1393-12-13 02:53
3409
5
11347
صبح امروز برگزار شد؛

حاشیه های تودیع و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان / از حضور پر رنگ گالیکشی ها در معارفه ابراهیم کریمی تا اعطای دسته گل عباسی به مدیر کل جدید !

حضور پر رنگ گالیکشی ها از شرق استان در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان از نکات جالب توجه بود.

به گزارش گلستان ما ؛ مراسم تودیع و معارفه قربان عباسی و ابراهیم کریمی مدیران سابق و جدید میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان صبح امروز12 اسفندماه برگزار شد.

* این مراسم ساعت 10:30 دقیقه با قرائت قران و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

* " اسدالله درویش امیری "  معاون امور مجلس، حقوقی و امور استانها و " سید محسن دلبری " مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور به عنوان مهمانان جلسه از سازمان حضور داشتند.

* علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ، عبدالقدیر کریمی مسئول بازرسی اسانداری ( برادر ابراهیم کریمی مدیر کل جدید میراث فرهنگی و گردشگری استان) و فرمانداران شهرهای گالیکش ، بندرترکمن ، گمیشان ، گرگان و چند شهر دیگر نیز در این مراسم حضور داشتند.

* قربان عباسی مدیر کل قبلی میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان نخستین سخنران این همایش بود که بعد از ورود در صحنه به نشانه تعظیم به حضار خم شد که با کف های ممتد حاضرین مواجه شد.

* عباسی در ابتدای صحبتهای خود از سلطانی فر بخاطر اعتماد به وی ، از درویش امیری و دلبری ، از استاندار گلستان و طهماسبی و همه تقدیر کرد و انتصاب بجای ابراهیم کریمی را تبریک گفت .( حال آنکه عباسی در زمان اصولگرایان به عنوان مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان انتخاب شده بود.)

* عباسی اقدام خود در خریدن کاخ خوش ییلاق از لشکر 30 و کاخ آقا محمدخان قاجار از سپاه پاسداران را جزو مهمترین اقدامات خود برشمرد.

* بعد از پایان صحبتهای عباسی وقتی به سمت پله ها آمد یکی از وابستگان دسته گلی را به وی اعطا کرد که با تشویق حاضرین مواجه شد ، عباسی نیز بعد از پایین آمدن از پله ها دسته گل را به ابراهیم کریمی مدیر کل جدید تقدیم کرد که بازهم با تشویق حاضرین مواجه شد.

* بعد از صحبتهای عباسی ، طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان روی صحنه رفت و از ساختن زیرساختها و اهمیت دادن به بخش گردشگری سخن گفت . نکته جالب سخنان طهماسبی اینجا بود که عنوان کرد : جوانان امروز فهیم تر از جوانان دهه شصتی بودند .

* درویش امیری معاون امور مجلس، حقوقی و امور استانهای میراث فرهنگی و گردشگری سخنران بعدی جلسه بود که گردشگری را تکیه گاه اصلی اقتصاد بدون بوی نفت عنوان کرد و خواستار توجه ویژه به این بخش شد .

* البته گویا مسئولین این مراسم فراموش کرده بودند بطری یا لیوان آب روی میز سخنرانان بگذارند چرا که درویش امیری یک ربع بعد از صحبتهایش گفت : عذرخواهی می کنم اگر می شود یک لیوان آب به من بدهید .

* جمعیت حاضر در این جلسه به حدی بود که بسیاری از مدعوین بصورت ایستاده ناظر این مراسم بودند .

* حضور پررنگ گالیکشی ها در این مراسم به حدی بود که تعداد زیادی از جمعیت سالن را آنها تشکیل می دادند . یکی از حضار در این مراسم می گفت : احساس می کنم نفوذ گالیکشی ها در استان خیلی زیاد شده چون در همایش دیروز پسماند هم گالیکش نقش زیادی داشت.

* حضور پر رنگ جریان مشارکت استان گلستان و تندروهای اصلاح طلب من جمله حسین رفعتی و محمود ربیعی و تعدادی از خبرنگاران وابسته از این طیف همانقدر که به پیوستگی این جریان با ابراهیم کریمی کمک می کند ، به همان اندازه می تواند پوست خربزه زیر پای وی باشد و کریمی باید از همین الان باید مراقب اینگونه افراد در پیرامونش باشد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسين

ابراهيم كريمي يك اصلاح طلب ولايتي است و هرگز با مشاركت ميانه اي نداشته و نخواهد داشت رفعتي و ربيعي چرا تا دو هفته پيش ابراهيم كريمي را حتي نگاه هم نمي كردند .بعضی ها از اسب افتاده اند دنبال گاري ملا مي گردند تا شايد به چيزي برسند .

0
0
پاسخ
1393-12-12 11:33
کریمی

سلام زشته ،ابراهیم کریمی یه اصلاح طلب افراطی که میخوادن وانمود کنند که یه آدم معتدله .حضور پررنگ افراطیون ورفعتی وامثالهم بیان کننده این واقعیته .ضمنا استان بانزدیک شدن به سمت رو شدن دستها وافراطی گری خواهد رفت اندکی صبر همه چیز رو نشان خواهد داد.

0
0
پاسخ
1393-12-13 07:01
احسان

سلام دوستان عزیزابراهیم کریمی رزمنده وخاک خورده عملیات های مختلف در هشت سال ذفاع مقدس است وقتی که همزمان سه براذردر یک عملیات حضور می یابند یک نفر شهیدویک نفر جانباز می شودقطعا وی وخانواده به ندای رهبر خود لبیک گفته انذ.ایشان وقتی شهردارگالیکش می شود برای چند سال متوالی شهردار نمونه استان ووقتیکه فرمانداربندرگز وکلاله می شودفرماندارنمونه استان ومدیر نمونه ملی ذرسطح کشور می شود بی شک از دانش وتجربه واز خرد جمعی ذر پیشرفت امور بهره برده ودرحوزه کاری موفق بوده اند . انتظارتحول در حوزه گردشگری وصنایع دستی ومیراث فرهنگی از خواسته های مردم این استان از این برادر بسیجی است

0
0
پاسخ
1393-12-13 10:44
حسین

سلام و عرض ادب و احترام به همه جوانهای غیور ایران زمین در تمامی اعصارو قرونجناب اقای طهماسبی چقدر خوب جوانها را مقایسه کردیجوانهای دوران 60 چرا باید حرف مریدشان را گوش و با رژیم شاه مبارزه و پس از آن درس و مشق را رها کرده وارد جنگ نابرابر شوند و بخاطر دفاع و صیانت از کیان و ناموس و حریت دینی عده ای جانشان را فدا و عده زیادی هم علیل و مریض برگردن . جناب آقای طهماسبی واقعا راست گفتی، جوانهای 60 اگر فهمیده بودند به جبهه ها نمیرفتند تا امروز شما در کمال آرامش تکیه بر پشت میز حاکمیتی بزنی و اینطوری اظهار نظر کنی ای وای برمن .

0
0
پاسخ
1393-12-14 08:03
محمد

دووست من . ایشون خیلی قشنگ مقایسه کردن منظورشان هجمه ای که در تمام جهات داره به جوان های الان وارد میشه اونموقع نبود .

0
0
پاسخ
1393-12-14 18:09

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.