1394-02-15 06:58
2397
0
14235
حجت الاسلام طاهري :

تيم مذاكره كننده بداند آمريكا با ذات اسلام و انقلاب اسلامي مشكل دارد / براساس قانون هرگونه توافقي بايد به تصويب مجلس برسد

نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت :آمريكا با ذات اسلام و انقلاب و ايراني مسلمان انقلابي مشكل دارند و موضوعاتي كه مطرح مي كنند در واقع بهانه جويي هايي براي مقابله با اسلام و انقلاب است .

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام سيد علي طاهري نماينده مردم گرگان آق قلا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به فريبكاري هاي طرف مقابل در مذاكرات هسته اي، گفت: تيم مذاكره كننده بايد بداند با چه افراد فريبكاري مذاكره مي كنند و لبخند زدن و كوتاه آمدن در برابر آنها مشكلي را از مسائل كشور حل نمي كند.

نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه ما زحمات تيم مذاكره كننده را قدر مي دانيم ، تصريح كرد: ما نگران هستيم ، مجلس توقع دارد تيم مذاكره كننده و دولت فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار با مداحان كه آنجا شفاف در خصوص مذاكرات صحبت نمودند به درستي عمل نمايد .

وي با اشاره به اينكه اميدواريم مسئولين در مواجهه با امريكا و غرب كوتاهي نكنند ،گفت: آنها با ذات اسلام و انقلاب و ايراني مسلمان انقلابي مشكل دارند و موضوعاتي كه مطرح مي كنند در واقع بهانه جويي هايي براي مقابله با اسلام و انقلاب است .

حجت الاسلام طاهري با تاكيد بر اينكه همانگونه كه حضرت آقا فرمودند ما در مذاكرات چيز محرمانه نداريم ، افزود: چرا مي گويند نمي توانيم موضوعات مذاكرات را بگوئيم ولي از طرف ديگر اعلام مي كنند موارد مطرح شده در مصاحبه ها آقاي ظريف همان فكت شيت است ولي باز مي بينيم مي گويند برخي مسائل را نمي توانيم بگوئيم اين گونه متناقض حرف زدن درست نيست.

وي در پايان خاطرنشان كرد: پيگيري هايي را انجام مي دهيم كه دولت را قانع نمائيم براساس قانون اساسي هرگونه توافقي بايد به تصويب مجلس شوراي اسلامي برسد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.