1393-12-15 18:08
3670
1
11448
روابط عمومی استانداری گلستان اعلام کرد:

گزارش "گلستان ما" گزارش برتر جشنواره رسانه ای تدبیر و امید استان گلستان انتخاب شد + بیانیه هیئت داوران

گزارش " پتروشیمی گلستان پرفراز و نشیب ولی امیدوار و منتظر تدبیر" از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما در اولین جشنواره رسانه ای تدبیر و امید استانداری گلستان به عنوان گزارش برتر انتخاب شد.

به گزارش گلستان ما ؛ آثار ارسالی به جشنواره رسانه ای تدبیر و امید که به دنبال سفر ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان برگزار شده بود، داوری و نفرات برتر معرفی شدند.

همچنین آقایان حامد صمدلویی، شبیر دائمی و جعفر خاندوزی داوری این جشنواره را برعهده داشتند.

آثار ارسالی به جشنواره رسانه ای تدبیر و امید در حوزه های یادداشت، خبر، مصاحبه، تیتر، گزارش، عکس و کاریکاتور بود که تعداد پنج نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

بر اساس اعلام هیئت داوران جشنواره برگزیدگان به شرح ذیل می باشند:

* در بخش خبر: آقای عیسی احمدی؛ با خبر "بازدید وزیر نیرو از سد نگارستان (کبودوال ) استان گلستان" از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان درج شده در پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو

* در بخش یادداشت: سرکار خانم نغمه عقیلی؛ با یادداشت "کدام بهتر است مصوبه بی سرانجام یا واقعی "

* در بخش گزارش: آقای جواد عموزاد خلیلی؛ با گزارش " پتروشیمی گلستان پرفراز و نشیب ولی امیدوار و منتظر تدبیر " از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما

* در بخش تیتر: آقای روح ا... کلانتری؛ با تیتر "قفل توسعه گلستان با کلید روحانی باز می شود" از روزنامه آرمان امروز ویژه نامه استان گلستان

* در بخش عکس: آقای کمال ناصری؛ با عکس "توقف قطار تدبیر و امید در روستای دوگونچی" از روابط عمومی فرمانداری آق قلا

نفرات برگزیده این جشنواره، روز شنبه 16 اسفند، همزمان با برگزاری انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

بیانیه هیئت داوران اولین جشنواره رسانه ای تدبیر و امید استان گلستان به شرح ذیل می باشد: 

به نام خداوند جان و خرد

خداوندگار اندیشه را به دليل کامیابی در برگزاري «اولین جشنواره رسانه ای تدبیر و امید » سپاس گفته و همچنین ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت و تعزیت عرض می نماییم .

هیات داوران اولین جشنواره رسانه ای تدبیر و امید با سپاس از یکایک شرکت کنندگان در جشنواره، پس از بررسی ریزبینانه و بی طرفانه، محتوا و شکل آثار رسیده به دبیرخانه دیدگاه های خود را درخصوص برندگان نهایی در بخشهای خبر ، مصاحبه ، یادداشت ، گزارش ، تیتر ، عکس ، کاریکاتور اعلام می نماید.

1. هیات داوران از تدبیر اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان در برگزاری این جشنواره تقدیر نموده و امیدوار است برگزاری این قبیل جشنواره ها در آینده نیز تداوم داشته باشد .

2. هیات داوران از همه شرکت کنندگان در جشنواره برای طرح و یادآوری توانمندی های موجود در استان گلستان سپاس گزاری ویژه می نماید.

3. . آثار شرکت کنندگان در جشنواره نشان دهنده توانایی و پویایی عرصه رسانه ای استان گلستان برای طرح و بررسی موضوع های مربوط به استان است. به کارگیری چنین توانایی های سترگ و اندیشه های ارزشمند می تواند نقش بسیار مهمی در توسعه استان داشته باشد. بی گمان، پرپایی چنین جشنواره ها و برنامه هایی در گسترش فرهنگ نقد علمی و اصولی و نیز ارائه طرح های دانش بنیان و اندیشه محور در چارچوب توسعه بسیار کارساز خواهد بود.

4. با وجود آثار بسیار خوب رسیده به دبیرخانه جشنواره، آثار برخی موضوع ها از کاستی هایی برخوردار بودند که این مساله به ویژه در بخش «مصاحبه ، عکس و کاریکاتور » بیشتر به چشم می خورد.

5. هیات داوران پیشنهاد می کند با همفکری و همکاری همه اصحاب رسانه و سازمان های مسئول، دوره های آموزشی مفاهیم تخصصی و عمومی مربوط به رسانه از سوی کارشناسان باتجربه برگزار شود تا با تجربه اندوزی بیشتر و بهتر، در سال های آینده شاهد برگزاری جشنواره ای پربارتر باشیم.

6. هیات داوران نتایج بررسی های خود را بدین شرح اعلام می نماید :

*در بخش خبر : آقای عیسی احمدی با خبر "بازدید وزیر نیرو از سد نگارستان (کبودوال ) استان گلستان" از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان درج شده در پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو

* در بخش مصاحبه هیچ اثری حایز رتبه تشخیص داده نشد.

*در بخش یادداشت سرکار خانم نغمه عقیلی با یادداشت "کدام بهتر است مصوبه بی سرانجام یا واقعی"

* در بخش گزارش آقای جواد عموزاد خلیلی با گزارش "پتروشیمی گلستان پرفراز و نشیب ولی امیدوار و منتظر تدبیر" از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما

* در بخش تیتر آقای روح ا... کلانتری با تیتر "قفل توسعه گلستان با کلید روحانی باز می شود" از روزنامه آرمان امروز ویژه نامه استان گلستان

* در بخش عکس آقای کمال ناصری با عکس "توقف قطار تدبیر و امید در روستای دوگونچی" از روابط عمومی فرمانداری آق قلا

* در بخش کاریکاتور هیچ اثری حایز رتبه تشخیص داده نشد.

در پایان، هیات داوران جشنواره یادآوری می کند که هدف برگزاری چنین جشنواره ای به کارگیری اندیشه ها و دیدگاه های اصولی و کاربردی همه اصحاب رسانه در شکوفایی، برنامه ریزی و مدیریت توانمندی های استان گلستان به عنوان بخشی از کشور عزیز و پهناورمان ایران است.

هیات داوران جشنواره رسانه ای تدبیر و امید

جعفر خاندوزی – شبیر دائمی – حامد صمدلویی

نفرات برتر جشنواره رسانه ای تدبیر و امید معرفی شدند

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد

سلام بازهم جوادعموزاد ،همه جا عموزاد ،همیشه عموزاد و هم..... عموزاد اینه یه رسانه فعّال ویک روابط عمومی پرتلاش تبریک تبریک تبریک

0
0
پاسخ
1393-12-18 16:56

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.