1393-05-28 18:38
4947
16
1327
علی یازرلو" اظهارات ‌مهاجر برای فرار از مسئولیت است

دعوا استانداری و محیط زیست گلستان بر سر اتش سوزی جنگل گلستان / محیط زیست جو را ملتهب می کند

به گزارش گلستان ما ؛ مسئول روابط عمومی استانداری اظهارات امشب اسماعیل مهاجر مدیرکل محیط زیست استان گلستان در برنامه امشب تلویزیونی در خصوص آتش‎سوزی و حوادث غیرمترقبه کاملا غیرمنصفانه و غیرواقعی دانست .

به گزارش گلستان ما ؛ علی یازرلو تصریح کرد: خیلی از موادی که امشب مدیرکل حفاظت محط زیست استان در خصوص آتش‎سوزی در این برنامه تلویزیونی بیان کرد فرار از مسئولیت بوده و توپ را در زمین ادارات و نهادهای دیگر انداخت در حالی که مدت‌ها پیش از سوی استانداری این امکانات تامین و در اختیار دستگاه‎های ذی‌ربط گذاشته شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: بسیاری از موارد و مسائلی که مربوط به وقوع آتش‎سوزی در جنگل‎های استان به وقوع می‎پیوندد در حوزه مسئولیت اداره کل حفاظت محیط زیست استان است که مدیر کل مربوطه در برنامه امشب اشاره‎ای به آن نکرد.

محیط زیست به جای فرافکنی به دنبال ماموریت‎های ذاتی خود باشد.

یازرلو خاطرنشان کرد: محیط زیست به جای فرافکنی به دنبال انجام ماموریت‎های ذاتی خود باشد.

وی ادامه داد: براساس بخشنامه‎ کارگروه مدیریت بحران استان که ریاست آن به عهده استاندار گلستان است به منظور یکنواختی و اطلاعات درست به مخاطبان و پرهیز از شایعات و اخبار نادرست مسئولیت اطلاع‎رسانی در حوزه موارد بحران‎های طبیعی و حوادث غیرمترقبه بر‌عهده اداره کل مدیریت بحران استان است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان تصریح کرد: با وجود اینکه بارها تذکراتی لازم در خصوص اینکه این اداره کل یکپارچگی اطلاع‎رسانی و مدیریت واحد در این مورد را رعایت کند ولی متاسفانه محیط زیست بدون توجه به این تذکرات با انجام مصاحبه‎هایی و اطلاعاتی جو عمومی را ملتهب می‎کند.اداره کل مدیریت بحران مسئول اطلاع‎رسانی اخبار حوادث غیرمترقبه است.

یازرلو ادامه داد: اداره کل مدیریت بحران استان، مدیریت اطلاع‎رسانی و مسئولیت پاسخگویی در خصوص موارد بحرانی به افکار عمومی و رسانه‎ها را بر‌اساس مصوبه استانی به عهده دارد اظهارنظر غیرمسئولانه و تداخل در امر اطلاع‎رسانی جز ملتهب کردن جو عمومی نتیجه دیگری نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریت ارشد استان در تلاش هستند که در صورت وقوع حوادث و بحرانی‎های طبیعی با استفاده از همه امکانات استانی و ملی کمترین صدمات را متوجه هم‎استانی‎ها و منابع طبیعی شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: اعضای کارگروه مدیریت بحران استان به ریاست استاندار گلستان از مدت‎ها پیش اقدامات گسترده‎ای برای تامین اقلام مورد نیاز برای مقابله با این حوادث صورت داده‌ و هم‌اکنون رایزنی‎های لازم با مرکز برای تجهیز بیشتر استان ادامه دارد./فارس/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

دکتر سلام

یازرلو عزیز فکر کردید بعضی ها برای کار آمده اند مدیرکل شده اند نه برادر اونا فکر کرده بودن مثل دوران اصلاحات می توانند حال کنند اما الان که به کار خوردن صداش در آمده است

0
0
پاسخ
1393-05-28 14:29
مریم بانو

با وجود اینکه بارها تذکراتی لازم در خصوص اینکه این اداره کل یکپارچگی اطلاع‎رسانی و مدیریت واحد در این مورد را رعایت کند .............. با انجام مصاحبه‎هایی و اطلاعاتی جو عمومی را ملتهب می‎کند.اداره کل مدیریت بحران مسئول اطلاع‎رسانی اخبار حوادث غیرمترقبه است. !!هنوز چندروزی از خبر رتبه برتر روابط عمومی محیط زیست گلستان نگذشته !!چی میشد اگه ادارت ما هم مثل ارتش بود تنبیه برای همه تشویق برای یک نفر نه که تشویق برای همه تنبیه برای یک نفر.مدیرکل محیط زیست مصاحبه نکند و نگوید مسولین بی کفایت اند آقای یازرلو ناراحت می شود

0
0
پاسخ
1393-05-28 11:37
Farzad

اين بابا هم (يازرلو) فقط دنباله اينه كه تو خبر گزاري ها يه خودي نشون بده ، عوض اين حرفا به كار هاي حوزه خودت برس تا همانند قبل شاهد فضاحت هاي جنابعالي نباشيم .

0
0
پاسخ
1393-05-28 17:52
ایمان

ای بابا آقای استاندار و آقای مهاجر از اول با هم مشکل داشتند آقای استاندار دوست داشت مهاجر نشه مدیر کل محیط زیست اما چون مهاجر با خانم ابتکار از قبل روی هم شناخت داشتند برای همین مهاجر شد مدیر کل و حالا آتش سوزی جنگل بخاطر اختلاف بین این دو است

0
0
پاسخ
1393-05-28 22:42
همیشه خبرنگار

یازرلو نه تنها روابط عمومی بلد نیست... بلکه ... هم ندارد...

0
0
پاسخ
1393-05-29 01:49
d

اخه از قدیم گفتن ... چه داند قیمت نقل و نبات .اخه یازرلو چه می فهمه کارگروه اطلاع رسانی یعنی چی ؟

0
0
پاسخ
1393-05-29 08:57
سارا

بی کفایتی مدیران ارشد محیط زیست استان گلستان نمایان است.آقایان و خانم هااین همه آتیش سوزی مکرر با این همه وسعت چه ربطی به صادقلو یا یازرلو یا فلانی دارد. محیط زیست و مدیریت پارک وظیفه حفظ و حراست از منایع را دارد. سوء مدیریتی نمودند و کار به استاندار و وزارت کشور رسید.بررسی کنید چرا در دوره های قبل این همه تنش نبود.مردم هوشیارند و آگاه. می فهمند. نبودند و این همه آتیش نبود گر بروند دیگه آتیشی نخواهد بود

0
0
پاسخ
1393-06-01 04:50

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.