1394-04-08 16:45
3178
3
16830
معضلی که هنوز حل نشده است ؛

نگرانی مراجعین از سرقت اتومبیل های پارک شده جلوی درب بیمارستان صیاد شیرازی گرگان

قصه سرقت از اتومبیل های پارک شده روبروی درب ورودی بیمارستان صیاد شیرازی گرگان این روزها بار دیگر خبرساز شده است .

به گزارش گلستان ما ؛ حدود ظهر روز گذشته 7 تیرماه بود که آژیر یک دستگاه پراید به صدا در آمد و صاحب ماشین از طبقه دوم بیمارستان با سرعت خود را به اتومبیل رساند . ظاهرا همه چیز سالم و دست نخورده بود اما صاحب ماشین با کمی کنکاش متوجه شد صندوق عقب وی توسط سارقان باز شده و لاستیک یدک و مدارک شخصی و ماشین که در یک کیف بود به سرقت رفت.

گویا سارقین بعد از اینکه چیز به درد بخوری پیدا نکردند کیف را در گوشه ای انداخته که یک خانم ترکمن آن را پیدا و به نگهبانی بیمارستان صیاد می دهد و مالک ماشین نیز بعد از مراجعه به نگهبانی خوشبختانه مدارک خود را تحویل می گیرد اما لاستیک یدک به سرقت رفت.

بنا به اذعان برخی از افراد مرتبط در این مکان، تاکنون موارد مشابهی پیش آمده که سارقین حتی دو طرف لاستیک ماشین آجر گذاشته ، آن را باز کرده و به سرقت بردند.

اخیرا یک عدد دوربین روی درب ورودی بیمارستان صیاد شیرازی نصب شده اما فقط روبروی خود را تحت پوشش قرار می دهد.

بیمارستان صیاد شیرازی به دلیل اینکه محل زایمان و تولد بچه هاست و از طرفی به دلیل تجهیزات خوب همواره مورد توجه اهالی گرگان و استان بوده اما یک مشکلی که دارد فاقد پارکینگ مناسب در ابتدای درب ورودی است .

چون این مکان در جایی پرت قرار دارد و به دلیل قرار گرفتن در حاشیه شهر گرگان که معمولا محل بزه کاری نیز می باشد ، اموال و اتومبیل های پارک شده نیز مورد دستبرد قرار می گیرند.

بنظر می رسد قرار دادن یک کانکس نیروی انتظامی بتواند مشکل امنیت این نقطه را حل کند چرا که مردم وقتی به بیمارستان مراجعه می کنند یک درد و نگرانی دارند و لذا نباید نگران امنیت اموال خود نیز باشند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رایجی

با سلامبنده از پرسنل مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی می باشم که بدلیل کمبود فضای پارک خودرو مجبور به پارک وسیله نقلیه خویش در روبروی مرکز کنار بلوار شدم که در طول یکماه هم زاپاس ماشین و هم چرخ عقب خودرو مورد سرقت قرار گرفت .حال بفرمایید من و امثال من که هر روز باید به محل کار خویش برویم باید چکار کنیم . لذا لازم است در خصوص برقراری امنیت ، مسئولین شهرستان چاره ای بیاندیشند .

0
0
پاسخ
1394-04-08 09:32
سعید ساوری

سلام . اردیبهشت ماه امسال زاپاس و صندوق عقب ماشینم رو خالی کردن . مسئولین یه فکری کنند .

0
0
پاسخ
1394-04-08 09:41
شیخ ویسی

داداش لطفا توی رودخانه جلوی بیمارستان سری بزنید دستتون میاد دنیا چه خبره !!!

0
0
پاسخ
1394-04-08 10:02

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.