1394-02-13 19:55
8621
13
14173
بزودی صورت می گیرد:

استیضاح شهردار بندرترکمن/ تمام گزینه های احتمالی / خواهرزاده استاندار گلستان هم جزو گزینه های احتمالی است

گویا شورای شهر بندرترکمن به دنبال گزینه ای برای شهردار است و در بین گزینه های مطرح شده نام پوریا میرزنجانی خواهرزاده استاندار و بهزاد نجفی شهردار سابق بندر جاسک و بابا آل هوز رئیس اداره دارایی بندرترکمن هم دیده می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از عدالت خواهان گلستان ؛ بعد از بررسی تخلفات شهرداری بندرترکمن توسط کارشناسان استانداری و تأیید شدن اخبار منتشر شده در این سایت (عدالت خواهان) ، شورای شهر بندرترکمن همگام با مردم عدالت خواه تصمیم به استیضاح شهردار گرفتند و زمزمه هایی مبنی بر اقدام جدی شورا به گوش می رسد ولی در خصوص گزینه های مطرح شده برای شهردار آینده باید با دقت و بررسی بیشتری تصمیم گیری شود

شنیده های ما حاکی است غیر از علی پورقاز و جبار ایری بقیه اعضای شورا با استیضاح شهردار و تعیین شهردار جدید موافق هستند و موضوع اصلی بر سر گزینه های شهردار جدید است .

در این میان گزینه مورد نظر عبدالرشید کم برای شهردار آینده آقای بابا آل هوز است . آل هوز رئیس اداره دارایی بندرترکمن است و سابقه شهرداری آق قلا را در کارنامه سوابق خود دارد . فردی متعهد و قانون مدار و با روابط اجتماعی بسیار بالا .... ولی گویا حالجان چوگان مخالف جدی آل هوز است .

گزینه مورد نظر سوقی برای شهردار آینده آقای میرزنجانی است . شنیده ها حاکی است میرزنجانی خواهر زاده استاندار است و با روی کارآمدن صادقلو در معاونت عمرانی استانداری مشغول بکار است .

گزینه مورد نظر یارعلی آقای مهندس مهرداد فرزاد است . مهندس فرزاد عضو نظام مهندسی بندر ترکمن است و اخیرا رفت و آمد زیادی در شهرداری دارد و گویا در صدد است تا پروژه مجتمع تجاری شهرداری را به نحوی به نام خود ثبت کند . مهندس فرزاد در ابتدای دوره شورا نیز با سه رأی موافق میدان را به رحمت اله خوجه واگذار کرده بود .

رجب پور گزینه ای را معرفی نکرده و بیشتر به دنبال فردی است که سابقه خدمت در شهرداری را داشته باشد و اعتقاد دارد که دو سال باقی مانده عمر شورا فرصت بسیار کوتاهی است که هر کسی نمی تواند آن را مدیریت کند .

برخی از اعضای شورا می گویند رجب پور نیم نگاهی به مهندس کر ( شهردار سابق ) هم دارد ولی مطمئن هست که حالجان چوگان مخالف جدی او بر سر این گزینه است .

و اما گزینه حالجان چوگان برای شهردار آینده آقای بهزاد نجفی (شهردار سابق بندر جاسک ) است . نجفی مدتی شهردار بندر جاسک بوده و این روزها با کمک دوستان خود تلاش وسیعی را برای تصدی شهرداری بندرترکمن شروع کرده و جلساتی نیز با اعضای شورا برگزار کرده است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

معبر سایبری فندرسک

سکوت فکت شیت ایرانی شکستhttp://sayberi174.persianblog.ir/post/1678/

0
0
پاسخ
1394-02-13 21:10
سیستانی کتول

اگر خواهرزاده ی جناب استاندار کاندیدای شهرداری است پیشنهاد میکنم شورای شهر روی گزینه ی جانباز عزیز خادملو هم تامل بیشتری نمایند ایشان نیز در پسوند لو با جناب استاندار نسبت و اشتراک دارد.تبعیض بین لوها در حکومت جناب دکتر صادقلو روا نیست !

0
0
پاسخ
1394-02-14 01:25
قزل سفلو

میرزنجانی که لو نیست. تازه یکم قانون رو هم مطالعه کنید بد نیست. انتصاب شهردار چه ربطی به استاندار دارد. شهردار را شورای شهر انتخاب می کند.

0
0
پاسخ
1394-02-14 04:46
علی

این خواهر زاده زاده استاندار چند سالشه سابقه اش قبل از اینکه دایی استاندار شوند چی بوده ؟ایا ایشون تا به حال یک ساعت در شهرداری کار کرده که شهر دار یک شهر بشه ؟

0
0
پاسخ
1394-02-14 16:54
کارمند استانداری

من خیلی ارتباطی با میرزنجانی ندارم ولی تا اونجایی که میدونم تو سازمان نوسازی شهرداری تهران کار میکرده. تازه تو این مدت که تو معاونت عمرانی بوده همه میدونن که خیلی کارهای خوبی انجام داده. اولش همه باهاش موضع داشتن ولی الان یکی از نیروهای محبوب بین بچه هاست و مرجع حل خیلی از مسائل و مشکلات معاونت عمرانی شده. اینو همه ی همکارا میدونن.

0
0
پاسخ
1394-02-14 19:32
لو

سلام حسن نیت شما قابل تحسین است اما چه فرقی فکر میکنید میشه چی قراره بشه این لو بیاد یک لو بره .اقا بندرترکمن کجاش معجزه میشه بخدا دروغ است اصلا کرباسچی شهردار نمونه!!! تاریخ بود بیاد بندر چی میشه کو پول کو حمایت کو اراده عمومی پس لو مو کو تو جو نو خو هیچ فرقی نداره

0
0
پاسخ
1394-02-15 08:07
علی

سایت شما از نوسازی تهران استعلام بگیره ایشون چند ثانیه اونجا کار کردن . چرا دروغ پراکنی. ایشون استخدام هیچ جا نیست . از هزاران بیکار دانشگاه های دولتی مسئولان استانداری بگند ایشون با چه مکانیزمی وارد استانداری شدند. خدایا به ما هم پارتی عطا کن دستمون جایی بند شه.

0
0
پاسخ
1394-02-15 13:19
محمد

با سلام به نظر من مهندس کر شهردار سابق گزینه ای خوب برای این دو سال است

0
0
پاسخ
1394-02-17 19:21
وحید

بهترین گزینه شهرداری بندرترکمن مهندس سیدحمید صالح عقیلی ساکن بندر ترکمن عضو نظام مهندسی بندر ترکمن و استاد دانشگاه می باشد مردی دلسوز و خاکی بودش ومردمی بودنش هستاغلب مردم میشناسند ودوست دارند

0
0
پاسخ
1394-10-08 05:07
میکی

عده ای ... جمع شدن تو شهرداری ،کدام عضو شورا از کجا میاره ترمی ۹ میلیون میده دکترا میخونه ؟

0
0
پاسخ
1394-12-24 21:30
نورتاج کر

متاسفانه اینقدر ما رو محروم نگه داشتن که اصلا قادر نیستیم بزرگ بیاندیشیم 2 سال از عمر شورایی دگر گذشت اما بنده هیچ تغیر و تحولی را در بندرترکمن ندیدم .ماندم وقتی هم بیلان میدن ما ال کردیم و بل کردیم اگر واقعا کاری شده نتیجه ان را چرا نمی بینیم اعضای محترم شورای بندر ترکمن شما با رای مردمی که به شما اعتماد کردند اینجایید شما نباید دغدغه ای جز رفاه شهروندان داشته باشید متاسفانه پس از تصدی صندلی از یاد می برند شعار ها و قولها و امیدهایی که به مردم داده اند بندرترکمن شهرستانی بکر است که خوشبختانه پای توریست های داخلی و گاه خارجی به ان باز شده است، درست از شورا در رابطه با اشتغال نه وظیفه ای دارد و نه اختیار چندانی اما اینجاست که به اعتقاد خودم میرسم که باید منتخب مردم دلسوز باشد اگه هدف کمک به پبشرفت شهر و مردم ام باشد دیگر جوان بیکار نخواهیم داشت شهردار و شورا با استفاده از فرصت های پیش آمده برای شهر اختیاراتی که دارند دست به دست با کمک مردم دیگرخیابان با اسفالت خراب و ابگرفته نخواهیم دید

0
0
پاسخ
1395-01-18 18:00
نورتاج کر

اما کوتاه فکری بعضی از مسئولین و حسادت ها و کینه توزی های بعضی اقایان مانع پیشرفت شهر بوده .تنها چیزی که فکر نمی کنند خواسته های مردم است ایا با جوانانی که در روزهای تبلیغات پا به پای خودتان شب و روز تلاش کردند را جمع کنید و نظرشان را برای انتخاب شهردار شهرشان بپرسید و یا ایده های انها را برای زیبا سازی و جذب توریست بیشتر بخواهید .برای من مسلم است انتخاب بعدی نیز باز مثل همیشه با یک سری توافقات و زد و بند خواهد بود اما باز هم با دعا به محضر بارتعالی خداوند عالم می خواهم تا انچه خیر شهرم هست همان شود

0
0
پاسخ
1395-01-18 18:16
pedi

عالی است

0
0
پاسخ
1395-04-10 07:30

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.