1394-03-08 19:29
3000
9
15388
با انجام بی حاشیه سفر سید حسن خمینی به گلستان ،

چشم منافقین داخلی و خارجی کور شد / دست افراطیون سیاسی خالی ماند / حزب الله رو سفید شد

انجام و پایان خوش و بی حاشیه سفر سیدحسن خمینی به گلستان به کور شدن چشم منافقین و تحیّر و خالی ماندن دست افراطیون سیاسی و روسفیدی جریان حزب الله منجر گردید .

به گزارش گلستان ما ؛ سفر حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به گرگان جهت سخنرانی در بیست و ششمین سالگرد رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) عصر روز پنجشنبه 7 خرداد ماه به استان گلستان صورت گرفت .

این سفر هر چند در ابتدا با موج سواری جریانات افراطی اصلاح طلب استان گلستان همراه شد اما خیل عاشقان امام خمینی (ره) و مردمی که علاقه شان به بیت امام خمینی بواسطه آرمان های والا و روح بزرگ آن معمار کبیر انقلاب و معجزه قرن وصف نشدنی است ، همه این مسائل را تحت الشعاع خود قرار داد .

علاوه بر این ، در چند وقت اخیر اشاعه یک بیانیه جعلی منتسب به انصار حزب الله گرگان که بلافاصله توسط مسئول این تشکل تکذیب شد و دامن زدن معنادار برخی رسانه ها به آن باعث شده بود تا سایه سنگین آن بر سر این سفر باشد ، هر چند که اکثر نخبگان و سیاسیون استان به نوعی معتقدند همین بیانیه جعلی بود که پای سید حسن را به گرگان کشاند .

روندی که در آن ، بیانیه جعلی به انصار حزب الله منتسب و منتشر می شود ، دست مایه یک جریان سازی کاذب و فضاسازی ملتهب استانی ، ملی و حتی بین المللی قرار می گیرد ، مدام بدان پرداخته می شود ، به شکل های مختلف از طرف مخاطب بیانیه مجعول دعوت می شود ، فضای سنگین تبلیغاتی به راه می افتد ، در نهایت سید حسن به گلستان می آید .

اما این بیانیه جعلی که با سناریویی سیاسی - رسانه ای به آن دامن زده می شد در حد یک ماجراجویی برای ایجاد فضایی خاص بود و ربطی به جریان غیور و انقلابی انصار حزب الله گلستان نداشت و فقط در این مدت دستمایه برخی رسانه های داخلی و خارجی و برخی افراطیون جریان اصلاح طلب قرار گرفت تا علیه حزب الله هجمه کنند .

اما استقبال گرم مردم از سید حسن خمینی در مراسم عصر روز پنجشنبه و سایر برنامه های پیش بینی شده و برگزاری مراسمات بدون هیچ حاشیه و مسئله ای نشان داد همه این شانتاژهای رسانه های سراب بوده و در گرگان هیچ خبری نیست و در این 2 روز نه از تهدید خبری بود و نه از بیانیه ، بلکه بالعکس همه گروه های سیاسی استان اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و عموم مردم از همه مذاهب و اقوام آمده بودند تا با یادگار امام از نزدیک دیدار کنند .

در این سفر ، چشم منافقین داخلی و خارجی کور شد که منتظر بودند ببینند که چه مسئله خاص یا حاشیه ای در سفر سیدحسن به گلستان پیش می آید تا باز همان اتفاق را به چماقی از شقاوت و حماقت خود تبدیل کنند و آن را بر سر انقلاب اسلامی ، جریان های ارزشی ، حزب الله مظلوم که مدافعان اصیل انقلاب و نام و آرمان خمینی کبیرند ، فرود آورند .

در دیدار عمومی روز پنجشنبه همه و همه آمده بودند حتی سیدعلی و سیدمحسن طاهری فرزندان برومند حضرت آیت الله طاهری گرگانی که منتسب به جریان اصولگرایی و جبهه پایداری هستند نیز حضور داشتند تا ضمن اعلام پایبندی به آرمانهای معمار انقلاب ، نوه امام راحل را از نزدیک ببینند تا همدلی و همزبانی مورد نظر رهبری را تحقق بخشند و در حالیکه تیغ جهل و کینه جویی برخی به سمت آنان نشانه رفته بود ، خط بطلانی بکشند بر همه شایعات و تحرکات یک ماهه اخیر .

این حضور معنادار و قابل توجه نخبگان و خواص و عموم مردم استان و بخصوص شهر گرگان از همه طیف ها و گروه های سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی جامعه ، بسیاری از تحلیل ها و القائات جریان سیاسی اصلاح طلب را که به دنبال مصادره به مطلوب کردن سفر سیدحسن به گلستان بودند به باد داد و گلستانی یک دست را به تصویر کشید .

البته از ذکر این نکته مهم نیز نباید غافل شد که عملکرد ، سخنان و مواضع سنجیده و منطقی حجه الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در خصوص موضوعات مختلف در همه دیدارهای انجام شده در طول مدت 2 روز حضورش در گرگان و پرهیز جدی از ورود به هر گونه مساله و یا مورد چالشی و انحرافی ، دلیل اصلی خرسندی ارادتمندان واقعی به حضرت امام(ره) و معتقدان به اندیشه ها و آرمان های اصیل ایشان بوده و سبب نارضایتی و تلخ کامی افراطیون و منحرفین سیاسی گردید که رگه هایی از به چالش کشیدن انقلاب و نظام را از سفر سیدحسن انتظار داشتند.

هر چند گفته می شود در این روزهای اخیر تیم های رسانه ای مختلف و حتی خبرنگاران رسانه های خارجی نیز به استان آمده بودند و به انجام مصاحبه ها و تهیه گزارشات هدفمند می پرداختند که البته در این بین تلاش برخی رسانه های استانی در سوق دادن افکار عمومی به سوی برخی موارد انحرافی و حاشیه ای قابل توجه بود .

برگزاری چندین دیدار و برنامه عمومی و خصوصی در طول 2 روز گذشته در شهر گرگان خط بطلان و پایانی خوش بود بر همه حواشی معنادار یک ماه گذشته که توسط جریانی پیچیده در قالب یک سناریوی سیاسی - رسانه ای طراحی ، اجرا و پیگیری شده بود ولی در نهایت همه چیز جوری ورق خورد تا همه طراحی های ناصواب ناکام بماند و خرمن افراطیون سیاسی اصلاح طلب بی محصول بماند .

گویا در پایان این سفر ، 2 وعده الهی ( و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین ) و ( فان حزب الله هم الغالبون ) هر دو به نفع جریان حزب الله تحقق یافت و به رو سفیدی این نیروهای ارزشمند انقلابی و اسلامی منجر گردید و غبار غم ناشی از ناجوانمردی برخی جریانات سیاسی منافق را از چهره آنان زدود .

علی ایحال انتظار می رود در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان ارزشمند " همدلی و همزبانی " مزیّن گردیده به مانند آنچه در همین سفر اتفاق افتاد ، همه مردم کشور و استان فارغ از هر سلیقه و گرایش سیاسی و تنوع مذهبی و قومی به آرمان های متعالی معمار کبیر انقلاب تمسک جویند و با ایجاد وحدت و همبستگی در مسیر تعالی و پیشرفت مملکت اسلامی ایران همت گمارند .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

کوهساری

تحلیل خوبی بود و به نکات زیادی اشاره داشت . البته باید به موضوع هزینه های سنگین برای تبلغات زیاده از حد هم اشاره ای می شد .در هر حال تشکر

0
0
پاسخ
1394-03-08 21:49
مجید

سلام. این حضور پر شور مردم گرگان نشان دهنده شعور بالای مردم فهیم ما بوده است و بس (سلام سید حسن سلام )

0
0
پاسخ
1394-03-09 04:20
مجید

سلام تحلیلاتان هیچ وقت خوب از کار در نمی آید . چرا؟

0
0
پاسخ
1394-03-09 04:22
کوهساری

از انصاف نباید گذشت :سخنان سنجیده و منطقی سید حسن آقا در این سفر و عدم بروز هیچ حاشیه ای ، دلیلی اصلی کوری چشم منافقین و تلخکامی افراطیون اصلاح طلب شد .من خبر دقیق دارم که حداقل انتظار این افراطیون مشارکتی و مجاهدینی و... حمایت سیدحسن از سران فتنه و درخواست رفع حصر آنان بود و طرح برخی مباحث سیاسی دیگر بود .واقعا خوشحالم که این گونه نشد و عزت و آبروی بیت امام(ره) به صورت تمام و کمال در این سفر حفظ شد .

0
0
پاسخ
1394-03-09 04:43
رضازاده

بدویید، بدویید، یک موقع عقب نمایند، به جلو فرار کنید، سعی کنید از همه جلو بزنید، یک وقتی به یک ماه پیش نگاه نکنید، چون ملاک امروز است دیروز هر چه کردی عیب نداره چون خدا هم فقط از شما اعمال روز آخر زندگی تان را می خواد چون ملاک امروزه نه گذشته لذا در قیامت هم به اعمال فقط یک روز آخر زندگی هر فرد رسیدگی می کنند نه گذشته اش. رو رو برم هی، اگه این نداشتید چکار می کردید

0
0
پاسخ
1394-03-09 04:53
ا . کابلی

با انجام این سفر خیلی چیزها روشن شده و به خوبی معلوم گردید که با یک بیانیه جعلی چند خطی ولی یک سناریوی حساب شده می شد چکار کرد .هر کی رو خواستی زدی و هر کاری خواستی کردی و انگار نه انگار .البته خدا جای خوبی نشسته است و بهترین ناظر است .

0
0
پاسخ
1394-03-09 05:11
معین

با سلام آقای کوهساری شما در حدی نیستی که راجب اصلاح طلبان نظر بدیمن مموندم شما چطور به خودتون اجازه که برای انتخابات مجلس دارین فعالیت میکنید و قصد کاندید شدن دارین

0
0
پاسخ
1394-03-09 13:35
اا

خيلي پر رو هستين.

0
0
پاسخ
1394-03-09 13:55
محمد

البته دو چیز در این گفتار مغفول مانده است . اول اینکه تدبیر نماینده ولی فقیه که برگزار کننده این مراسم و دعوت کننده از یادگار امام بودند که جا داشت که از ایشان تشکر شود . دوم اینکه سایت گلستان ما ...ذبود که از این جهت نباید انقدر طلبکارانه سخن بگوید .

0
0
پاسخ
1394-03-10 19:15

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.