1393-12-16 01:30
3872
0
11488
هفته ششم لیگ بسکتبال، شهرداری گرگان 77 و مهرام تهران 84؛

شهرداری شکست خورد / سرمربی مهرام در گرگان دستگیر شد ! + عکس و حواشی

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران به همراه یکی از اعضای کادر فنی این تیم به دلیل توهین و درگیری فیزیکی توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش گلستان ما، دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام تهران از هفته ششم لیگ حرفه ای بسکتبال دیروز در گرگان به رقابت پرداختند که در نهایت تیم بسکتبال مهرام تهران موفق شد با نتیجه ۸۴ بر ۷۷ تیم شهرداری گرگان را شکست دهد.

اما این بازی حواشی گوناگونی را نیز به همراه داشت که یکی از حواشی پررنگ این بازی، دستگیری مصطفی هاشمی به همراه یکی دیگر از اعضای کادر فنی این تیم به دلیل توهین و برخورد فیزیکی با یکی از ماموران نیروی انتظامی حاضر در سالن پس از پایان بازی توسط پلیس دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران در این بازی از دقایق نخست اعتراضات متعددی را به تیم داوری انجام می‌داد و این شدت اعتراضات به حدی بود که هاشمی پس از هر سوت داوران با عصبانیت به سمت داوران آمده و به میز داوری اعتراضات شدید می‌کرد.

اعضای کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان و هواداران این تیم که اعتقاد داشتند سرمربی مهرام تهران در حال حاشیه‌سازی و تغییر جو مسابقه به سود تیم خود است نیز واکنش‌های مختلفی را نشان می‌دادند که این اعتراضات باعث شد تا حساسیت‌ها و تشنج حاکم بر روی نیمکت‌های دو تیم به بازیکنان و بر روی سکوی هواداران نیز منتقل شود.

در مقاطع مختلف بازی نیز بازیکنان دو تیم معتقد بودند که بازیکن تیم حریف به او فحاشی کرده که در یکی از این برخوردها، کاوه نورافزا با اعتراض شدید به سمت داوران معتقد بود که «اوشین ساهاکیان» بازیکن تیم مهرام تهران به وی فحاشی کرده و این فحاشی حتی منجر به درگیری لفظی و حتی توقف چند دقیقه‌ای بازی نیز شد.

در بخش دیگری از حواشی این بازی و در زمانی که بازی متوقف بود، نیروهای انتظامی برای برقراری آرامش و نظم در سالن، تعدادی از نیروهای خود را در حاشیه زمین مسابقه مستقر کرد.

در همین هنگام که یکی از نیروهای انتظامی در حال دعوت کردن کادر فنی تیم بسکتبال مهرام تهران به آرامش برای حفظ وضعیت مطلوب در سالن و ادامه بازی در شرایطی مناسب بود، یکی از کادر فنی تیم بسکتبال مهرام تهران با دست بر صورت وی زد.

این حرکت باعث برهم خوردن جو سالن، اعتراض هواداران، مسئولان مسابقه و حتی دیگر نیروهای حاضر در سالن شده بود.

پس از پیگیری‌های مختلف، مصطفی هاشمی که گفته می‌شود از الفاظ نامناسبی در آن لحظه استفاده کرده و همچنین یکی از اعضای کادر فنی این تیم نیز به دلیل درگیری فیزیکی با نیروی انتظامی دستگیر و به کلانتری منتقل شد. 

حاشیه بازی دو تیم شهرداری گرگان و مهرام تهران

بازی حساس دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان در شرایطی با نتیجه 84 بر 77 به سود تیم بسکتبال مهرام تهران به پایان رسید که این بازی حواشی بسیار فراوانی را با خود به همراه داشت.

*نخستین نکته مورد نظر هواداران و اصحاب رسانه، حضور پرشور هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سالن بود. هواداران این تیم، از ساعت‎های قبل از شروع بازی، در پشت درب‎های سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان حاضر شدند و غریب به 4 هزار نفر در سالن مسابقه حاضر شده و از نزدیک این دیدار را به تماشا نشستند.

*این افزایش جمعیت حاضر در سالن به اندازه‌ای بود که برخی از افراد به جایگاه خبرنگاران پناه برده و خبرنگاران برای حضور در جایگاهشان با مشکل مواجه شدند که با وساطت و حضور مسئولان سالن و نیروی انتظامی، شرایط برای استقرار اهالی رسانه در جایگاه ویژه خبرنگاران فراهم شد.

*قبل از شروع مسابقه و در زمانی که گوینده ورزشگاه در حال قرائت نام بازیکنان دو تیم بود، هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان بازیکنان خود را مورد تشویق بی‌نظیر قرار دادند، به گونه‎ای که گوینده ورزشگاه نام بازیکنان گرگانی را می‌‌خواند و هواداران نیز نام خانوادگی بازیکن تیم محبوبشان را تکمیل می‌کردند.

مصطفی هاشمی مرد پرحاشیه بسکتبال ایران

*خوش و بش اوشین ساهاکیان بازیکن تیم مهرام تهران با حمیدرضا کلاسنگیانی مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از نکات جالب توجه این بازی بود.

*مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران، مردی که در بین هواداران گرگانی و اهالی رسانه به پرحاشیه‌ترین مرد بسکتبال ایران معروف است، از ثانیه‎های نخست بازی، برای آنکه جو مسابقه را در دست خود بگیرد، به اعتراض‌های پی در پی به میز داوری پرداخت و به طور دائم با خروج از منطقه مجاز و ورود به زمین مسابقه، به داوران به شدت اعتراض می‌کرد.

*سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران در دقایق نخست بازی به حضور هواداران در پشت نیمکت تیمش اعتراض کرده و این امر باعث شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود.

*شدت سوت هواداران حاضر در سالن به اندازه‌ای بود که حتی بازیکنان صدای سوت داوران را نمی‌شنیدند.

*اعتراض دائم سرمربی تیم مهرام تهران به میز داوری به اندازه‌ای بر روی کادر اجرایی مسابقه تاثیر گذاشته بود که ناظر بازی به طور دائم به نیمکت تیم شهرداری گرگان تذکر می‌داده و این در حالی بود که اعتراضات بی‌مورد از سوی نیمکت مهرام تهران صورت می‌گرفت که این امر باعث انتقاد شدید سرپرست تیم شهرداری گرگان به ناظر بازی شد.

*حضور مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال در این بازی نشان از حساسیت بازی بود و در بین جنجال‌ها و اعتراض‌ها، صحبت‎های درگوشی «امیر حسین واحدپور» مسئول کمیته مسابقات فدراسیون با بازیکنان تیم مهرام تهران از نکات حائز اهیمت و جالب بود.

*در کوارتر دوم بازی و زمانی که اعتراضات سرمربی تیم مهرام تهران شدت گرفته بود، هاشمی بازیکنان خود را از بازی خارج و آنها را به سمت رختکن تیم هدایت می‌کند و این امر باعث شد تا بازی حدود 15 دقیقه متوقف شود.

تعدی و توهین کادر فنی مهرام به پلیس

* گفت‌وگوی نماینده مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان با مسئول کمیته مسابقات، وساطت مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، فعالیت نیروی انتظامی برای برقراری بیش از پیش آرامش و نظم در سالن باعث شد تا تیم مهرام تهران دوباره به زمین باز گردد.

*توهین و تعدی به مامور نیروی انتظامی توسط کادر فنی تیم مهرام تهران از جمله مسائل جالب توجه و بسیار زننده این بازی بود که این حرکت کادر فنی تیم مهرام تهران و استفاده الفاظ نامناسب از سوی سرمربی این تیم، باعث شد تا نیروی انتظامی پس از پایان بازی، سرمربی تیم مهرام تهران و یکی از اعضای کادر فنی تیم را دستگیر و آنها را برای پیگیری قضایی به کلانتری منتقل کند.

*رفتارهای «مصطفی هاشمی» سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران از آنجا مورد اعتراض هواداران بسکتبال شهرداری گرگان قرار می‌گرفت که این اعتراض‎ها درست در زمانی تشدید می‌شد که فاصله امتیازی تیم شهرداری گرگان با مهرام تهران به حداقل می‌رسید و این موضوع بارها در بازی امروز تکرار شد.

*سعید داورپناه یکی از بازیکنان تیم بسکتبال مهرام تهران است که در بین بازی مدعی بود به دلیل پرتاب سنگ بر سرش مورد آسیب قرار گرفته و این در حالی است که، ماموران اورژانس 115 در محل حاضر و طبق گزارش مامور اورژانس این بازیکن اجازه معاینه به آنها را نداده و این مامور اورژانس معتقد بود که وی از وضعیت هوشیاری مناسب برخوردار است و مشکلی ندارد.

*شدت اعتراضات هواداران گرگانی به اندازه‌ای بود که حتی آنها تا ساعاتی پس از بازی پشت درب‎های بسته ایستاده بودند تا اعتراض خود را بار دیگر به گوش ناظر بازی برسانند.

*بسیاری از هواداران و کادر فنی تیم شهرداری گرگان معتقد بودند که ناظر بازی عملکرد ضعیف و جانبدارانه داشته و جو بازی را برهم ریخته است.

*در پایان نیز بازیکنان تیم مهرام تهران، با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی از رختکن خارج و به سمت محل اقامت تیم حرکت کردند. / فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.