1393-05-31 19:22
5290
40
1435
حواشی ادامه دار استانداری بامحیط زیست گلستان؛

آیا مدیر کل محیط زیست گلستان تغییر می کند؟ / پشت مهاجر به ابتکار گرم است!

در جلسه مهمی در استانداری که با حضور رئیس پارک ملی گلستان و مدیر کل محیط زیست و مدیران استانی برگزار و طی آن سخنان تندی در خصوص آتش سوزی های اخیر جنگل گلستان رد و بدل شد.

به گزارش گلستان ما ؛ در پی آتش سوزی های سریالی که چند ماهی است فضای استان گلستان را غبارآلود و دلگیر کرده انتقادات زیادی در رسانه ها ، سایتهای محلی و صدا و سیمای گلستان مطرح شده است .

اما نکته اصلی اینست که بالاخره چه کسی متولی و پاسخگوی این فضای بحرانی در استان گلستان است که برنامه رودرروی شبکه گلستان که با حضور اسماعیل مهاجر مدیر کل محیط زیست استان گلستان و مقدم مدیر کل بحران استان گلستان برگزار شد پرده از مسائل زیادی در این مورد برداشت .

مهاجر در این برنامه انتقادات زیادی را متوجه استانداری کرد و از کمبود امکانات و تجهیزات سخن گفت اما همان شب مسئول روابط استانداری گلستان به شدت به سخنان مدیر کل محیط زیست واکنش نشان داد.

علی یازرلو گفت : سخنان اسماعیل مهاجر نسنجیده است و در بسیاری از موارد جو را ملتهب می کند .

اما روز پنجشنبه 30 مرداد ماه  نیز جلسه بسیار مهمی در استانداری گلستان برگزار شد که در آن فرماندار شهرهای اطراف پارک ملی گلستان ، رئیس پارک ملی و مدیر کل محیط زیست و مدیران استانی حضور داشتند و در این جلسه نیز حرفهای تندی رد و بدل شد.

از طرفی زمزمه هایی به گوش می رسد که مسئولان استانداری در صددند تا جایگزینی برای اسماعیل مهاجر پیدا کنند تا شاید شرایط بحرانی فعلی جنگل گلستان را سر و سامان دهند .

اما اسماعیل مهاجر خیلی از جایگاه خودش مطمئن است . او تجربه مدیریت در زمان خاتمی را دارد و حالا با کوله باری از تجربه و داشتن مدرک دکتری و حمایت های بی چون و چرای خانم دکتر ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و ارتباط نزدیکی که با وی دارد تا جایی که همین ارتباط باعث شد تا ابتکار تعطیلات عید را در استان گلستان سپری کند ، مدعی است که استانداری گلستان توانایی جابجایی او را ندارد و حرفهایی هم که زده درست بوده است .

اما جنگل گلستان هم این روزها حال و روز خوشی ندارد و از سوء مدیریت و سوء تدبیر رنج می برد و امید مردم را کمرنگ کرده است البته برخی کارشناسان نیز در حوادث اخیر انتقاداتی را متوجه سیلیاری رئیس پارک ملی گلستان کردند .

همگان معتقدند که در روز سیزده بدر امسال بیش از 150 هزار نفر در جنگل گلستان و جنگل های اطراف بودند اما هیچ آتش سوزی صورت نگرفت . جالبتر اینکه هر خانواده برای خودش آتشی مهیا می کرد اما چطور مردم باور کنند که جنگل گلستان در ماههای اخیر مدام در حال آتش سوزی است و عامل آن هم مسافران و چوپانان و مردم هستند .

به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم تا دوئل استانداری و اسماعیل مهاجر به کجا ختم می شود و آیا دکتر صادقلو می تواند به مهاجر کارت زرد بدهد چون بعید می دانیم وی بتواند مدیر کل محیط زیست را با این وضعیت جابجا کند .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

دکتر سلام

از مهندس چراغعلی مدعی جنگل های هیرکانی خبری نیست!!؟در زمان قناعت که خوب هر روز یک مطلب می نوشت!!!الان کجاست؟بقول یک گرگانی:ننه جان جنگل ول کن گرگان در خطر است!

0
0
پاسخ
1393-05-30 23:30
نصرت الله

سلام خلاصه آقای یارزلو هم بزرگ شده مهدکودک رو با موفقیت حالا پیش دبستانی هم داره پاس میکنه ... چرا انتقاد بده ... توان مدیران قدرتمندی مثل دکتر حاج اسماعیل مهاجر بیش از دوستان ما ست که دنیا را از دریچه رامیان و توران و فارسیان می بینند ... بحران پارک گلستان یک مسئله ملی ست ...

0
0
پاسخ
1393-05-30 20:54
رضا مقصودلو

سلام یارزلو عزیزم شما در جبهه گیری هات بهتر است فکر کنی و سوابق مدیران را لحاظ کنی و مواظب باشی از قطار جا نمانی راستی ناراحتی برای چیست امکانات استان همینه و توهم تازه آمدی شهر ... بازهم سفارش میکنم یواش دست انداز زیاده ...

0
0
پاسخ
1393-05-31 01:29
طرفدار محیط زیست

دم دکتر مهاجر گرم خلاصه یه نفر پیدا شد که بااستاندار مثل خودش برخورد کنه .دکتر مهاجر راست میگه اگه واقعا پول نیست که حقوق بدن .اونهایی که ایام عید معجزه کردن واز انبان خالی بقول خودشان بجامانده از دولت قبلی چند میلیلرد کارت هدیه درآوردن وبین خودشون واعوان وانصارشون توزیع کردن چه پاسخی دارن؟مردم دم خروس روباور کنن یاقسم حضرت عباس رو

0
0
پاسخ
1393-05-31 01:32
علی مارزلو

سلام بحث بسیار داغی را خواندم احسن به یارزلو محکم ولی به اندیشه مشکل پارک باید با تغییر جاده حل شود و این همه بی تدبیری برای چیست

0
0
پاسخ
1393-05-31 01:32
رضا زیادلو

سلام یارزلو عزیزم آتش را مهار کنید اگر به انجیراب برسه مایه تاسف میشه پس ژست نگیر حرف گوش کن هنوز برای حرفهای بزرگ زدن با حرف گوش کنی

0
0
پاسخ
1393-05-31 01:37
dnhs

گلستان ما ظاهرا کارت هدیه یازرلو خیلی مزه کرده که در همه دعواها ( ربط و بی ربط و حق و ناحق ) سنگ یازرلو را به سینه می زنید آخه داداش مرگ من یواش کسی باور نمی کند شما برای رضا خدا کارمیکنید

0
0
پاسخ
1393-05-31 02:11
دکتر سلام

یازرلو مرد است .

0
0
پاسخ
1393-05-31 14:37
دکتر سلام

آقای مقصود لو خیال کردی همه جا مثل سرخنکلاته دست انداز داره ؟ یازلو بچه کوهستانه ، از جاده خاکی های روستای ! سرخنکلاته نترسانش !

0
0
پاسخ
1393-05-31 10:14
دکتر سلام

این چه دکتری است که به حوزه مدیریتی خودش نمی تواند یک آمپول آرامش بخش بزند ؟ آقای دکتر می بینم بچه های روستا را برای کامنت گذاری بسیج کردی کاش آنها را برای خاموش کردن آتش صف می کردی .

0
0
پاسخ
1393-05-31 14:47
یارعلی

مدیریت ب استانداری فردی نا کارآمد است . ایشان فقط فقط بدنبال سیاسی بازی و دخالت در امور غیر تخصصی است که فقط جهت وابستگی به آقای چ از مدیران استانداری به این سمت رسید . آقای استاندار درایت دکتر مهاجر برکسی پوشیده نیست . لطفا نگرشی تازه در مدیریت ب استانداری بفرمایید. مدیر کل ب حتی در آتش سوزی نیز بجای مدیریت صحنه تنها انتقاداتی را متوجه دولت های گذشته و خصوصا استاندار قبل نموده است .

0
0
پاسخ
1393-05-31 15:06
نوید

آقای صادقلو استاندار محترم مردی با درایت هستند.آقای مهاجر نیز فردی توانمندند.اما دیگر برای محیط زیست استان گلستان نه.ایشان خوبند شاید برای جایگاهی دیگر در مکانی دیگر. با زور نمی شود مردم را مدیریت کرد آقای صادقلوی عزیزشنیده شده در پارک ملی گلستان کلت بر شقیقه فرد متهم می گذارند.شنیده شده در پارک ملی گلستان شکارچی را در اتاقشان دعوت می کنند و محکم کلت را بر میز می کوبند و می گویند اگر به شکار بروی با این طرفی .بفکر باشید

0
0
پاسخ
1393-05-31 20:57
احمدی

گویا آقای استاندار ... دراومده به نظر من وضعیت استان رو میشه با زمان قناعت مقایسه کرد .آقایان فقط شعار می دن و از عمل خبری نیست.....

0
0
پاسخ
1393-06-01 11:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.