1394-04-06 19:07
2463
5
16743
حاشیه های شورای شهر گرگان ؛

صحن علنی باز هم تعطیل شد / گرزین : هر کس که در برابر حقیقت سکوت کند خیانت کرده / سبطی: برنامه آنها این بود که این جلسه تعطیل شود

جلسه امشب شورای شهر گرگان بازهم تشکیل نشد در حالیکه ناصر گرزین با صدای بلند فریاد می زد :هر کس که در برابر حقیقت سکوت کند خیانت کرده است.

به گزارش گلستان ما ؛ یکصد و نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان که قرار بود ساعت 15 امروز به صورت رسمی و علنی در محل سالن جلسات صحن شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شود به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضاء لغو شد.

تاخیر بیش از اندازه اعضای شورای اسلامی شهر گرگان باعث اعتراض برخی از اعضای شورا و ترک جلسه توسط آنها و عدم تشکیل جلسه امروز صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان بود.

ناصر گرزین سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان که پس از گذشت بیش از 15 دقیقه از ساعت مقرر شروع جلسه با ابراز ناراحتی و صدای بلند خطاب به رئیس شورا اعلام می‎کرد: هر کس که در برابر حقیقت سکوت کند خیانت کرده است. پس از گذشت 35 دقیقه از ساعت مقرر جلسه به تاخیر بیش از اندازه اعضای شورا برای حضور در صحن انتقاد کرد و از شورای شهر خارج شد.

حتی این تاخیر اعضا باعث انتقاد رئیس شورا به محمد عرب‌احمدی دبیر جلسات شورای اسلامی شهر گرگان شد و خطاب به وی گفت: آقایان کجا هستند؟ اگر نمی‎آیند من جلسه را تعطیل کنم.

* انتقاد گرزین از بی‌نظمی اعضای شورای شهر گرگان

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان پس از این عکس‎العمل رئیس شورا، خطاب به رئیس شورا و با لحن منتقدانه نسبت به تکرار این عملکرد اعضاء، تاکید کرد: بالاخره باید از یکجا تکلیف مشخص شود.

ناصر گرزین بیان کرد: وقت همه ارزش دارد، اینکه همه را دعوت می‎کنید و اینجا می‎نشینیم تا آقایان بیایند اصلا درست نیست.

وی اضافه کرد: ما به بی‎نظمی عادت کرده‎ایم و متاسفانه همه کارهای ما به ملاحظه‎کاری همراه شده است.

پس از بیان انتقادهای تند ناصر گرزین نسبت به حسین ربیعی رئیس شورای شهر گرگان، وی جلسه را ترک کرد.

این در حالی است که علیرضا پزشکپور، صفرعلی پایین‎محلی، فائزه عبدالهي، حسین ربیعی، محمدرضا سبطی و ابراهیم جرجانی به همراه ناصر گرزین، اعضایی بودند که در ساعت مقرر در صحن علنی شورای شهر گرگان حاضر بودند.

پس از آنکه گرزین جلسه را ترک کرد، سیدمحمد قدس‌مفیدی رئیس کمیسیون توسعه و عمران، حمل و نقل شهری و معماری و شهرسازی شورای شهر گرگان با تاخیر 40 دقیقه‎ای و با عذرخواهی از حاضران وارد صحن شد اما هنوز برای رسمیت یافتن جلسه، حضور دو عضو دیگر لازم بود.

* تعطیلی یک هفته‌ای صحن شورای شهر گرگان

حسین ربیعی رئیس شورای اسلامی شهر گرگان پس از گذشت 50 دقیقه از ساعت مقرر آغاز صحن علنی، به طور رسمی لغو جلسه را اعلام کرد و بدین ترتیب یکصد و نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان که قرار بود به صورت رسمی و علنی تشکیل شود، لغو شد.

این در حالی است که محمدرضا سبطی نائب رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر گرگان در مقابل این تصمیم رئیس شورا با صدای بلند گفت: برنامه آنها این بود که این جلسه تعطیل شود.

صفرعلی پایین‎محلی یکی دیگر از اعضای شورا سعی بر آن داشت تا با انجام تماس تلفنی از برخی اعضای غایب، آنها را مجاب کند برای تشکیل جلسه به صحن شورا بیایند.

هرچند که زهرا نورا در ساعت 16 و یک ساعت پس از زمان تعیین شده برای آغاز جلسه و آن هم با تماس صفرعلی پایین‌محلی وارد شورا شد، اما جلسه لغو شده بود و حضور وی فایده‎ای نداشت.

بر اساس این گزارش، قرار بود در این جلسه انتخاب نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان و برخی لوایح و سرنوشت برخی پروژه‎های مختلف شهر و همچنین تعیین جلسه برای اخذ پاسخ از شهردار گرگان در خصوص طرح سئوال اعضای شورا از شهردار به تصمیم‌گیری گذاشته شود.

با عدم تشکیل این جلسه و با توجه به عدم رای‎گیری برای جلسات فوق‎العاده شورا، به طور طبیعی تا یک هفته آینده شورای شهر گرگان هیچ‌گونه مصوبه‎ای را در صحن شورا نخواهد داشت./فارس

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حرف حق

شهر ما به دست چه کسانی سپردیم هنوز که هنوزه اتحاد ندارن هنوز که هنوزه اعتماد ندارن باید این باشه وقتی که بعضی ها با لابی به شورا بیان حق اونای حقشون بود بگیرن از خدا بترسین یک خطای شما چند برابر از خطای من بحساب میاد چون شما رو حق الناس نشستید و این صندلی اگر عدالت نباشه اون دنیا یقه تون رو میگیره

0
0
پاسخ
1394-04-07 03:22
سعید

این شورا کی درست میشهچراغعلی و هزارجریبی که از دست تان فرار کردند .بشیننید برای شهر ما برنامه ریزی کنید این بازی ها چیه ؟

0
0
پاسخ
1394-04-07 11:03
شهروند

واقعا براشون متاسفم.بعضی ها لیاقت رای مردم رو نداشتن....

0
0
پاسخ
1394-04-07 13:15
صادقی

رئیس شورا می بایست اسامی غایبین را برای تنویر افکار عمومی قرائت نماید و آن را به اطلاع عموم برساند تا مردم افرادی که حقوق شخصی را به حقوق عمومی ترجیح می دهند بشناسند و اینبار اگر خوهان تحول وپیشرفت شهرشان هستند افراد عوام فریب را انتخاب ننمایند وگرنه مصداق این ضرب المثل خواهند بود که از ماست که بر ماست

0
0
پاسخ
1394-04-07 17:05
شبانى از شاهكوه

فرياد !؟مگه شوراى شهر جاى ... است . تا به حال فكر مي كردم شوراى گرگان جاى افراد تحصيلكرده و با شخصيته. نگو كه خيلى هم با شوراهاى ديگه فرقى نداره .

0
0
پاسخ
1394-04-08 06:53

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.