1394-03-05 23:09
3054
7
15256
علی اصغر طهماسبی :

حضور سید حسن خمینی در گلستان شائبه انتخاباتی ندارد / حفاظت از ایشان مانند شخصیتهای درجه یک نظام است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت : با همه مشغله ای که ما در استان داریم سفر ایشان کار مضاعفی را برای ما ایجاد می کند علیرغم این ما پذیرفتیم در درجه اول برای ارتحال امام چون روز 14 و 15 خرداد متمرکز است ما یک هفته زودتر برگزار کنیم تا شائبه انتخاباتی بودن آن رد می شود .

به گزارش گلستان ما؛ علی اصغرطهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در نشست خبری با خبرنگاران استان در جواب سوالی مبنی بر دستاوردهای سفر سیدحسن خمینی به گرگان گفت : در سال گذشته 90 سخنران به استان گلستان آمدند که بی بدیل هست ما توی رنکینگ سیاسی کشور جزو سه استان برتر کشور هستیم .

طهماسبی افزود: در ابتدای سال 92 برای یادواره یاک 40 علی مطهری آمد و در پایان سال 93 مطهری در شیراز جلویش گرفته می شود و همچنین الهه کولایی در گرگان سخنرانی می کند اما در فرودگاه شیراز بدون بلیط او را بر می گردانند و من درجه اول به شما و مردم و گروه های سیاسی تبریک می گویم که این تحمل را به ما و اقوام مختلف در استان داده است.

وی در خصوص بیانیه جعلی گفت: پیرامون حضور  یادگار امام در جلسه داخلی یکی از گروه های سیاسی بین خودشان مطرح شد که سید حسن خمینی برای سخنرانی یادواره یاک چهل بیاید و در ادامه بنام یک گروه سیاسی موضع گیری شد که الحمدلله بلافاصله آن را تکذیب کردند و این بلوغ سیاسی در گروه های سیاسی استان وجود دارد .

بیانیه جعلی شوخی بیش نبود

معاون استاندار گلستان اذعان کرد: من یادم می آید در زمان دوم خرداد به بعد برخی از این افراد اصلاح طلب که هفته نامه داشتند خودشان اقرار می کردند که ما از این وضع خسته شده ایم بگذارید گروه های رقیب هم هفته نامه و روزنامه و سایت داشته باشند و به نظر من بیانیه جعلی شوخی بیش نبود .

علی اصغر طهماسبی در خصوص دستاوردهای سفر سید حسن خمینی گفت : همین که سید حسن آقا با آن همه مشغله کاری که دارند و باید هفته آینده در حرم مطهر با حضور رهبری و ملت ایران سخنرانی کنند دعوت مردم استان گلستان را پذیرفتند به فال نیک می گیریم.

 وی افزود: این سفر یکی از اثرات خوبی که دارد این است که استان گلستان استان دارالمؤمنین و شهید پرور است و 4 هزار شهید داریم و اصراری که بزرگان استان داشتند با این همه مشغله کاری که ایشان پذیرفتند تشکر می کنیم و اثرات خوبی دارد و یکی از این اثرات اینکه تحمل ما مردم استان گلستان اعم از گروه های مختلف سیاسی و شبکه های اجتماعی  بالاتر خواهد رفت و در ادامه هم چون انتخابات مهم مجلس و خبرگان را داریم می تواند برای شور و نشاط اجتماعی هم موثر باشد.

سفر سید حسن برای ما کار مضاعفی را ایجاد می کند

در ادامه خبرنگار یکی از خبرگزاری ها از معاون استاندار پرسید که آیا حضور سید حسن خمینی در استان انتخاباتی است ، گفت : اولا نیمه خرداد همه ساله در مرکز استان مراسم ارتحال امام برگزار می شود و از طرفی حضور سیدحسن که خودش کاندیدا نیست و حضورش در استان برای ما جنبه امنیتی دارد ، چرا که ما همان حفاظتی که برای رئیس جمهور در نظر گرفتیم برای ایشان هم بکار می گیریم چون رده حفاظتی کشوری به استانداری ها اعلام می شود.

طهماسبی در پایان خاطر نشان کرد: با همه مشغله ای که ما در استان داریم سفر ایشان کار مضاعفی را برای ما ایجاد می کند علیرغم این ، ما پذیرفتیم و در خدمت ایشان هستیم در درجه اول برای ارتحال امام چون روز 14 و 15 خرداد متمرکز با حضور مقام معظم رهبری داشتند مجبور شدیم یک هفته زودتر برگزار کنیم تا شائبه انتخاباتی بودن آن رد می شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پائیزی

آیا می شود باور کرد که این سفر جنبه انتخاباتی ندارد ؟نگاهی به انبوه بنرها و تبلغات گسترده در شهرهای سراسر استان از چیز دیگری حکایت دارد .

0
0
پاسخ
1394-03-05 18:30
سوال

برای سیدحسن نداره برای دیگران چی ؟

0
0
پاسخ
1394-03-06 04:22
ساورعلیا

احتمالا جناب سید حسن آقا هم از تهران و یا قم کاندیدای مجلس خبرگان می شوند .ولی به نظر آمدن دعوت از ایشان به گلستان و گرگان کاملا با رویکرد انتخاباتی صورت گرفته است .البته اگر بتوانند مراسمی باشکوه و در خور شان برگزار کنند !

0
0
پاسخ
1394-03-06 04:27
رضا

سلام آقای معاون شما قبلان هم گفتيد كه براي انتصابات حرف است پس كجا رفت حرف هاي تان /چقدر اطمينان داريد كه انتخاباتی نيست /معاون عزيز حفاظت مثل ريس جمهور تبليغات هم مثل ريس جمهور ؟ به حضرت عباس به مولا قسم اين همه پول تبليغات همراه با نصب داربست پوستر وغيره از كجا از جيب كي چرا آخه؟ چرا؟آيا اگر امام عزيز زنده بود اين حركتها را قبول داشت /اگر قرار هست كسي به مراسم بياد خودش مياد نه اينكه دهياريها شهرداريها بخشداريها فرمانداريها مديران كل و غيره بسيج بشن اونم از طرف يك جريان خاص اين همه خرج بعد برای انجام دادن يك كار فرهنگی و برگزاری يادواره و مناسبت هاي مذهبی بايستی از اين و آن كمك خواست وعده همه عزيزان سر پل صراط انشالله

0
0
پاسخ
1394-03-06 04:29
محمد

این اظهارات 30 اردیبهشت 94 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با ابراز گلایه از برخی رسانه ها و مطبوعات گفت: ....وی با بیان اینکه دولت رسانه ندارد و انتقادات یکطرفه است.... در حالیکه مخالفان دولت بی پروا و آزادانه انتقاد می کنند، حتی مطبوعات محلی گلستان نیز کمتر حرفهای ما را منعکس می کنند یا در ارتباط با مسایل مهم روز همچون مذاکرات هسته ای مقاله ای منتشر نمی کنند.5 خرداد 94 معاون استاندار گلستان اذعان کرد: من یادم می آید در زمان دوم خرداد به بعد برخی از این افراد اصلاح طلب که هفته نامه داشتند خودشان اقرار می کردند که ما از این وضع خسته شده ایم بگذارید گروه های رقیب هم هفته نامه و روزنامه و سایت داشته باشند.بالاخره شما رسانه دارید یا نه !!! شما هم اره !!!

0
0
پاسخ
1394-03-06 07:09
گرزدینحمی

از نظر من کار ...ی را به عنوان پیلوت در استان گلستان شروع کرده اند! شما فکر نکنید مردم نمی فهمند این همه هزینه برای یک سفر و یک سخنرانی است؟!اینکه ... سطح یکی از نوادگان امام را با شخص اول مملکت مقایسه میکنم یعنی چه؟! این هزینه آژانس کاست این همه بنر و پوستر برای چیست ؟

0
0
پاسخ
1394-03-06 12:01

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.