1394-01-08 09:35
6044
6
12508
بسته خبری گلستان ما / قسمت هشتم :

از دسته گلهاي آقاي صادقلو تا زمزمه تغيير برخي فرمانداران گلستان / ادعای ناز كردن ولي پور براي حضور احتمالي در مجلس

در این شماره بسته خبری مطالبی چون زمزمه تغيير برخي فرمانداران گلستان ، ناز كردن ولي پور براي حضور احتمالي براي مجلس ، دسته گلي هاي شهردار گرگان در ورودي شهر و... را می خوانید.

به گزارش گلستان ما؛ هشتمین قسمت بسته ویژه خبری گلستان ما به مناسبت عید نوروز از منظرتان می گذرد.

** شنيده شده است دست گلهای اقای صادقلو شهردار گرگان در بلوار روبروی اکبرجوجه مورد استقبال کم نظیر مسافران نوروزی قرار گرفته و در روزهای گذشته در ساعاتی از روز مسافرین برای عکس گرفتن صف کشیده بودند.

** شنیده ها حاکیست یکی از نزدیکان نازمحمد ولی پور از تلاش اطرافیان برای راضی کردن نازمحمد ولی پور به میدان انتخابات خبر داد و گفت : " شنیدن همین خبر کافی بود تا بسیاری از کسانی که قصد کاندیدا شدن را داشتند انصراف دهند " . ادعاهای این فرد احتمالا جز حرف های سیزده بدری سال 94 بوده و از رویاهای نوروزی محسوب می گردد . لازم به یادآوری است که نازمحمد ولی پور به جای مرحوم عظیم گل ( از نمایندگان مرحوم سانحه یاک 40 ) به مجلس ششم سیاسی و افراطی راه یافت . وی در انتخابات دوره هفتم مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده بود .

** شنیده ها در شبکه های اجتماعی عزل و نصب ها در اداره کل میراث فرهنگی از کارشناس روابط عمومی آغاز شد و طی آن مسعود زیارتی به شهرستان گرگان تبعید شده و امین کوهی گالیکشی مسئول سایت نیلکوه گزینه احتمالی جایگزیني وي می باشد و احتمالا موج تغييرات در اين اداره كل بعد از تعطيلات نوروز ايجاد خواهد شد و تغييرات زيادي را شاهد خواهيم بود .

** شنیده ها حاکیست زمزمه تعویض فرمانداران گلستانی در سال جدید جدی است و در همین راستا شنیده شده فرمانداران علی آباد , بندرگز , به همراه یک فرماندار دیگر بعد از تعطیلات تودیع می شوند و همچنین گویا چند فرماندار دیگر مانند گنبد نیز در این لیست جابجایی احتمالی قرار دارند .

** گفته مي شود مسافران نوروزي كه از استان گلستان به عنوان معبر استفاده مي كنند از خدمات ارائه شده در استان گلستان به خصوص خدمات موجود در مركز استان نسبت به ديگر استان ها رضايت بيشتري دارند و به گفته برخي از آنها نمره بالايي را به گرگان و استان گلستان مي دهند.

** شنيده شده است كه بعد از تعطيلات نوروز تغييرات در فرمانداري گرگان نيز آغاز خواهد شد و احتمالا كانديداهاي تصدي بخشداري بهاران و همچنين معاون فرماندار گرگان از شرق استان انتخاب شده اند .

**‌ شنيده ها حاكيست مردم از عدم اطلاع رساني مناسب در خصوص محل هاي توزيع ميوه هاي تنظيم بازار شب عيد در گرگان گلايه داشته اند و برخي از آنها به دليل عدم اطلاع مناسب از محل توزيع ميوه هاي گرانتري را خريداري كرده اند و برخي نيز از خراب شدن برخي از ميوه ها نارضايتي داشتند.

** شنيده شده است كه تعدادي از كاركنان قراردادي استانداري گلستان در آغاز سال جدید به دلايل نامعلوم بركنار شده اند .

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سیستانی کتول

انتصاب ( ا . ت ) بیشترین خسارت را به دولت تدبیر و امید در شهرستان (ع) وارد نمود تا جایئکه فردی بنام ( م.ر.ض )با پنج کلاس سواد در تمام امور شهرستان دخالت میکند. که این امر باعث تنزل جایگاه مهمترین مجوعه اداری شهرستان در نزد مردم شده است.انشاالله استاندار با عزل ایشان ؛ باعث احیای اعتماد مردم به دولت تدبیر شود و فرمانداری در قد و قواره نظام مقدس جمهوری اسلامی که خون بهاء بهترین فرزندان این مرز و بوم است ؛ انتخاب نماید.فرمانداری از جنس نیروهای ارزشی جبهه و جنگ که با انقلاب و نظام پیوند خونین دارند . نه کسانیکه اطلاعات شان از دفاع مقدس در حد کتاب و مجله و فیلم است.

0
0
پاسخ
1394-01-08 18:54
علی آبادی

آقای سیستانی کنول در واقع آقای ایزدپرست اگر ( ا . ت ) شما را به عنوان معاون انتخاب میکرد که بهترین فرماندار بود. کم در دولت قبلی از سیستانی ها در علی آباد استفاده شده انتظار دارید بازم از شما استفاده کنند.حتما خدمت به مردم فقط در سنگر معاون فرماندار امکان پذیر است و در جای دیگه نمیشه خدمت کرد.

0
0
پاسخ
1394-01-08 20:41
کتول

دقیقا با نظر برادر سیستانی موافقم فرماندار ( ع ) اشتباهات زیادی دارد و این کاره نیست سطح سواد برخی مشاورانش هم که زیر دیپلم هست .

0
0
پاسخ
1394-01-08 21:58
همشهری

با سلام امین کوهی سایت نیلکوه از حامیان ( ر . س ) که به تازگی مشاور ابراهیم کریمی شده میباشد. که کل سایت نیلکوه رو به حمایت از این آقای س و کوبیدن اطرافیانش اختصاص داده است.

0
0
پاسخ
1394-01-09 10:10
دیلم

مگه علی آباد هم فرمانداری داره ؟

0
0
پاسخ
1394-01-09 17:09

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.