1393-06-04 20:01
3214
12
1739
پیش بینی ها درباره پشت گرمی مهاجر درست از آب درآمد ؛

حمایت دکتر ابتکار از عملکرد مدیرکل محیط زیست گلستان !

معصومه ابتکار در برنامه شبکه جهانی جام جم از مدیریت و درایت اسماعیل مهاجر به عنوان یکی از مدیران بسیار موفق سازمان تقدیر کرد !

به گزارش گلستان ما ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در برنامه مستقیم جام جم یک ، گفت : آقای دکتر اسماعیل مهاجر مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان ، از مدیران بسیار خوب، توانمند ، با تجربه و علمی و از مدیران موفق ما هستند.

ابتکار در ادامه با ارائه گزارشی از جلسه ویژه پارک ملی گلستان تاکید کرد : جلسه ای را ویژه پارک ملی گلستان برگزار و از اساتید دعوت کردیم که بیایند و نقدهایشان را به ما بیان کنند.

او درباره خروج جاده آسیایی از پارک ملی گلستان و مصوبه دو دولت برای احیای گزینه شمالی گفت: اواخر دولت اصلاحات ، ما مصوبه ای را گذراندیم که جاده آسیایی از داخل پارک منتقل شود و همان وقت، گزینه شمالی مطرح شد. اما متاسفانه این مصوبه بعدها نه تنها پیگیری نشد و درباره آن مماشات زیادی شد بلکه با وجود مخالفت های ما، در دولت بعدی جاده تعریض شد . در حدود 5-6 ماه پیش مکاتبه ای را با وزیر راه داشتیم که خوشبختانه ایشان هم به دلیل داشتن نگرش محیط زیستی بسیار مثبت ، از این طرح استقبال کردند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه یادآور شد : برنامه ما این است که جاده کنونی اکوتوریستی و شرایط حفاظت پارک رعایت شود و امیدواریم که به زودی ، نظر قطعی دولت را راجع به خروج جاده آسیایی از پارک ملی گلستان اعلام کنیم / زمین آنلاین

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

دوست طبیعت

واقعا برای خانم ابتکار متاسفماین همه جنگل تو آتیش سوخت که دلیلش ناکارآمدی مدیرکل محیط زیست استچرا در 8 سال گذشته به اندازه همین چند ماه اتش سوزی اتفاق نیفتاد .حال به جای این که مهاجر رو از این سمت عزل کنه از او حمایتم میکنه این دیگه نوبر والله خانم ابتکار ابتکار به خرج بده و یه مدیر لایق رو بر سر این سرمایه خدادادی بزار تا دیگه شاهد اینگونه آتش سوزی ها نباشیم .چرا سیاسی کاری می کنید ، در محیط زیست سیاسی کاری جواب معکوس می دهد .

0
0
پاسخ
1393-06-04 15:52
خبرنگار

چرا در حمایت از مشاور رسانه ای مهاجر و حضور و عملکرد خانم ( م . ج ) در جنگل گلستان چیزی نگفته ؟احتمالا یادش رفته !!

0
0
پاسخ
1393-06-04 20:28
م. مهاجر

باید هم دفاع کنه .برای این دفاع دلایل زیادی هم وجود داره که اهل فن به خوبی از این دلایل مطلع اند . مثلا:1. عزل مهاجر می شود ، گواهی بر ضعف و ناکارآمدی دولت تدبیر و امید .2. این دفاع می تواند پس دادن نان قرضی برای میزبانی شایسته در نوروز 93 باشه . 3. ...4. ...

0
0
پاسخ
1393-06-04 23:07
kaka

درود بر خانم ابتکار که این جور تمام قد هوای مدیر کلش رو داره .احسنت احسنت .

0
0
پاسخ
1393-06-05 03:52
بابک

دوستانی که برا آتش سوزی ها اخیر اعتراض میکنند ظاهرا" اطلاع ندارند که در دوره 8 ساله دولت پاک دست هفته ها جنگل در آتش می سوخت و کسی پیگیر نبود ولی در حال حاضر طی 2 3 روز کلا آتش خاموش می شود.جای تاسف دارد بجای حمایت از مدیری همچون مهاجر که قدرت نفوذی در حد معاون رئیس جمهور دارد و باید از این فرصت برای توسعه استان استفاده کرد ، افرادی در استان اقدام به خود زنی نیروهای قوی همچون ایشان می کنند که در گذشته هم شاهد آن بوده ایم که نتیجه آن عدم توسعه یافتگی استان طی سالهای اخیر بوده است.آیا جذب حداکثری مد نظر مدیران ارشد نظام را باید تبدیل به تخریب و تشویش کرد؟چرا نمی نویسید به دلیل بی مبالاتی بعضی مسئولین سال گذشته چندیدن میلیارد تومن بودجه تحقیقاتی استان برگشت خورد؟چرا نمی نویسید همین مهاجر نگذاشت توله پلنگهای کشف شده در کردکوی به تهران فرستاده شود؟چرا نمی نویسید قرارگاه واکنش سریع پار گلستان با حضور همه ارگانها با نظارت محیط زیست با همکاری خراسان شمالی عملیاتی شده؟راستی مسلمان و مسلمانی به چیست؟به تخریب و بردن آبروی مسلمان؟

0
0
پاسخ
1393-06-05 02:00

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.