1393-12-14 05:02
1947
0
11408
سردارصادقی در حاشیه دومین اجلاس مجمع عالی بسیج گلستان؛

باید ازظرفیت بسیج برای رفع مشکلات جامعه استفاده شود / یکی از کارکردهای مجامع بسیج بالا بردن اثر بخشی برنامه های کمی است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: کارگروه های مجمع بسیج معضلات ، آسیب ها و فرصت های استان را از زوایای مختلف بررسی می کنند و برای حل این معضلات راهکارهای عملیاتی ارائه می دهند تا در اختیار مسئولین قرار گیرد.

به گزارش گلستان ما ؛ سرتیپ دوم پاسدار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در حاشیه دومین اجلاس مجمع عالی بسیج استان در گفتگوی اختصاصی با گلستان ما اظهارکرد: مجامع بسیج با هدف تشکیل ارتش 20 میلیونی و ایجادکارگروه های موضوعی در استان گلستان کار خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: 10 کارگروه موضوعی در قالب کارگروهای اجتماعی، فرهنگی، تربیتی ، اقتصادی ، سیاسی ، امنیتی و سلامت و ... تشکیل جلسه می دهند و نقطه نظرها و مباحث به صورت استانی در اجلاس مطرح خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه از نقطه نظرها و مباحث طرح شده در کارگروه ها جهت برنامه ریزی سال آینده استفاده می شود، تصریح کرد: کارگروه های مجمع بسیج معضلات ، آسیب ها و فرصت های استان را از زوایای مختلف بررسی می کنند و برای حل این معضلات راهکارهای عملیاتی ارائه می دهند تا در اختیار مسئولین قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار است که از نخبگان برای ارائه راهکار در جامعه به این شکل استفاده می شود، افزود: بسیج از ظرفیت های فراوانی در عرصه های مختلف برخوردار است که باید برای رفع مشکلات جامعه از آنها استفاده شود.

صادقی با اشاره به اینکه یکی از کارکردهای مجامع بسیج بالا بردن اثر بخشی برنامه های کمی اجرا شده در سازمان است، خاطرنشان کرد: شورای قشر متشکل از نخبگان بسیج است و در این مجمع به دنبال این هستیم که بخشی از راهکارهای توسعه شهرستان ها در کانون این مجامع انجام شود.

وی در پایان افزود: روسای مجامع بسیج شهرستان ارتباط مناسبی با فرمانداران در استان برقرار کرده اند تا ارتباطی منطقی ما بین کارگروه های موجود در فرمانداری ها و مجامع بسیج برای دنبال کردن اهداف کارگروه ها به وجود بیاید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.