1394-01-07 19:13
2394
0
12495
در گفتگو با گلستان ما عنوان شد؛

تلخ ترین و شیرین ترین خاطرات سال گذشته از زبان عیسی امامی و رحمت الله نوروزی

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تلخ ترین خاطره اش از سال گذشته را موضع گیری های منفی برخی از افراد در استان نسبت به سرمایه گذاری دانست و گفت: این افراد در مسیر سرمایه گذاری با این موضع گیری ها مانع تراشی نمودند و این روزها جزء سخت ترین روزهای من در سال گذشته بود که برای عبور از این اتفاقات وقت و انرژی زیادی گذاشتم.

به گزارش گلستان ما، عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با گلستان ما، اظهارکرد: بهترین خاطر من در سال گذشته اقدامات و تلاش هایی بود که در مجلس برای قانون گذاری و بحث خروج از رکود اقتصادی که یکی از اقدامات مهم مجلس بود انجام شد.

وی ادامه داد این قانون گذاری بر مبنای سیاست های اقتصاد مقاومتی است و اگر دولت به آن اهتمام نماید و مردم هم بر مبنای همین قانون در بحث های سرمایه گذاری پای کار بیایند این قانون می تواند کارگشایی نماید و شرایط و وضعیت موجود مان را بهبود ببخشد.

امامی تلخ ترین خاطره اش از سال گذشته را موضع گیری های منفی برخی از افراد در استان نسبت به سرمایه گذاری دانست و گفت: این افراد در مسیر سرمایه گذاری با این موضع گیری ها مانع تراشی نمودند و این روزها جزء سخت ترین روزهای من در سال گذشته بود که برای عبور از این اتفاقات وقت و انرژی زیادی گذاشتم.

وی در پایان تاکید کرد: اگر همه با انگیزه و با اخلاق پای کار باشیم بسیاری از مسائل استان حل خواهد شد.

نوروزی : جنایات داعش تلخ ترین حوادث سال گذشته بود

رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث سوریه گفت: همه تحلیل گران و خودباختگان و روشنفکران غرب زده تحلیل این را داشتند که سوریه شکست خواهد خورد ولی شاهد بودیم این اتفاق نیفتاد و بهترین خبر سال گذشته از نظر من این خبر بود.

وی ادامه داد: آمریکای جنایت کار و همدستانش داعش را به وجود آوردند و جنایاتی که این گروه تروریستی در کشورهای مسلمان انجام می داد تلخ ترین حوادث سال گذشته بود که شاهد آن بودیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.