1394-01-06 11:16
1850
0
12439
علی اصغر یوسفی:

بودجه سال 94 شهرداری گرگان 205 میلیارد تومان است

رئیس کمیسیون اداری مالی شورای شهر گرگان گفت : بودجه سال 94 شهرداری گرگان 205 میلیارد تومان می باشد که نسبت به سال قبل 2 و نیم درصد افزایش داشته است .

به گزارش گلستان ما ؛ مهندس علی اصغر یوسفی رئیس کمیسیون اداری مالی شورای شهر گرگان امروز پنجشنبه (6 فروردین) طی گفتگویی با گلستان ما اظهار کرد: برای انجام فعالیتهای عمرانی و جاری شهرداری گرگان مبلغ 205 میلیارد تومان به عنوان بودجه سال 1394 شهرداری گرگان در نظر گرفته شده است .

یوسفی افزود: این رقم نسبت به سال 93 که بودجه شهرداری گرگان مبلغ 200 میلیارد تومان بوده ، 2 و نیم درصد افزایش داشته است .

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری گرگان در دو بخش عمرانی و جاری تخصیص داده شده تصریح کرد: بودجه بخش عمرانی 130 میلیارد تومان و بودجه هزینه های جاری 75 میلیارد تومان می باشد.

رئیس کمسیون اداری مالی شورای شهر گرگان خاطرنشان ساخت : 63/41 درصد بودجه سال 94 عمرانی و 36/59 درصد بودجه مربوط به هزینه های جاری می باشد.

علی اصغر یوسفی گفت : بعد از پایان تعطیلات نوروزی و در جلسات نخست شورا ،  اولویت اصلی اعضای شورای اسلامی شهر تصویب بودجه شهرداری گرگان و سازمانهای تابعه خواهد بود.

وی بیان داشت : قبل از آغاز سال جدید 5 جلسه فوق العاده برای تصویب بودجه سازمانهای تابعه و شهرداری گرگان مصوب کرده بودیم که دو جلسه برگزار نشد و سه جلسه هم با حاشیه گذشت و نهایتا فقط بودجه سازمان تاکسی رانی که بیش از 700 میلیون تومان بوده مصوب شد.

یوسفی در خصوص این سوال که آیا با وجود پروژه زیرگذر گلشهر – ناهارخوران  و روگذر شهید حتم لو در بهارستان - شهریار که در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد ، این بودجه کفاف می کند ، اذعان کرد: تمام این پروژه ها از ابتدا تا انتها در بودجه لحاظ شده و جای نگرانی نیست .

عضو شورای شهر گرگان تصریح کرد: قرار بود که شرکت پیمانکار پروژه زیرگذر گلشهر – ناهارخوران کار خود را از 15 فروردین آغاز کند اما منتظریم تا کمیسیون عمران پیمانکار مورد نظر را به شهرداری و شورا معرفی و تایید کند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.