1393-12-15 22:14
4490
14
11450
پس از برگزاري مجمع عمومی :

اعضای هیات مدیره جدید انجمن صنفي روزنامه نگاران گلستان انتخاب شدند + تصاویر

طی برگزاری مجمع عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان 5 عضو هیئت مدیره و بازرسان آن انتخاب شدند.

به گزارش گلستان ما ؛ مجمع عمومي انجمن صنفي روزنامه نگاران استان گلستان با دستور كار انتخابات هيئت رئيسه مجمع و البته با 5 ماه تاخیر در سالن شماره 2 تالار فخرالدين اسعد گرگاني با حضور برخي خبرنگاران برگزار شد.

به گفته شريفي بازرس اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي كه به عنوان ناظر انتخابات در جلسه مجمع عمومي انجمن صنفي خبرنگاران حضور داشت اين انتخابات با حدود 5 ماه تاخير برگزار شده و همچنين قرار بود در اين مراسم گزارش هيئت مديره مجمع و ترازنامه مالي به عنوان دستور كار مجمع در اين جلسه قرائت شود كه به علت عدم تكميل گزارش و غيبت برخي از اعضاي هيئت مديره قبلي در اين جلسه قرائت نشد.

يكي از دستور كارهاي اين جلسه تصويب اساسنامه جديد انجمن صنفي بود كه بازرس اداره تعاون در جلسه عنوان كرد كه اين مجمع صلاحيت تصويب آن را ندارد و بايد اين اساسنامه در مجمع فوق العاده تصويب شود.

اين مراسم در شرايطي برگزار شد كه كانديداها نيز برنامه خاصي براي ارائه نداشتند و آن را موكول به بعد از انتخاب  شدن خود نمودند.

در پایان این جلسه رای گیری برای انتخاب 5 عضو هیات مدیره برگزار شد که آقایان یحیی آذری با 46 رای ، غلامرضا ولی پور با 43 رای ، اعظم دستجردی با 40 رای ، ملیحه ملا محمد زمانی با 35 رای و رستم جرجانی با 34 رای به عنوان نفرات اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند و روح الله کلانتری به عنوان عضو علی البدل اول انتخاب شد.

همچنین ابوطالب ندری و زهرا حجازی به عنوان بازرس اول و دوم انجمن صنفی روزنامه نگاران استان انتخاب شدند.

از نکات جالب توجه این انتخابات حذف احمد رایجی رئیس دوره قبلی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان بود که در ابتدای جلسه عنوان کرده بود که دلش نمی خواست به این انتخابات بیاید و در ادامه خود را بنیانگذار انجمن صنفی خواند .

IMG 0648

IMG 0667

IMG 0672

IMG 0673

IMG 0674

IMG 0678

IMG 0679

IMG 0680

IMG 0689

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

منصوره

سلام و درود بر احمد راییجی عزیز که برغم اینکه به اجبار اسمش را نوشتند و خودش به خودش رای نداد توانست 19 رای بیاورد و ایشان بعد از اینکه رای نیاورد اعضای جدید هیات مدیره و نماینده اداره کار را به ضیافت ناهار برد و صور داد.ایشان نشان داد که یک اصلاح طلب واقعی و یک معتقد به آزادی و آزدگی است و توانست در کارنامه خود یک انتخابات آزاد را برگزار کند.درود بر احمد راییجی و همه اعضای جدید هیات مدیره که به توصیه ایشان انتخاب شدند.

0
0
پاسخ
1393-12-14 12:57
آذر

افرین بر رایجی و ولی پور که توانستند تیم خوبی برای هیات مدیره شکل دهندو آورین بر راییجی که همه دروغهای گلستان ما را نقش بر آب کرد

0
0
پاسخ
1393-12-14 12:59
گرگانی

سلام بر اصلاح طلب فتنه گر

0
0
پاسخ
1393-12-14 18:10
جواد

من این موفقیت را به رضا ولی پور و تیمش تبریک می گم.من خود از نزدیک شاهد انتخابات بودم و انتخاب رضا ولی پور از قبل هم قابل پیش بینی بود چون در بین روزنامه نگاران ترکمن و غیرترکمن هم رای دارد و هم محبوبیت.ضمناً یحیی آذری، اعظم دستجردی و رستم جرجانی و ملیحه زمانی سردبیر یاپراق هم با حمایت رضا ولی پور رای کسب کردند و وارد هیات مدیره شدند.گفته می شود این اسامی یک روز جلوتر از سوی هواداران ولی پور به خبرنگاران اعلام می شده است.ضمن اینکه با عدم حضور اسماعیل میری ، تیم ولی پور رای بازرسین را به اسم ندری و حجازی ترجیح دادند.

0
0
پاسخ
1393-12-15 13:03
ahmad

این ها که یک مشت بچه هستند. پس بزرگان عرصه مطبوعات کجا هستند؟

0
0
پاسخ
1393-12-15 20:05
یک روزنامه نگار قدیم

انجمن صنفی فقط زمان زوج رایجی هراتی موفق بود و توانست برنامه های اموزشی و تفریحی خوبی را اجرا کند و بیمه روزنامه نگاران را پایه گذاری کند, چندین کارگاه بین المللی آموزشی در گرگان برگزار کردند و خودشان هم به یک دوره آموزشی هلند رفتند, هراتی در اجراییات خوب بود و رایجی هم روابط فرا استانی و بین المللی خوبی داشت و دارد که دوره نخست انجمن را بسیار تاریخی و ارزشمند کرد. دوره دوم که ( ن ح ق ) اصلا کاری نکرد و فقط دستور میداد و پایه گذار اختلاف در انجمن شد. ( و ) و دوستانش هم در این دوره جدید باید برن غاز بچرانند. انجمن وقتی از بزرگان خالی بشه دیگه هیچ ارزشی برای اعضا نداره.

0
0
پاسخ
1393-12-15 22:02
خبرنگار

با سلام خدمت همه همکاران،به نظر حقیر این انتخابات کاملا قانونی ،شفاف و آزاد برگزار شد و کسانی هم که انتخاب شدند خبرنگار واقعی هستند که در گرما و سرما ،داری و نداری با تحمل تمام سختی ها در همه جا دیده میشوندو و اما دوستی که مشخص است چه کسی است هدفش از بزرگان هم معلوم هست کدام قاعده و قانون گفته که همه دوره باید بزرگان سکاندار باشند پس کی بازنشت خواهند شد. کسی که خود را خبرنگار قدیم معرفی ولی ادبیات حرفه ای درباره همکارانش را رعایت نمیکند به نظر تماما با حب و بغض سخن میگوید بعید است در بین جامعه رسانه استان چنین افرادی باشند.چون اصحاب رسانه گلستان از بلوغ اجتماعی و فکری بالایی برخوردارند و برگزاری مجامع عمومی در تشکل های صنفی اعم از خانه مطبوعات و انجمن در مرحله اول گواه این ادعاست کاری که در اکثر استان ها به دور دوم و سوم کشیده شده و این فعالیت و پویایی خبرنگاران استان را میرساند که باید تبریک گفت.از سویی مثل معروفی است که میگن جوجه رو آخر پاییز میشمارن هنوز که نه به دار نه به بار که .... لیست ائتلاف همچون انتخابات بزرگ که احزاب و گروهها میدن نشانگر توانمندی و بلوغ اجتماعی

0
0
پاسخ
1393-12-16 06:01
خبرنگار

بکار بردن یک مشت بچه برای منتخبین صنف خبرنگاران که در انتخاباتی با مشارکت بیش از 65 درصدی اعضای صنف برگزار و میانگین تجربه بیش از 12 سال است واژه مناسبی نیست و این سخنان فقط از سوی کسانی ممکن است که شاید منافعی در این جمع برای خود نمی بینند و انجمن صنفی کارگری که برای استیفای حقوق خبرنگاران باید فعالیت کند را جولانگاهی برای اهداف خاص کرده و هنوز درک درستی از تشکل صنفی که از آن حرف میزنند ندارند . به نظرم اولین کاری که این انجمن انجام دهد این است که با همکاری هر دستگاه و مسئولی که کمک میکنن اختصاص وکیل برای دفاع از حقوق خبرنگاران است که وقتی از آنها شکایتی میشود بزرگترین حامی آنها که مدیر مسئول باشد شاید تنهایش بگذارد و کارهایی از این قبیل است که انجمن را در مسر درست قرار میدهد

0
0
پاسخ
1393-12-16 06:14
یک روزنامه نگار جدید

خبرنگار قدیمی عزیز در دوره اول آقای هراتی و رایجی برای انجمن نوپا تلاش زیادی کردند اما سودهای زیادی هم بردندبیمه خبرنگاران از سوی وزارت ارشاد و یک کار کشوری بود و آقایان فقط پرونده ها را ارسال می کردندچرا کمک های مالی به انجمن شفاف سازی نشد و سفرهای خارجی بدون هزینه به هلند ، آفریقای جنوبی ، هند و مالزی فقط برای آقای هراتی یا آقای رایجی بود.چرا آقای هراتی به دلیل شفاف نشدن کارهای آقای رایجی از هیات مدیره استعفا کرد.و چرا هنوز مبلغی به آقای تاجیک از دوره اول بدهکار هستند.در دوره بعد آقای حاج قاسمی که انجمن را به سکوت کشاند و در دوره بعد ولی پور و دستجردی علاوه بر کلاس های آموزشی و پیگیری بیمه تکمیلی، سفر سوریه برای جمعی از خبرنگاران و البته بدون حضور خودشان و سفر به شیراز و اصفهان و جنگل گلستان را هم پایه ریزی کردند.آقای روزنامه نگار قدیم بگذارید خود روزنامه نگاران در این خصوص تصمیم بگیرند.

0
0
پاسخ
1393-12-16 08:02
جوجه روزنامه نگار

لطف کنید بفرمائید این آقایان رایجی، حاج قاسمی و ... که همش از آنها تعریف می کنید در کدام نشریه مشغول به کارند و چقدر به مشکلات خبرنگاران واقفند.آقای رایجی روز انتخابات به خبرنگاران می گفت به من رای بدید من به شما پول می دم و انگار داشت رای خرید و فروش می کرد و حاضر شده بود که بعد انتخابات البته اگر رای آورد به حاضرین ناهار بدهد ایشان این همه دست و دلبازی را از کجا آوردند.رایجی و هراتی تمامی سفرهای خارجی انجمن را خودشان رفتند.اما در دوره ولی پور خودش به سفر سوریه و اصفهان و شیراز نرفت و جمعی از خبرنگاران را اعزام کرد.بازم گلی به معرفت ولی پور و دستجردی

0
0
پاسخ
1393-12-16 12:18
خبرنوبس

سلام به اصحاب رسانه گلستان ، شنیدم که اعضای جدید انجمن صنفی قصد دارند تا با تشکیل کمیته حقوقی و بکارگیری وکیل برای خبرنگاران که از آنها بدلیل نوشتن مطاب شکایت میشود در شرایط سخت آرامش خاطری برای این قشر فراهم نماید .بعنوان یک فعال این عرصه از داشتن چنین انجمنی افتخار کرده و با تمام توان از آن حمایت میکنیم چون اگر فقط همین برنامه انجمن محقق شود گام بزرگی برداشته ، اگر چه معتقدم هیات مدیره ای با چنین اهدافی قطعا آینده درخشان خواهد داشت ضمن تشکر و تبریک برای هیات مدیره جدید آرزو توفیق دارم.

0
0
پاسخ
1393-12-16 18:56
یک روزنامه نگار قدیم

آقا شما چقدر بچه اید , این رایجی زرنگ تر از این حرفاست, با ولی پور و مجموعه اش کاملا ساخت و پاخت کردند تا اصولگرایانی مثل سید جواد حسینی و زهره بهرامی رای نیارن,چرا باید انتخابات زمانی برنامه ریزی شود که سید جواد ایران نیست و در کربلا تشریف دارن, شما هنوز رایجی را نشناختید که چه موجودی است این آقا دوره های سیاسی پیش حجاریان دیده , تمام کاراش رو برنامه ریزی است, طوری انتخابات را برگزار کرد که بگه آزاد بوده و من خودم رای نیاوردم در حالیکه در جلسه به همه میگفت به لیست رای بدین و به خودش رای ندن. باید مراقب این ادم بود. به راحتی آب خوردن اصولگرایان را از انجمن حذف کرد و کسی هم مدعی نیست و چهره یک انتخابات آزاد را هم به نمایش گذاشت. ولی پور هم بدتر از رایجی است و در همه جا هی ... و ... میکنه و میخاد پان ... را راه اندازی کنه. اقایون ساده نباشید شما تا دست رایجی رو بخونید شب می شود...لطفا بیدار شید

0
0
پاسخ
1393-12-17 07:36
خبرنگار فدایی ولایت

واقعا حیف شد که آقای سید جواد حسینی در هیات مدیره جدید نیست ایشان افتخار همه نیروهای اصولگرا و ارزشی هستند که اصلا به فکر منافع شخصی نیست. چرا ایشان باید از انتخابات حذف شوند. سید عزیز نماد صداقت و مردانگی و مردم خواهی است. چرا باید انتخابات زمانی برگزار بشه که ایشان در ایران تشریف نداشته باشند. یعنی ولی پور می خواد جانشین ایشان شود واقعا صد ... به باعث و بانی این اقدام ...خدا ازشون نگذره...

0
0
پاسخ
1393-12-17 12:20

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.