1394-03-08 04:52
2895
5
15389
امام جمعه بندرگز دومین شب یادواره شهدای تخریبچی شمال کشور:

فرزند روح الله بودن یعنی پایبند به راه و آرمان امام (ره) بودن/ چرا در سال 88 وصیتنامه سید احمد آقا دست به دست می‌چرخید؟/ چه شده که 175 غواص این روزها نگران شده اند و آمدند/ دشمن مدیریت شده هم جاسوسی می‌کند

حجت الاسلام محمدی گفت : بعد از فتنه 88 مردم نگران بعضی موضع گیری ها بوده اند ،نگران برخی افراد و ساکتین حامیان فتنه بودند و چه شعاری سر می دادند، مردم آن روزها شعار میدادند، نواده روح الله سید حسن نصرالله ، یعنی...

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی محمدی امام جمعه بندرگز در دومین شب یادواره سرداران و 200 شهید تخریبچی شمال کشور گفت : سردار باقرزاده میگوید "هر وقت در کشور اتفاقی می افتد و رهبری ناراحت بشود شهدا خودشان را به ما نشان می دهندچه اتفاقی افتاده است که 175 غواص این روزها نگران شده اند و آمدند، مراقب باشید فتنه دیگری در راه است.

وی اظهار داشت: عده ای می خواهند در مقابل رهبری الم بشوند ، بیدار باشید در مقابل رهبری کسی را الم نکنند در مقابل رهبری برای ما کسی را بت نکنند، امام (ره) بت شکن بود امروز ابراهیم بت شکن می خواهد بت شکنی کند، ابراهیم زمان رهبر عظیم الشاُن با سخنان خود بت ها را می شکند، با شجاعت با درایت با موضع گیری های خود بت شکنی می کند، یاران ابراهیم ملت ایران هستند، پیروان امام امروز بت شکنی می کنند یعنی هر کسی با ولایت زاویه بگیرد و در مقابل ولایت الم شود، آن الم را خم می کنند، هر کسی بت شود در مقابل ولایت، آن بت را می شکنند و در مقابلش می ایستند.

فرزند روح الله بودن یعنی پایبند به راه و آرمان امام (ره) بودن

حجت الاسلام و المسلمین محمدی تصریح کرد : رهبری با هیچ کسی تعارف ندارند با نوه امام هم تعارفی نداشتند ، یادمان نمی رود بعد از فتنه 88 رهبر ناراحت ، مردم نگران ، برخی نگران بعضی موضع گیری ها بوده اند نگران برخی افراد و ساکتین حامیان فتنه بودن، مردم آن روزها شعار می دادند ، نواده روح الله سید حسن نصرالله ، یعنی آن کسی یادگار امام است آن کسی از امام است، آن کسی پرورش یافته اندیشه امام است ، مثل سید حسن نصرالله که در خط امام همواره ظلم ستیز، مبارز ، بصیر ، شجاع ، آگاه و دشمن شناس و ولایی باشد که وقتی به مقام معظم رهبری می رسد دستش را می بوسد ، فرزند روح الله بودن یعنی پایبند به راه و آرمان امام (ره) بودن ، حالا عرب لبنانی باشد اما فرزند امام است چون صاحب اندیشه امام است .

به سید حسن و برادرانش توصیه می کنم همیشه در خط رهبری حرکت کنید

امام جمعه بندرگز ضمن یادآوری اتفاقات سال 88 اذعان کرد: از خودمان سوال نمی کنیم که چرا در سال 88 وصیت نامه سید احمد آقا بعد از چند سال دست به دست مردم می چرخید و مردم این عبارت را تکرار می کردند : " به سید حسن و برادرانش توصیه می کنم همیشه در خط رهبری حرکت کنید و منحرف نشوید و پشت سر رهبری باشید او شاگرد امام است " .

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی محمدی در ادامه این مراسم گفت: مسئولین ما بر 3000 صندلی مهم سه قوه تکیه زده اند وملت برای اسقرار و ماندگاری این نظام بیش از 200 هزار شهد تقدیم کرده اند، مسئولین با خون شهدا چه می کنند ، خوشا به حال آن مدیرانی که شرمنده مردم و شهدا نیستند و احیای فرهنگ شهادت را وظیفه خود می دانند نه اینکه از یادواره شهدا هم استفاده تبلیغاتی و حزبی و جناحی کنند و در مسیر فتنه حرکت می کنند .

هیچ کدام از شهدا توصیه نکردند با آمریکای جنایت کار تعامل داشته باشید

امام جمعه بندرگز در خصوص پیام کشف اخیر 175 شهید غواص گفت: این 175 غواص شهید، این روزها استخوان های شکسته شان را به ما نشان دادند چون نگران ما هستند، شهیدان رفتن و آمدنشان بی حساب و کتاب نیست هم رفتنشان پیام دارد و هم آمدنشان، چه اتفاقی افتاده است که 175 شهید غواص نگران شده اند و آمدند.

وی ادامه داد: شهدای ما حزبی و جناحی نبودند اما تک تک وصیت نامه هایشان را ورق بزنید چیزی از کوروش و تخت جمشید نمی بینید، هیچ کدام ننوشتند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران ، هیچ کدام توصیه نکردند با آمریکای جنایت کار تعامل داشته باشید اما همه بر پیروی محض ازدستورات ولی فقیه تاکید داشتند.

حضرت آقا نگران سرنوشتی است که جاسوسان آمریکا بر سر غواصان شهید آورده اند

حجت الاسلام محمدی اذعان کرد: این شهدا امروز آمده اند که دوباره پشتیبان ولی فقیه باشند و سندی باشند بر سخنان ولی زمان ، آمدند تا به ما بگویند اگر امروز حضرت سید علی می فرماید اجازه بازرسی از مراکز نظامی و دانشمندان ایرانی را نمی دهم ، نگران سرنوشتی است که جاسوسان آمریکا بر سر غواصان شهید آورده اند.

آمده اند که بگویند بلایی که بعثی ها با اطلاعات جاسوسی آمریکا بر سر غواصان آورده اند دوباره تکرار نشود.

آمدند که بگویند اگر آمریکا با هواپیماهای جاسوسیش عملیات کربلای 4 را لو داده و غواصان را دست بسته در چنگال بعثی ها انداخته، امروز نگذارید بازرسی و نظارت جاسوسان آمریکا جان فرزندان این سرزمین را به خطر اندازد و آنان را در تیررس حملات تروریستی اسراییل قرار دهد.

بازرسی های مدیریت شده یعنی جاسوسی های مدیریت شده

آمده اند که بگویند گمان نکنید بازرسی های مشروط و مدیریت شده می تواند جلوی جاسوسی دشمن را بگیرد، هوشیار باشد، دشمن خیلی خوب بلد است مدیریت شده هم جاسوسی کند، به خون غلطیدن شهدای هسته ای گواه این مدعاست.

امام جمعه بندرگز ادامه داد: 175غواصی که مظلومانه با دست های بسته زنده به گور شدند امروز آمده اند تا جلوی بسته شدن دست های نخبگان هسته ای کشور را بگیرند. 

آمده اند که بگویند آمریکا دیروز ما را تحریم کردند امروز شما را ، دیروز صدام را تجهیز کرده و به جان ما انداختند امروز داعش، وهابی و تفاله های بعثی پرورش داده و برای امنیت شما خط و نشان می کشند. 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان خاطر نشان کرد: 175 غواص با دستان بسته زیر خاک رفتند ولی زیر بار حرف زور نرفتند ، مرد رفتند و مرد برگشتند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ساورعلیا

سلامبا تشکر و قدردانی از نگاه عمیق و فرمایشات ارزشمند و روشنگرانه جناب حاج آقای محمدی .واقعا خدار را شکر به واسطه وجود چنین ائمه جمعه ای .یادواره شهدای تخریب هم بی نظیر بود .تشکر از همه دست اندر کاران .

0
0
پاسخ
1394-03-08 05:10
کارشناس

"" بازرسی های مدیریت شده یعنی جاسوسی های مدیریت شده ""قابل توجه اعضاء محترم تیم مذاکره کننده هسته ای کشور .با شناخت دقیق از عمق کینه و دشمنی بدخواهان انقلاب اسلامی ، این جمله نکته بسیار قابل تاملی است .

0
0
پاسخ
1394-03-08 05:16
عاشق خمینی کبیر

لطفا دقیق تر بخوانید :* متن کامل وصیت نامه حاج سید احمد آقای عزیز این است :"" به حسن و برادرانش اين توصيه را مي‌نمايم كه هميشه سعي كنند در خط رهبري حركت كنند و از آن منحرف نشوند كه خير دنيا و آخرت در آنست و بدانند كه ايشان موفقيت اسلام و نظام و كشور را مي‌خواهند . هرگز گرفتار تحليل‌هاي گوناگون نشوند كه دشمن در كمين است!امروز بايد در كنار نظام مان پشت سر رهبري قرار بگيريم. رهبر ما شاگرد امام است. رهبر ما از چهره‌هاي شناخته شده انقلاب كه ساليان سال در زندان‌هاي رژيم سفاك پهلوي به سر برده.هيچكس حق شكستن حريم رهبري را ندارد. حرمت رهبري نظام اسلامي، از اصول خدشه ناپذير انقلاب اسلامي ماست. همه بايد به دستورات رهبري عمل كنند.ما امروز موظف هستيم پشت سر مقام رهبري حضرت آيت الله خامنه‌اي حركت كنيم. هر چه ايشان گفت گوش كنيم ، اگر روزي حركت ما با حركت ولي نخواند، بدانيد كه نقص از ماست ! قاطع‌تر پشت سر رهبري باشيم و نگذاريم رهبرمان احساس تنهايي كنند. همان طور كه نگذاشتيد امام احساس تنهايي كند. اطاعت از خامنه‌اي، اطاعت از امام است.هر كس منكر اين معنا شود، مطمئن باشيد در خط امام نيست و هر كس بگويد كه اطاعت از امام غير از اطاعت از حضرت آيت الله خامنه‌اي است در خط آمريكاست!من بعد از رحلت امام، با خدا و امام عهد كرده‌ام كه كوچكترين قدمي را عليه رهبري و برخلاف رهبري و حتي برخلاف ميل رهبري برندارم و اگر شما مردم هم چنين پيماني را تجديد كنيد، مطمئن باشيد كه ما در تمام زمينه‌ها بر آمريكا پيروز مي شويم. ""

0
0
پاسخ
1394-03-08 05:19
ع . طبرسا

----- نواده روح الله سید حسن نصرالله -------این شعار مردم در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام در 14 خرداد سال 89 در مرقد امام بود که معانی زیادی با خود به همراه داشته و دارد .فرزند امام بودن به صاحب اندیشه و آرمان امام بودن است .

0
0
پاسخ
1394-03-08 05:41

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.