1394-04-08 17:04
3640
8
16850
بعد از چند ماه مذاکره ؛

با تلاش رئیس ستاد میرحسین موسوی در گلستان!!! پاداش پایان خدمت 300 میلیونی مدیران احمدی نژادی دولت قبل در استان پرداخت شد!

بالاخره بعد از چند ماه مذاکره و البته با تلاش رئیس ستاد میرحسین موسوی در گلستان و معاون فعلی استاندار گلستان، پاداش پایان خدمت 300 میلیونی مدیران دولت سابق در گلستان پرداخت شد.

به گزارش گلستان ما ؛ حدود سه ماه پییش بود که خبری با عنوان" تسویه حساب سیاسی استانداری گلستان با مدیران دولت سابق ! / پاداش پایان خدمت 300 میلیونی مدیران سابق چرا پرداخت نمی شود؟ " روی خروجی سایت گلستان ما رفت .

ماجرا از این قرار بود که تعدادی از مدیران سابق استانداری گلستان در نامه ای به رئیس جمهور خواستار پرداخت پاداش پایان خدمت خود شدند و عدم پاسخگویی استاندار در پرداخت این مطالبات را سیاسی کاری قلمداد کردند.

این عده معتقد بودند که  استانداری گلستان از پرداخت وجوه پاداش پایان خدمت بازنشستگان استانداری در سال 92 و سنوات قبل خودداری کرده است .

در این نامه خطاب به حسن روحانی تصریح شده بود که : متاسفانه  حق ما را در شب عید سال 93 به عنوان پاداش در بین کارکنان و معاونان استانی به عنوان کارت هدیه حیف و میل کردند که بزودی تکلیف این قضیه مشخص خواهد شد.

اما در ادامه این تعداد از مدیران احمدی نژادی در گلستان به دیدار محمود ربیعی معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی  استاندار گلستان رفتند تا شاید او گره از کار آنها بگشاید.

این دیدار در راستای احقاق حقوق از دست رفته این مدیران صورت گرفت و گفته می شد بیش از 300 میلیون تومان از معوقات بازنشستگی این مدیران به آنها پرداخت نشده است .

این مدیران موضوع عدم پرداخت معوقات خود را از محمود ربیعی جویا شدند و البته رییعی آن موقع گفت گفت که من تازه آمدم ولی سعی می کنم این موضوع را پیگیری کنم .

اما امروز یک منبع آگاه اعلام کرد که با تلاش محمود ربیعی معاون مدیریت  و منابع انسانی استانداری گلستان این مبلغ به مدیران سابق پرداخت شده است و این افراد نیز سهم خود را دریافت کردند و دیگر مشکلی ندارند .

این که محمود ربیعی رئیس ستاد میرحسین موسوی در سال 88 استان گلستان با جریان راست اینگونه همکاری می کند جای تعجب دارد اما سیاسیون معتقدند ربیعی برای تایید خود دست به اینگونه اقدامات می زند تا دو طرف را نگه دارد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

معبر سایبری فندرسک

آخی الهی بمیریم. گلستان ما همچین میگه 300 میلیون تومان من فکر می کنم سه هزار تومنه.

0
0
پاسخ
1394-04-09 03:55
رضایی

باز هم همان به قول شما ....ها از این اعتدال آبی گرم نمیشه

0
0
پاسخ
1394-04-09 04:24
میقان

خدا پدر بیعی رو بیامرزه لااقل یه نفر توی این استانداری داره کار مثبت میکنه !!

0
0
پاسخ
1394-04-09 04:29
علی اصغر

اینکه آقای ربیعی کاری درست و پسندیده را انجام داده، کار عجیبی است؟؟ایشان به وظیفه اش عمل کرده آیا تعجب دارد؟چرا هنوز سعی دارید اورا با نام رئیس ستاد موسوی، تخریب کنید؟؟ مگر آقا نگفت هرکسی در انتخاب شرکت کرده و رای داده، در پیشگاه خدا ماجور است؟؟ ایشان بعد از انتخابات و قبل از شکل گیری فتنه ، اعلام انصراف و استعفا نمود

0
0
پاسخ
1394-04-09 04:52
سید علی

این نوع اخبار هست که باعث ... استهنوز بعضیا دارن موج سواری می کنن.یک کار صرفا اداری و رنگ و بوی سیاسی میدنچیز مهمی نبود که اینطوری می نویسین.یه سری بازنشست شده بودن استانداری اون موقع اعتبار نداشت که پاداش شونو بده حالا اعتبارش اومد و معوقات شونو پرداخت کرد.ستاد موسوی و احمدی ژاد و دنبال تاییدیه گرفتن و .... چه حرفیه

0
0
پاسخ
1394-04-09 06:19
مجید

آقای حاج محمود ربیعی خسته نباشید. خداقوت

0
0
پاسخ
1394-04-09 08:23
يا لثارات الحسين

واقعاً آقاي ربيعي مخلص كار ميكنهبه دور از هرگونه جهت گيري عرض كردمخدا رو شكر كه ايشان تو استان هستند و مثل هميشه دارن مثبت عمل ميكنندجناب ربيعي خسته نباشيد انشاالله همينطور با قدرت ادامه دهيد

0
0
پاسخ
1394-04-10 00:43
رضا متکی

مدیریت سایت وزین مشکوک به داشتن مجوز فعالیت گلستان ما ، شما که در موارد و مسائل دیگر تا حرف به میان می آید می گویید ملاک حال افراد است چه شده که اکنون که نوبت به حاج محمود ربیعی رسید ملاک حال گذشته افراد است.از خدا بترسید و به دنبال اخذ مجوز باشید.

0
0
پاسخ
1394-04-10 06:37

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.