1394-01-07 19:27
4781
8
12427
بسته خبری گلستان ما / قسمت ششم :

تماس مشکوک مدیر یکی از خبرگزاری های استان / کاندیدای احتمالی خبرگان رهبری / اعتراض گرگانی ها به نصب بنرهای خاص / کاندیداهای احتمالی مجلس در حوزه علی آباد کتول

بالا گرفتن حاشیه های انتخاب رئیس دانشگاه فرهنگیان گنبد ، تعهد کتبی برای برگزار نکردن کنسرت ، عدم اجماع کاندیداهای احتمالی ترکمن ها در انتخابات آتی مجلس ، تماس مشکوک مدیر یکی از خبرگزاری های استانی و اعتراض مردم گرگان به نصب بنرهای خاص را در این شماره بسته خبری بخوانید.

به گزارش گلستان ما ؛ ششمین بسته خبری گلستان ما به نظر شما می رسد .

** در پی بالا گرفتن حاشیه های انتخاب رئیس دانشگاه فرهنگیان گنبد ، سلیمان عباسی نماینده گنبد در تذکری شفاهی به رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: " بکارگیری مدیران و مسئولان ناتوان و بی‌کفایت به خصوص در دانشگاه فرهنگیان که صرفا با نگاه سیاسی و حزبی صورت گرفته منجر به ایجاد اختلافات سیاسی، قومی و منطقه‌ای شده است. "

** شنیده ها حاکیست یکی از اعضای مسن شورای شهر گرگان که قلبا از عملکرد شهردار گرگان راضی است گفته که نمی توانم عهدم را با گروه اکثریت که مخالف شهردار هستند بشکنم ! حال این چه عهدی است که قابل شکستن نیست ما نمی دانیم !!!!

** شنیده شده که علیرغم تلاش گسترده برخی فعالان سیاسی اجتماعی سیاسی ترکمن در چند ماه اخیر برای انسجام بیشتر در انتخابات آینده از حوزه شهرهای ترکمن نشین استان ، کاندیداهای ترکمن این حوزه ها هر یک ساز خود  را می زنند . این مسئله در حالی است که برخی از فعالان سیاسی ترکمن در قالب فعالین ستادهای دکتر روحانی ، نمایندگان و کاندیداهای دوره های قبل ، برخی چهره های فرهنگی و رسانه ای و ... هر یک تلاش زیادی را برای اثبات خود و متقاعد کردن دیگران انجام دادند .

گویا در نهایت کاندیداهای احتمالی و حامیان آنها از به نتیجه نرسیدن این قبیل جلسات ناامید شده و هر یک جداگانه رایزنی های خود را آغاز کرده اند .

** شنیده ها حاکیست مدیر یکی از خبرگزاری های استانی در تماسی با یکی از مدیران سابق انجمن صنفی روزنامه نگاران استان از وی درخواست کرده تا با هماهنگی بیشتر در انتخابات آتی خانه مطبوعات استان گلستان از نفوذ یک گروه خاص در هیئت مدیره جلوگیری شود. گفته شده منظور از گروه خاص بچه های سایت گلستان ما هستند که تحولی نو در عرصه اطلاع رسانی استان گلستان ایجاد کردند.

** شنیده ها حاکیست حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن علوی گرگانی که سابقه چهار دوره نمایندگی مجلس از حوزه گرگان را دارد و در حال حاضر معاون دیوان عدالت اداری می باشد به احتمال زیاد از استان گلستان برای مجلس خبرگان کاندیدا خواهد شد.

** برخی شهروندان گرگانی اخبرا نسبت به نصب بنرهای خاص که تبریک به یک رئیس هیئت ورزشی می باشد را مورد انتقاد و اعتراض قرار دادند . اخیرا ذبیح الله میقانی و ابراهیم جرجانی روسای هیئتهای ورزشی بدنسازی و پرورش اندام و هیئت تنیس اقدام به نصب بنرهای خود در حجم وسیع در شهر گرگان کرده اند که برخی تحلیلگران این کار را تبلیغاتی عنوان کردند .

** شنیده ها حاکیست برخی رسانه ها که در گفتگو با شهردار گرگان از سیاه پوش بودن فضای شهر در عید نوروز نالان بودند به دنبال اهداف دیگری نیز بودند . این افراد می خواستند با این کار صادقلو را در مقابل افکار عمومی مردم متدین و هیئتهای عزاداری قرار دهند و تجمعاتی مانند آنچه در قائمشهر شاهد بودیم را رقم بزنند.

**  شنیده ها حاکیست که در انتخابات آتی مجلس از حوزه علی آباد کتول با ترافیک شخصیتها مواجه هستیم . رحمت الله نوروزی نماینده فعلی ، اسدالله قره خوانی نماینده سابق ، مختار مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، محمد رضا وطنی مدیر کل اموزش و پرورش ، میردیلمی فعال فرهنگی سیاسی ، نورعلی دیلم از روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، دنکوب فرماندار سابق و ... همگی برای یک کرسی مجلس تلاش خواهند کرد.

** شنیده ها حاکیست مسئولین فرمانداری گرگان از یکی از متولیان برگزاری کنسرت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تعهد کتبی گرفته اند تا در مناسبتهای مذهبی از این کار خودداری شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

وحید

شیخ علی اصغر زنگانه مشاور فرهنگی استاندار ، حسین بیکی ، فرهاد بالایی ، غلامرضا حاتمی و ابوالفضل پاکدامن هم گویا سودای کاندیداتوری از حوزه علی آبادکتول را دارند.

0
0
پاسخ
1394-01-06 08:46
ش

جناب دکتر عباسی تغییر وبرکناری سرپرست مرکز شهید بهشتی گنبد (تربیت معلم) جدای از جهت گیری های سیاسی که منجر به حذف مدیران ناکارآمد گردید اتفاق مبارکی بود چون مدیران نالایقی که نگرانی حضرتعالیست برکنار شدند .چرا زمانی که مدیر اسبق مرکز با آن همه خدمات و کارایی لازم توسط عده ای فتنه گر مورد تهاجم و تخریب قرار گرفت صدای هیچ عدالت خواهی بلند نشد چرا وقتی رییس وقت آموزش و پرورش گنبد وعده واگذاری 5 پست معاون را به رستگار نماینده وقت گنبد داد تا دوستان شما قدرت دنیوی را غصب نمایند و جامعه را از خدمات یک خدمتگزاری محروم سازند همگی خاموش بودید .یک بررسی منصفانه داشته باشید ببینید از دی 89 تا اسفند 93 دوستان شما چه کردند مقایسه کنید با مدیر قبلی .لذا نگران نباش و خدا را شاکر باش که در حوزه شما این اتفاق مبارک افتاد وگرنه همگی در قیامت باید پاسخ مدیران ناتوانی که شما حمایت می کنید را باید داد. بکارگیری و بقا و ادامه حضور افراد ضعیف در مسئولیت ها بنا به فرمایش امام علی (ع) خیانت است

0
0
پاسخ
1394-01-06 10:13
ش

جناب دکتر عباسیتغییر وبرکناری سرپرست مرکز شهید بهشتی گنبد(تربیت معلم) جدای از جهت گیری های سیاسی که منجر به حذف مدیران ناکارآمد گردید اتفاق مبارکی بود چون مدیران نالایقی که نگرانی حضرتعالیست برکنار شدند .آیا غیر از این شد که در مدتی که دوستان شما بودند مرکز گنبد که از مراکز توانمند و موثر کشوری و برخوردار از توفیقات فرهنگی علمی وورزشی امروز به بخشی جزئی از مرکز گرگان آنهم صرفا جهت محل تشکیل کلاس دانشجویان پردیس آیت الله خامنه ای گرگان شده است واین مرکز تبدیل به مجموعه ای از برخی افراد سودجو برای بعضی منافع شخصی خویش گردید تا منافع دانشجویان و فرهنگیان.ای کاش دکتر عزیز نسبت به پی گیری های مدیر اسبق مرکز در احداث ساختمان ، تاسیس آموزشکده فنی و حرفه ای پسران و تربیت معلم دخترانه گنبد ، تدفین شهدای گمنام در مرکز و تجهیز مرکز مرکز به سیستم هوشمند آموزشی و وسائط نقلیه اتوبوس و تملک 10 هکتار زمین در جنب شهرک صنعتی گنبد و.... که قربانی اهداف شوم و توطئه فتنه گران شد و شهرستان از این امتیازات بی بهره ماند ابراز نگرانی می کرد و به مسئولین امر متذکر می شد و از حقوق حقه شهرستان دفاع می کرد

0
0
پاسخ
1394-01-06 10:16
ع

با سلام ، دکتر سید محمد کریمی (استاندار سابق مازندران و رئیس کل بیمه مرکزی و رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) نیز احتمالا از حوزه علی آباد کتول وارد صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

0
0
پاسخ
1394-01-06 11:39
کدوم مدیر؟

یعنی باز آقای ( ع . چ ) داره حرکت می زنه ؟ دو ماه خبرگزاری مهرو ول کردید پر رو شده ها !

0
0
پاسخ
1394-01-06 14:16
سیستانی کتول

در حوزه انتخاباتی علی آبادکتول به نظر میرسد. ورود علیرضا وطنی مدیرکل فعلی آموزش و پرورش و شیخ اصغر زنگانه و رحمت نوروزی به دلیل نوع عملکرد آنها با استقبال و حساسیت خاصی توسط گروههای اجتماعی و سیاسی رصد و پیگیری میشود.

0
0
پاسخ
1394-01-07 04:48
زین العابدین مقصودلو

سلام وقت بخیر باعث نشاط است که شهرستان کتول با این همه سرمایه منابع انسانی و خادم در صف مجلس آتی است برای همه عزیزان آرزوی موفقیت دارم.

0
0
پاسخ
1394-01-08 05:29
کریمی

مگه ایشون علی آبادیه!؟

0
0
پاسخ
1394-02-02 20:11

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.