1394-01-07 19:25
5848
4
12368
بسته خبری گلستان ما / قسمت پنجم :

مجری 4 میلیونی که 10 دقیقه هم صحبت نکرد / دانشگاهی که ستاد انتخاباتی شد/ دخالت استانداری در انتخاب شهردار نوده خاندوز/ دریغ از یک نفر در روز افتتاح زیرگذر معلم

در پنجمین بسته خبری گلستان ما مطالبی چون بودجه سال 94 شهرداری گرگان ؛ ستاد انتخاباتی شدن یک دانشگاه در گلستان ؛ دخالت در انتخاب شهردار نوده خاندوز ؛ مجری 4 میلیونی افتتاح زیرگذر معلم گرگان را می خوانید.

به گزارش گلستان ما؛ پنجمین قسمت بسته ویژه خبری گلستان ما به مناسبت عید نوروز از منظرتان می گذرد.

** شنیده ها حاکیست روستای بزرگ آق امام در شهرستان مراوه تپه هنوز آب لوله کشی ندارند و آب شرب آنها توسط تانکرهای آب توزیع می شود ؛ همچنین ساختمان فرمانداری شهرستان مراوه تپه کم کم به یک اثر باستانی تبدیل می شود.

** طبق شنیده ها بودجه امسال شهرداری گرگان 205 میلیارد تومان می باشد که در مقایسه با سالهای گذشته افزایش نسبتا کمی داشته است . بودجه سال 93 گرگان 200 میلیارد تومان بوده است .

** شنیده ها حاکیست در شهر نوده برای انتخاب شهردار کشمکش های زیادی وجود دارد و امروز این انتخاب تبدیل به موضوع اصلی این شهر شده است، با توجه به فشارهای برخی به دنبال این هستند که آقای "ن" را شهردار نوده خاندوز کنند یکی از ملاک های اصلی انتخاب شهردار تحصیلات عالیه است که این فرد پائین ترین مدرک را دارد و خیلی از گزینه های احتمالی شهرداری نوده به خاطر همین موضوع رد شده بودند که وی با فشارهای وارد شده جزء گزینه های شهرداری نوده قرار گرفته و شنیده ها حاکی از آن است که یکی از مسئولین گفته است اگر کسی دیگر را معرفی کنید، استانداری به دلایل مختلفی رد خواهد کرد.

** شنیده شده است این روزها بعد از انتقاد برخی ازاعضای شورای شهر بندرترکمن نوبت به مردم و راننده تاکسی های این شهر رسیده که از مدیریت شهری انتقاد کنند و از مشکلات ترافیکی شهر انتقاد داشته باشند.

آنها می گویند: مسئولین شهری از انجام دادن کارهای اساسی مهم برای حل معظل ترافیک سنگین در ایام عید غافل هستند و فقط به فکر رنگ کردن بلوارهای شهری اند در صورتیکه کارهای اساسی می توان برای از بین بردن این ترافیک در شهر انجام داد تا ماشین ها زمان زیادی در ترافیک شهر گیر نکنند.

با توجه به اینکه امسال هنوز مسافران زیادی به شهر نیامدند این ترافیک آغاز شده و مشکلات فراوانی را برای ما در جابجایی مردم ایجاد کرده است.

بد نیست مسئولین شهرستان نیز به فکر خدمت رسانی و حل معظلات اساسی این شهر بخصوص در ایام عید و پیک شهری باشند تا شاهد رضایت خاطر بیشتر رانندگان در جابجایی مردم باشیم.

** شنیده شده است برگزاری آزمون پیش دبستانی بیش از ۲ سال است که در بلاتکلیفی به سر می برد و یکی از وعده های آموزش و پرورش برگزاری آزمون استخدامی در سال جاری است که اولویت استخدام به مربیان پیش دبستانی داده شده است.

این درحالی است که علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش قول های در این خصوص داده بود ولی در اظهارات جدیدش گفته ردیف استخدام را دیگران پیش‌خور کردند و این موضوع باعث شده تا مربیان پیش دبستانی در مقابل نهاد ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش تجمع کنند.

** شنیده شده است یکی از مسئولین دانشگاهی در مرکز استان گلستان گفته است در دانشگاهی که در آن فعالیت می کند از لحاظ جایگاه فضای فیزیکی در وزارت علوم صفر است و تمام فضاهای آن یا استیجاری و یا عاریتی است.

وی روند بسترسازی برای پرورش متخصصین آینده این دانشگاه را مشکل ارزیابی کرد وگفته این دانشگاه درست مانند ایرانِ بعد از مشروطه در شرایط گذار است ، یعنی شرایطی همراه با دشواری‌های فراوان و بحران‌های متعدد؛ که هنوز به ثبات و امنیت و آرامش نرسیده است.

** بنا بر اخبار رسیده یکی از دانشگاه های استان گلستان تبدیل به ستاد انتخاباتی شده و گویا یکی از افراد صاحب نفوذ این دانشگاه که بعد از ریاست دانشگاه دومین مقام عالی دانشگاه به شمار می رود و نفوذ زیادی در مجموعه کاری خود دارد ،  میل عجیبی به حضور در انتخابات آتی مجلس دارد.در همین راستا ، این فرد اقداماتی نظیر بکارگیری نیروهایی از حوزه انتخاباتی خود در مجموعه های این دانشگاه و رسیدگی به آنها از لحاظ حقوق و مزایا را انجام داده است که می توان از پسوندهای فامیلی آنها تشخیص داد بچه کجا هستند.

همچنین گفته شده در راستای اطلاع رسانی مناسب و انعکاس خبری پیرامون این شخص مبلغ سه میلیون تومان نیز به حقوق یکی از عوامل روابط عمومی که سابقه دیرپایی در مطبوعات استان گلستان دارد ، اضافه شده است .گویا رئیس این دانشگاه به علت مشغله کاری زیاد که در حوزه تخصصی اش می باشد هنوز نتوانسته به دلیل روشنی مبنی بر اینگونه اقدامات انتخاباتی دست پیدا کند.

** شنیده شده به مجری مراسم افتتاح زیرگذر میدان معلم مبلغ چهار میلیون تومان داده شده است . محمدرضا حسینیان مجری برنامه های شبکه سوم از تهران برای این برنامه به گرگان امده بود . گویا وی تا چند روز در گرگان مانده است . حسینیان در این برنامه دو ساعته شاید 10 دقیقه هم حرف نزد . بجای وی محسن احمدی معاون عمرانی شهردار گرگان تا توانست برای مردم عادی از مباحث فنی این طرح صحبت کرد که داد همه را در آورده بود.3setare shabe2 04

همچنین برخی ها که به دیدن جعفر یازرلو در چنین برنامه هایی عادت کرده بودند از غیبت وی تعجب کرده بودند .

 

 

 

 

** شنیده ها حاکیست که برخی فعالان سیاسی رسانه ای مخالف شهردار گرگان در خلال افتتاح زیر گذر معلم اعلام کرده بودند که با 150 نفر نیرو روی پل خواهند آمد و به موضوع تغییر نام پل اعتراض خواهند کرد اما دریغ از یک نفر در روز افتتاح !!!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

م . شفایی

سلامبا حفظ احترام تک تک افراد معرفی شده به عنوان گزینه های شهردار نوده خاندوز ولی با شناخت دقیقی که من دارم بهترین گزینه برای شهرداری نوده می تواند "" آقای اسماعیل فرامرزی "" باشد که علم و تجربه مفید و لازم برای این کار دارد و می تواند روند رشد و توسعه نوده را سرعت و تکامل ببخشد .ضمنا نامبرده هیچ یک از حواشی موجود برای برخی گزینه های معرفی شده فوق را ندارد .

0
0
پاسخ
1394-01-05 09:29
کارمند شهرداری

با سلام یک تبریک یک تسلست تبریک سال نو تسلیت به مناسبت شهادت بی بی دو عالم فاطمه زهرا من هیچ منظور خاصی ندارم انتخاب با شورای شهر میباشد فقط پیشنهادم اینه که از کنار اسم اسماعیل فرامرزی به سادگی عبور نکنند ایشان حدودا ده سالی هست که ذی حساب شهرداری ما است متخصص و باتجربه و مسلط به کار شهرداری. میتوانند تحقیق کنند ایشان دارای ارتباط بالا وقوی با مدیران استانی میباشد

0
0
پاسخ
1394-01-05 09:31
یک دوست

به سهم خودم از تلاش های ارزشمند شما عزیزان در ایام نوروز تقدیر و تشکر می کنم .انشاالله در سال جدید نیز موفق و موید باشید .

0
0
پاسخ
1394-01-05 09:38
اهل نوده

انسان خوب هست در امورات مختلف تقوا داشته باشد ...انتخاب شهردار حق شورا هست ديگران مي توانند اظهار نظر كنند پيشنهاد بدهند اما تصميم گيري و انتخاب جزو وظايف شورا هست و نتايج و عواقب ان هم مسووليتش به عهده ي انها مي باشداما برادر عزيز اسماعيل فرامرزي چه شايستگي و توانمندي دارد كه شما ازش تعريف مي كنيد و اصلا ايشان را كي اسمش رو مطرح كرده است جز؟؟؟.....تو كارت رو درست انجام بده حالا هركي مي خواد شهردار بشه....در ضمن اسم خودت رو نمي نويسي ايرادي نداره اما بزني به حساب ديگران يه مقدار نامردي هست درست نيست.....

0
0
پاسخ
1394-01-05 17:20

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.