1394-02-15 18:52
5438
0
14273
باز هم افراطیون توهم زدند!

تصاویر / استقبال گرم مردم گرگان از دکتر سعید جلیلی پاسخی بر هتاکی های سایت سرو نیوز

سایت سرونیوزشب گذشته در اقدامی بی سابقه در بیش از 5 مطلب گستاخانه و هتاکانه دکتر سعید جلیلی و تعداد آرای وی در گلستان را به سخره گرفت و در تحلیل هایی که به قلم افرادی چون الهه موسوی ، احمد خاندوزی ، دمیرچی ، یاسر سجادی فر و ... آوردند عنوان می کردند که تفکر جلیلی در گرگان جایی ندارد .

به گزارش گلستان ما ؛ بعد از اینکه طی اطلاعیه های مختلف و اخبار رسانه های استانی عنوان شد سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای راهبردی روابط خارجی کشور به گرگان سفر می کند سایت تندرو و افراطی سرو نیوز که متعلق به سیاوش بسطامی رابط جوان استاندار گلستان است در حمله گسترده این سفر را مورد هجمه قرار دادند .

این سایت شب گذشته در اقدامی بی سابقه در بیش از 5 مطلب گستاخانه و هتاکانه دکتر سعید جلیلی و تعداد آرای وی در گلستان را به سخره گرفت و در تحلیل هایی که به قلم افرادی چون الهه موسوی ، احمد خاندوزی ، دمیرچی ، یاسر سجادی فر و ... آوردند عنوان می کردند که تفکر جلیلی در گرگان جایی ندارد .

ja01

ja02

ja03

ja04

ja05

ja06

برخی از نویسندگان این سایت متوهم آنقدر جلو رفتند که گلستان را پایتخت غنی اصلاح طلبی عنوان کردند و گفتند چگونه می توان برای تفکر سعید جلیلی در افکار مردم گرگان فضایی را تصور شد.

سفر دکتر جلیلی به گرگان آنقدر برای این گروه از افراطیون وابسته به جریان مشارکت گران آمد که ناشیانه دست به تحلیل های غلط زدند چرا که دکتر سعید جلیلی در بدو ورود به استان گلستان خدمت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان رفت .

این در حالیست که همین سیاوش بسطامی در میزگرد اخیر آیت الله نورمفیدی را خط قرمز خود خوانده بود اما  احتمالا با این دیدار امروز جلیلی و نورمفیدی از این هجمه شب گذشته علیه جلیلی احتمالا عرق شرم بر پیشانی وی و همکاران پرتلاش شب گذشته اش نشست.

r1394-72

اما استقبال گرم مردم گرگان عصر امروز در حوزه علمیه امام صادق نشان داد که تمام تصوراتی که سایت سرو نیوز در قالب یادداشت و مصاحبه به خورد مخاطبین اندک خود داد توهمی بیش نبود و مردم و بدنه محروم و متوسط جامعه این بار هم نشان دادند که نه برای پست و مقام آمدند و نه برای چهره شدن و فقط برای فهم گفتمان اسلامی و اسلام ناب پای صحبت های سعید جلیلی نشستند.

تعداد جمعیت به قدری زیاد بود که در همان ابتدای ورود دکتر سعید جلیلی به طبقه دوم خانم ها به طبقه سوم رفتند و از از طریق سیستم های تصویری به سخنرانی گوش می کردند و تعداد زیادی نیز در راهرو ها قدم می زدند.

در واقع این استقبال گرم پاسخی بر هتاکی ها و هجمه های شب گذشته گروهی متوهم بود که فکر می کردند با چهار کلمه ژورنالیستی می توان برای جامعه و مردم خط مشی ترسیم کرد غافل از اینکه این چند نفر نه در حد حتی تعریف الفبای توسعه هستند و نه می توانند در خدمت طبقه مستضعف باشند حال آنکه در کنجخانه هیچ یک از بدنه اجتماعی شهر گرگان هم جایی ندارند و فقط با هیاهو به دنبال این هستند که بگویند ما هم هستیم.

0142 9

0142 21

0142 23

0142 24

0142 25

2173 3

2173 17

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.