1393-12-07 07:23
1769
0
11084
جانشين سپاه نينوا گلستان در همايش بزرگداشت جايگاه مهندسي در گرگان؛

خلاقيت به داشتن تجهيزات و امكانات نيست / براي دست يابي به اهداف انقلاب بايد تمدن ساز باشيم

جانشين سپاه نينوا گلستان گفت:انقلاب اسلامي ايران آرمانها بزرگي دارد و ما براي پيشبرد اين آرمانها بايد تمدن ساز باشيم.

به گزارش گلستان ما ، حسين كريمي جانشين سپاه نينوا استان گلستان در همايش بزرگداشت روز مهندس با اشاره به اهميت جايگاه مهندسي اظهاركرد: انقلاب اسلامي ايران آرمانها بزرگي دارد و ما براي پيشبرد اين آرمانها بايد تمدن ساز باشيم.

وي درادامه با بيان اينكه نمي شود با روزمرگي به سوي اهداف نظام پيشرفت ، گفت: مهندسين با عمق بخشي و شناخت مناسب مي توانند دست آوردهاي علمي مهمي را براي جامعه به ارمغان بياورند.

جانشين سپاه نينوا استان گلستان با اشاره به اينكه با تفكر سنتي نمي تواند راه به جايي برد، تاكيد كرد: اگر بخواهيم براساس آموخته هاي خود در درس هاي آكادميك حركت كنيم نمي توان در عرصه هاي مختلف پيروز شد و بايد از رزمندگان اسلام در دفاع مقدس الگو گرفت چون آنها نشان دادند با تكيه به اسلام  و ايمان مي توان كارهاي بزرگي را انجام داد.

وي در ادامه به هنر رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحميلي اشاره كرد و افزود: امروز بسياري از كشورها مي خواهند از تجربيات ما در جنگ را براي دانشگاه هاي نظامي خود تدريس نمايند و اين نشان دهنده عظمت كار اين رزمندگان است.

كريمي با تاكيد براينكه خلاقيت به داشتن تجهيزات و امكانات نيست ، خاطرنشان كرد: امروز جوانان ما در عرصه مهندسي در بخش بتون غوغايي به پا كرده اند و توانسته اند دستاورد هاي مناسبي را داشته باشند.

جانشين سپاه نينوا گلستان دانش ، نبود امكانات و فشار زماني را از عناصر مهم در ايجاد دگرگوني دانست و افزود: ما بايد دست در دست هم حلقه هاي كوچك تخصصي در كشور ايجاد نمائيم و براي تمدن سازي وارد ميدان شويم.

وي در پايان با اشاره به پيشرفت هاي ايران اسلامي به دست آوردهاي بزرگ در عرصه هاي مختلف پزشكي، نانو، الكترونيك ، صنايع دفاعي و جنگ الكترونيك اشاره كرد و گفت: سالها طولاني است كه غرب مي گويد دين از سياست و علم و.. جداست ولي ما بايد به آنها نشان دهيم كه با تكيه بر ايمان و دين مي توان به مدارج بالاي علمي و تخصصي دست يافت.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.