مهاجر دفاع کرد البته قبلا هم گفته بودیم که پشت مهاجر به ابتکار گرم است و استاندار گلستان نمی تواند او را جابجا کند.

از طرفی مصاحبه جنجالی الهه موسوی مشاور رسانه ای مدیر کل محیط زیست استان گلستان در خصوص سیاه نمایی 8 سال گذشته با واکنش شدید برخی کارمندان و مسئولین استانی مواجه شده که بزودی اخبار آن منتشر خواهد شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

یک دوست

ای باباباز هم سر چند بیگناه بالای دار رفت ولی حق به حق دار می رسد .

0
0
پاسخ
1393-06-06 07:44
ر . حصاری

خدا حفظشون کنه...چرا باید کسانی که خبرها رو میدادن به شما گلستان ما و ... باید اخراج شوند !بنظرم باید مدال هم می گرفتند .

0
0
پاسخ
1393-06-06 07:53
امیر

حق شون بود تا باشه که اونا دیگه موی دماغ خوشگذرانی ... نشوند وقتی پول خواست بهش بدهند وقتی ماشین خواست بهش بدهند وقتی آژانس براش مسافر از ما بهترون آورد سرک نکشند ؟ به اونا چه مربوط که سگ جناب ... چه گوشتی می خوره ؟ به اونا چه مربوط که فلان پرنده رو تو بازار ... چقدر فروخت ؟ فضولی هم حد و حسابی داره ؟ به اونا چه مربوط خونه ... مجردیه و بعضی ها همش اونجا بودن ؟ مگه مملکت ... نداره خودش هر وقت اومد برا شکار به این مشکلات رسیدگی می کنه ؟ تازه اگه اون هم رسیدگی نکنه خانم م هست بلافاصله توجیه اش می کنه ؟ فضول بردند گلستان گفت ... ش ...ه

0
0
پاسخ
1393-06-07 04:03
سید محمدرضا موسوی

استاندار محترم که استان را محل گذر ایل و تبار و باند و دوستان خود قرار دادی . در انتصاب خود اگر دقت بنمایی و فرمانداری را قرار بدهدی که چند سالی سبقه مدیریت داشته باشد . چنین فجایع اسفباری برای چنین پارک بزرگی که شهرت جهانی دارد نمی افتد .

0
0
پاسخ
1393-06-07 12:18
یه نفر

یه ... کاری دیگه از محیط زیست .خانم ابتکار ! شما در قبال تمام اتفاقات پارک ملی گلستان مسئولید .

0
0
پاسخ
1393-06-08 00:39
آیلا

بابا چه خبره جنجال ب پا کردین...این دوره زمونه فقظ شذه پارتی وخلاف. بخاطر آتش سوزی چند تا از کارمندا حالا یا اخراج شدن ک نشدن و منتقل شدن ب جای دیگه نباس ک اینهمه جنجال درست شه. خب یا حقشونه یا بخاطر اینه که پشتشون جایی قرص نبوده. الان فقط پارتی کار میکنه و برو داره. اون بالا دستیا هر خلافیم بکنن ب چشم نمیاد وهرحرفی ک بزنی و حقیقت و حق باشه منجر به حذف آدم میشه پس مجبوری در مقابل خلافی که اونا انجام بدن چشاتو ببندی....باید اینو قبول کرد...والسلام

0
0
پاسخ
1393-06-10 05:57
هادی

این دونفر باید سرشان را با افتخار بالا بگیرند. با شناختی که از ایشان دارم می دانم چه مردان پاکی هستند.

0
0
پاسخ
1393-06-20 15:14

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.