1394-01-08 08:49
1521
0
12527
جانشين سپاه نينوا گلستان:

اصحاب رسانه جلوه هاي دلدادگي به آرمان هاي شهداء را منعكس نمايند / نورانيت اسلام انقلابي با توطئه دشمنان فروكش نخواهد كرد

جانشين سپاه نينوا گلستان گفت: امروز دشمن براي مقابله با جبهه مقاومت كه همان جبهه اسلام ناب محمدي است توطئه هاي بسياري را انجام مي دهد ولي نورانيت اسلام انقلابي با توطئه دشمنان فروكش نخواهد كرد و هر روز بيشتر خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، حسين كريمي جانشين سپاه نينوا استان گلستان در مراسم اعزام اولين كاروان راهيان نوربسيج رسانه استان گلستان با اشاره به اينكه رسالت اصحاب رسانه با ديگر زائرين كربلاي ايران متفاوت است، اظهاركرد: شما بايد با نگاه عميق نسبت به مناطق عملياتي ، ايثار و از خود گذشتگي رزمندگان در طول دفاع مقدس را از نزديك ببينيد و پيام شهداء و رزمندگان را در غالب نوشته هاي خود منتشر نمائيد.

وي رسالت و وظيفه خبرنگاري اصحاب رسانه را در انتقال مفاهيم دفاع مقدس بسيار مهم ارزيابي نمود و گفت: شما مي توانيد جلوه هاي دلدادگي ملت را با آرمانهاي شهداء و امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري ببينيد و آن جلوه ها را به جامعه منتقل نمائيد.

جانشين سپاه نينوا استان گلستان در ادامه تصريح كرد: كاروان رسانه اي استان گلستان بايد با رهاورد خوبي از سرزمين نور برگردد و آن را در سطح استان در رسانه هاي خود منعكس نمايند.

وي در ادامه با بيان اينكه اميدوارم بتوانيم تداوم دهنده را شهداء باشيم و در مسير آرمانهاي انقلاب اسلامي گام برداريم ، افزود: امروز دشمن براي مقابله با جبهه مقاومت كه همان جبهه اسلام ناب محمدي است توطئه هاي بسياري را انجام مي دهد ولي نورانيت اسلام انقلابي با توطئه دشمنان فروكش نخواهد كرد و هر روز بيشتر خواهد شد.

گفتني است ؛ اولين كاروان راهيان نور بسيج رسانه گلستان به مدت پنج روزه با حدود 40 زائر رهسپار مناطق عملياتي جنوب کشور شدند و اين كاروان از هشتم فروردین 94 تا دوازدهم این ماه از زیارتگاه های مختلف همچون هویزه، طلائیه، دهلاويه ، هور ،‌ شلمچه ، پاسگاه زید، اروند کنار و معراج شهداء و.... دیدن خواهند کرد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.