1394-02-13 12:31
5224
7
14157
محمد حسین صادقی در گفتگو با گلستان ما:

گله از سایتهای استانی / برای سخنران سال قبل که علی مطهری را آوردند از ما نظر نخواستند / دکتر صادقی شهید ولایت است

برادر شهید صادقی نماینده سابق علی آباد گفت :من با کارهایی که در گرگان برای بحث گرفتن یادواره برگزار می شود کاری ندارم مانند سال قبل که خواستند سخنران بیاورند و با ما هم مشورتی نکردند و ما هم شرکت نکردیم و اگر سایتها از کسی دیگری گله دارند نباید جمع ببندند .

به گزارش گلستان ما ؛ محمد حسین صادقی برادر شهید محمد صادق صادقی نماینده فقید شهرستان علی آباد کتول در حادثه یاک 40 طی گفتگویی با سایت گلستان ما اعلام کرد: من از برخی سایتها و رسانه ها گله دارم که با بیان مطالبی عنوان می کنند که خانواده های شهدای یاک چهل به دنبال سوء استفاده های سیاسی هستند و این موضوع برای من و خانواده ما خیلی ثقیل است چرا که ما قبل از این در هشت سال دفاع مقدس یک شهید داده بودیم و شهید دکتر صادقی دومین شهید خانواده است و هیچ ضرورتی به سوء استفاده نبود .

صادقی با اشاره به اینکه حداقل در اینگونه مطالب ، نمایندگان فقید با هم جمع بسته نشوند تصریح کرد: ما گله مندیم که چرا آنها شهید حساب نشدند و در دولتها و مجالس مختلف به درخواست خانواده های این عزیزان رسیدگی نشد و تاکید می کنم که ما هیچ نیازی به پرونده بنیاد شهید نداریم که برای خودمان پلکان ترقی درست کنیم .

وی با اشاره به اینکه هنوز کسی در علی آباد باور نمی کند که دکتر صادقی پرونده شهادت ندارد اظهار کرد: شهید اول ما برای حفظ نظام در مقابل دشمن بعثی جان خود را از دست داد و شهید دوم ما نیز برای حفظ ولایت پا به عرصه گذاشت و از این روست که من گله دارم .

اگر سایتها از کسی دیگری گله دارند نباید جمع ببندند

برادر شهید دکتر صادقی گفت : من با کارهایی که در گرگان برای بحث گرفتن یادواره برگزار می شود کاری ندارم مانند سال قبل که خواستند سخنران بیاورند و با ما هم مشورتی نکردند و ما هم شرکت نکردیم و اگر سایتها از کسی دیگری گله دارند نباید جمع ببندند .

وی در خصوص سوالی مبنی بر اعتراض برخی اعضای شورای شهر گرگان مبنی بر برگزاری هرساله این مراسم در گرگان و سوء استفاده یک جریان خاص از آن گفت: یکی از اعتراضات ما هم همین بود که اگر واقعا بودجه ای وجود دارد از طرف استانداری ، سهم علی آباد را بدهند ما خودمان مراسم می گیریم ولی فکر کردیم که ممکن است اشکال شرعی داشته باشد و لذا دیگر دنبال آن نرفتیم .

محمد حسین صادقی در خصوص اینکه سخنرانانی بیایند که از دکتر صادقی شناخت داشته باشند گفت: در این قضیه من حرف برای گفتن زیاد دارم و معتقدم که یکی از روحانیون و یا مدیران زمان دکتر صادقی و حتی یکی از دانشجویان آن زمان که از ایشان خاطره و شناخت دقیق دارند به بیان ویژگی های شهید بپردازند و سخنرانی کنند.

رگ گردن ما برای ولایت حرکت می کند

صادقی در جواب سوالی در خصوص این جمله علی مطهری که ولی فقیه هم قابل نقد است در مراسم سال گذشته تصریح کرد: در مراسم پارسال ما شرکت نکردیم چون از ما در انتخاب سخنران مشورتی نخواستند اما اگر در جلسه ای باشم و در آن جلسه علیه ولایت سخنی گفته شود همانجا بلند می شوم و جواب دندان شکنی می دهم چرا که رگ گردن من برای ولایت حرکت می کند .

وی افزود: علرغم همه این مسائل بهتر است در سال همدلی و همزبانی همه ما در استان با هم بنشینیم و مراسم شایسته ای بگیریم چرا که در حال حاضر آمریکا ، اسراییل و عربستان به شدت به دنبال اختلاف در بین مسلمین هستند و شایسته نیست ما هم به این مسائل دامن بزنیم .

صادقی یادآور شد: شهید دکتر صادقی شهید ولایت است ، وی بار اولی که ثبت نام کرد و رای نیاورد برای بار دوم خودش به میدان آمد و این دوران مقارن شده بود با اوج زمان دولت اصلاحات و زمانی که ولایت مظلوم واقع شده بود و افرادی رشد می کردند که علیه ولایت ایستاده بودند لذا ایشان گفته بود که اگر نیایم احساس می کنم که درمقابل شهید اول ایستاده ام که چرا رهبری را تنها گذاشتم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

اسماعیلی-خان ببین

انصافا حرفشون کاملا منطقی هست. بعضی ها از آب گل الود عزیزان از دست رفته در حادثه یاک 40 مشغول ماهی گیری هستند به نام آن عزیزان و به کام خودشان.بحث های جناحی چه ربطی به مراسم سالگرد دارد. اگر واقعا دلسوز هستین برای خود این عزیزان مراسم بگیرید و به خانواده های این بزرگواران نیز احترام بگذارید.وگرنه کامل واضح است اصل این مراسمات چیست.

0
0
پاسخ
1394-02-13 10:48
سیستانی کتول

خانواده دکتر صادقی به تدین ؛ ولایتمداری؛ صداقت؛ مردمداری و ساده زیستی در شهرستان علی آبادکتول مشهورند.وخدمات شهید دکتر صادقی به مستمندان و مستضعفان هرگز از حافظه ی تاریخی مردم شهرستان محو نخواهد شد.و در انتخاب دونماینده ی شاهرودی شهرستان علی آبادکتول (آقای دکتر ابراهیمی وجناب آقای نوروزی)اعتبار و وجاهت شهید دکتر صادقی و خانواده ی محترمشان بسیار موثر بوده است.

0
0
پاسخ
1394-02-13 11:42
سعيد

تا ديروز ميگفتيد حادثه ديدگان سانحه ياك 40 مرحوم هستند الان كه بردار آقاي صادقي حرف دل تان را زده شد شهيد ؟نكنه اين يكي شد شهيد بقيه هنوز مرحوم هستند ؟

0
0
پاسخ
1394-02-13 11:48
REZA1539

یاد شهیدان دکتر صادقی و محمدکاظم عزیز را گرامی میداریم وهرگز ان رشادت ها و ان زحماتی که دکتر عزیز برای این منطقه کشید از یاد وخاطره این مردم باصفا محو نخواهد شد نکته بعدی دکتر صادقی از دیدگاه ما شهید است و این خانواده باتقوی صادقی را همه میشناسند نه دنبال مادیات است نه دنبال پله های ترقی سیاسی کاری واقعا این کم لطفی های بعضی از مسئولین قابل گذشت نیست چرا این نمایندگان را شهید اعلام نکردند

0
0
پاسخ
1394-02-13 19:13
وارث شهدا

متأسفانه كوته نظري برخي از هم استاني هاي عزيز كه از روي لجاجت و بي مروتي است دل مابقي مردم مخصوصاً خانواده هاي شهدا و علي الخصوص شهداي ياك چهل را به درد آورده كه چرا نكوداشت اين هفت مرد زحمتكش تا اين اندازه در چشم آنها ولخرجي به حساب مي آيد. طبق اصول شرع اسلام و همچنين آيه ي شريفه قرآن و قانون اساسي اگر شخصي در حين انجام مأموريت براي رضاي خدا به هر دليلي جان خود را از دست بدهد شهيد است و چه بسا افرادي در صدر اسلام پا به پاي پيامبر اكرم و علي (ع) در ميدان جنگ شمشير زدند اما چون هدف خودنمايي يا كسب مقام و شهرت يا ثروت بوده از سوي معصومين شهيد نبوده و همچنين چه بسيار افرادي كه زندگي خود را وقف دين مبين و ترويج اسلام كرده اند و بي شك هيچ مرگي جز شهادت لياقتشان نبوده! شهيد بزرگوار دكتر صادقي همواره در لحظه لحظه زندگي كوتاه اما پربارشان حامي مستضعفين و محرومين بوده و عليرغم حضور در مجلس ششم، جزو حداقل اصولگرا و مديون به ولايت فقيه بودند. كسي كه هر روز با آرزو و غسل شهادت و با نيت خدمت به خلق و محرومين از منزل خارج مي شد آيا مرگي جز شهادت نصيبش مي شود؟

0
0
پاسخ
1394-02-15 10:22
وارث شهدا

اين پرواز با حضور وزير و معاونين و هفت نماينده استان آيا جز به هدف مأموريت و خدمت به مردم استان بوده؟ يا همه ي نمايندگان و وزير و مسئولين رتبه اول وزارت راه قصد تفريح داشته اند؟؟؟؟ تازه گذشته از اين نمايندگان شهيد استان نه تنها از نظر بنياد شهيد، شهيد اعلام نشده اند كه اينگونه هم مورد تهاجم و بخل ورزي عده اي كوته فكر نيز قرار مي گيرند. به عقيده بنده وقتي نظرات و خط و مشي هاي شهيدي چون دكتر صادقي كه شعار اول و آخرش خدمت به مردم زير سايه ي ولايت فقيه بود به گوش مردم برسد و براي زنده نگه داشتن ياد ايشان مراسم برگزار شود و بسياري از مردم و مسئولين ايشان را سرمشق رفتار روزمره و ديپلماسي سياسي خود قرار دهند، نه تنها مشكلات درون استاني با يكسان سازي هدف كه همان خدمت بي چشمداشت است، از ياد مي رود؛ كه شاهد رشد و شكوفايي شهر و استان نيز خواهيم بود. آيا برگزاري نكوداشت كه منجر به شناخت اين شهيد عزيز و رفتار و منش ايشان مي شود لازم و واجب نيست؟ ان شاء ا... اختلافات سياسي و بومي باعث تخريب دوجانبه و در نهايت متضرر شدن مردم مظلوم نشود بلكه باعث رقابت سالم و نهايتاً رشد و تعالي استان باشد. والسلام!

0
0
پاسخ
1394-02-15 10:38

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.