1393-12-07 19:08
5774
2
11063
از حضور پر رنگ مسئولین تا هنرنمايي قارنلي و اجراي موسيقي زنده ؛

آنچه در مراسم جشن روز مهندس نظام مهندسي ساختمان گذشت + تصاوير

به مناسبت فرا رسیدن 5 اسفند روز بزرگداشت مقام حکیم فرزانه خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی مراسم جشن در شهرستان گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما؛ اين مراسم توسط کارگروه 5 اسفند (روز مهندس ) سازمان نظام مهندسی گلستان در سالن ورزشی 9 دی شهرک ویلاشهر برگزار گردید ، آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان ، شهرداران ، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان، رئیس شرکت گاز، مدیر عامل  بانک رفاه گلستان ، مدیران حوزه عمرانی استانداری و شهرداری و دیگر مسئولان شهرستان به همراه جمعی از مهندسان این شهرستان و مهندسان حوزه غرب حضور داشتند.

این مراسم با سخنرانی آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و مهندس عبدالجلال ایری رئیس سازمان نظام مهندسی گلستان و اجرای برنامه زنده موسیقی محلی و اجرای برنامه طنز توسط قارنلی و ... همراه بود .

323

در این بزرگداشت ، آیت الله سيد كاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و بزرگداشت مقام مهندس گفت: جامعه علمی و سیاسی و کاری و دینی ما باید از چنین شخصیت های برجسته ای الگو برداری کند.

وی گفت: مهندسان باید در زمینه های مختلف مانند اجرا و طراحی و نظارت توجه کافی و تخصصی لازم داشته باشند.

آيت الله نورمفيدي با بیان لزوم نظارت هر چه بهتر بر مصالح ساختمانی افزود:باید ساختمان طوری بنا شود که به عنوان ثروت و سرمایه سالهای سال باقی بماند.

امام جمعه شهرستان گرگان با تاکید برضرورت آرامش انسان در محل زندگی افزود: مسکن مأمنی برای انسان است و سازمان نظام مهندسی ساختمان به دلیل ارتباط مستقیم با جان و مال انسانها مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش دارد.

326

در این مراسم مهندس عبدالجلال ایری رئیس سازمان نظام مهندسی گلستان پس از تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار و تبریک روز مهندس گفت: نظام مهندسی ساختمان گلستان در سالی که گذراندیم با رکود صنعت ساختمان و چالش هایی مواجه بود اما با تدبیرهیأت مدیره دوره ششم و کمک همه دوستان با مدیریت مناسب توانست راهکارهایی را برای خروج از این رکود در نظر بگیرد.

ایری در ادامه سخنان خود با اشاره به مسایل مختلف حوزه نظام مهندسی گفت:  توجه به قانونگرایی و مردم مداری در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی افزود جهت استفاده هر چه بیشتر از نظرات مهندسان کارهای مختلفی نظیر نظرخواهی در مورد موضوع های مختلف، راه اندازی سیستم ارتباط مستقیم، برگزاری جلسات مرتب و ماهیانه با انجمن های صنفی کارفرمایی، انبوه سازان و گروه های تخصصی انجام شده است.

رییس هیات مدیره سازمان اظهار داشت: تشکیل کارگروه پیشکسوتان و جوانان و استفاده از نظرات آن ها، نشست های تخصصی با هیأت رئیسه دفاتر نمایندگی، دیدار های خوب و اثر بخش با معاون عمرانی، مدیران کل راه و شهر سازی، شهردار گرگان، جلسات هفتگی با مدیران اداره راه و شهر سازی از دیگر اقداماتی است که در چند ماه اخیر با اولویت و بصورت منسجم در حال پیگیری می باشد.

ایری اضافه کرد: سازمان به سهم خود در خروج از رکود در حال تلاش است و البته باید همه دستگاه های ذیربط کمک کنند.

وی  پرداخت اقساطی حق الزحمه مهندسان را از اقدامات مهم و در واقع فداکاری نظام مهندسی ساختمان در راستای کمک به احیای  ساخت و ساز عنوان کرد و  افزود: امیدواریم که در سال 94 به همه اهداف مد نظر دست یابیم  و به سمت قانون مداری و عدالت گرایی پیش بریم .

رئیس سازمان در پایان سخنان خود گفت: باید اهداف خود را با محوریت هدایت گرایانه در رأس امور قرار دهیم و در راستای تعامل بهتر گام برداریم. در این مراسم که با اجرای متنوع برنامه های شاد، قرعه کشی همراه بود در اقدامی مناسب و با ارزش از مهندسان برتر منتخب هیات داوری تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است تمامی هزینه های مراسم جشن روز مهندسی توسط حامیان مالی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان تأمین گردیده است.

گزارش تصویری مراسم :

325

321

316

315

 317

318

319

322

169 thumbs

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.