1394-02-15 07:46
1921
1
14245
آيت الله نورمفيدي:

برای نابودی آل‌سعود دعا می‌کنم / کسانی که ادعای مسلمانی دارند زنان و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون کشیده‌اند

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: در تمام نمازهایم برای نابودی و اضمحلال آل‌سعود دعا می‌کنم.

به گزارش گلستان ما ؛ آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی صبح امروز در دیدار با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در گرگان با بیان اینکه دشمن امروز مسائل ایران را با مسائل منطقه گره‌ زده است، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند در مسائل لبنان، فلسطین و مسائل جهانی مخصوصا مسائل منطقه‌ای با آنان همراه شویم یا سکوت کنیم که این دیدگاه با انقلاب اسلامی ایران همخوانی ندارد.

وی با اشاره به فرمایشات امام (ره) در خصوص مسئله اسرائیل و استکبار جهانی افزود: امام خمینی (ره) از سالهای 1341 و 1342 نسبت به نابودی اسرائیل و استکبار جهانی اهتمام داشتند.

نورمفیدی با بیان اینکه ایران در مذاکرات هسته‌ای نشان داد که اهل مذاکره و منطق است، اظهارکرد: ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست و این موضوع برای جهان مشخص شده است.ایران از لحاظ قدرت به جایی رسیده که می‌تواند با کشورهای بزرگ دنیا چانه‌زنی کند و سر میز مذاکره بنشیند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان حمله آل‌سعود به یمن را حرکتی ظالمانه دانست و گفت: کسانی که ادعای مسلمانی می‌کنند اکنون علیه عده‌ای مسلمان برخواسته‌اند و زنان و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون کشیده‌اند./فارس

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

حاج اقا دعا کن همه راستگو باشیم. معاون عمرانی استاندار در دانشگاه ازاد سیرجان هنوز رساله اش را نداده ولی در سایت استانداری خودش را فوق لیسانس می داند. اونم از علوم تحقیقات که فقط در تهران داریم. حاج اقا دعا کن . امیدمون توی استان بعد از خدا و رهبری شمایین .

0
0
پاسخ
1394-02-15 13:28

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.