1393-12-06 04:30
4654
17
10837
تکرار / در ديدار رئيس شورا با نماينده ولي فقيه در استان عنوان شد؛

اظهار رضايت نماینده ولی فقیه در گلستان از عملكرد شهردار گرگان / درخواست آیت الله نورمفیدی : بگذارید صادقلو شهردار باقی بماند

آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در استان گلستان در ديدار رئيس شوراي شهر گرگان با ايشان از عملكرد شهردار گرگان اظهار رضايت نمود.

به گزارش گلستان ما؛ حسين ربيعي رئيس شوراي شهر گرگان در گفتگو با گلستان ما با اعلام اين خبر اظهاركرد: صبح امروز به ديدار آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در استان گلستان رفتم و در ديدار ايشان از حاشیه‌های پیرامون شهردار گرگان در روزهای اخیر پرسیدند و بنده نیز به ایشان گزارشي در اين خصوص ارائه نمودم.

ربيعي ادامه داد: آيت الله نورمفيدي با بيان اينكه تذكراتي كه به آقاي صادقلو شهردار گرگان در گذشته داده شده و عملكرد ايشان تغييراتي را به همراه داشته است افزودند: در سطح شهر گرگان عملكرد شهردار مناسب بوده و به عنوان شهردار از ايشان راضي هستم.

وي ادامه داد: ايشان با اشاره به اظهار رضايت اقشار زيادي از مردم گرگان نسبت به عملكرد شهردارگرگان عنوان نمودند كه با توجه به رضايت مردم از شهردار بهتر است كه وي در سمت خود باقي بماند و از قول من به عنوان یک پیشنهاد به اعضای شورا اين را بگویید.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

آقای ک حیا کن اینم از نماینده رهبریبازم دنبال منافع شخصی هستی ؟

0
0
پاسخ
1393-12-02 14:57
اسماعیلی-خان ببین

انصافا شهردار خوبی هستن

0
0
پاسخ
1393-12-02 15:40
فریده

درست نبود نقل قول انجام شود :حضرت ایت الله نورمفیدی هیچ وقت تعریف یک مدیر را انجام نمی دهد به عبارت دیگر تعریف از یک مدیر اجرایی که معلوم نیست در کارنامه اش و فعالیتهایش چه چیزهایی است و معمولا علماء و مراجع بزرگ اینکار را نمیکنند در یک دیدار خصوصی حرفهایی برای روحیه بخشی زده شده است و این درست نیست که حرفهای حاج آقا نورمفیدی در حالی که شهردار عده زیادی مخالف و موافق دارد و رقیب برای حمله به رقیب دیگر از این تاکتیک ناجوانمردانه استفاده کند .ما نباید از علمای دین و شهدا در امور اجرایی و سیاسی مایه بگذاریم چون اگر همین شهردار ، خدای ناکرده مشکلی داشت و یا اینکه در یک پروژه اختلاسی شد آیا این جا باید حضرت آیت الله نورمفیدی زیر سوال برود ؟کار اشتباه بود و در جنگ قدرت نباید از بزرگان مایه گذشت

0
0
پاسخ
1393-12-02 17:00
محمد

سلام آقای ربیعی برای اینکه رقیبت را از میدان در کنی نباید این کار را میکردی و از جانب حضرت آیت اله مایه می گذاشتی حضرت آیت الله در یک جمع خصوصی برای حمایت کارکنان و خدوم دولت معمولا تعریف می کند اما هیچ وقت ایشان این تعریف را رسانه ای نمی کنند اما شما متاسفانه این کار را بر علیه استیضاح کنندگان رسانه ای کردید شما باعث میشود مردمی که مخالف شهردار هستند به هر دلیلی و علاقمند به حضرت آیت الله نورمفیدی را دلخور کنیداین کار شما اشتباه است و شما باعث شدید که با این کارتان بعضی ها به حاج آقا ک بی احترامی کنند باز هم می گویم کار شما اشتباه بود اشتباه بود از علما و مراجع برای دعوای های سیاسی و اجرایی استفاده ابزاری نکیند

0
0
پاسخ
1393-12-02 17:07
مهدوی

سلامانصافا آقای صادقلو خوب کار می کند. خدا خیرش بده.حمایت حاج آقا نور هم موید همین مطلبه. هر کس منصف باشد کارهای خوب شهردار و کارکنان عزیز شهرداری را به وضوح مشاهده می کند.

0
0
پاسخ
1393-12-02 17:37
rtyu

هر کسی که با مشی آیت ا.. آشناست می داند ایشان هیچگاه وارد این مسائل نمی شوند و جایگاه خویش را در این زمینه بالاتر از ورود اینگونه به مسایل کنند. انصاف نیست اینگونه چهره ایشان را تخریب کنند. ظرفیت این مثلا اصلاح طلب هایی مثل آقای ربیعی و برادرش ( که گویا با هم به دیدار آیت ا.. رفته بودند) همین قدر است.

0
0
پاسخ
1393-12-02 19:16
محمد

عاشق صادقلو هستیم ،آقای مهندس ربیعی ما مردم گرگان دعای خیرمان پشت سرتان است ، محکم بایستید

0
0
پاسخ
1393-12-02 19:19
مهدوی

برای پاسخ به دوستان:انصاف داشته باشید! شهردار واقعا کـــــار می کند! کافیه یه مقایسه کوچولو کنید با شهردارهای قبلی مون! ثانیا: در بسیاری مواقع که اختلاف زیاد می شود و موجب کج روی و گمراهی بعضی افراد می گردد مقام معظم رهبری (حفظه الله) ورود می کند و با اشاره یا با لفظ صریح، همه را روشن می کند. حاج آقا نور هم نماینده ولی فقیه ما هستند و اشاره و تأیید ایشون بعضا لازمه و حجت.

0
0
پاسخ
1393-12-02 19:23
خلیلی

صادقلو! اگه نظر منو می خونی بدون که قلبا دوستت داریم. ما مردم گرگان میفهمیم که داری کار می کنی. رقیب داری. بعضی ها کارشکنی می کنن. اذیت می کنن. باهاشون راه نیومدی خوردت کردن. باج ندادی تحقیرت کردن. اما عزت دست خداست. تا وقتی دلت رو برای مردم می سوزونی خدا بهت عزت میده. قوی باش عزیزم.

0
0
پاسخ
1393-12-02 20:09
REZA1539

اقای صادقلو بهترین شهردار استان است عملکردش این را ثابت میکند تا دیروز همین اعضا بودند باهمه جنگ کردن صادقلو را به مردم بهترین نیرو معرفی کردند چطورشد یکسال نشد صادقلو بد شد متاسفم برای خودمان که به چه کسانی رای دادیم خداوکیلی من اگر جای صادقلو بودم همین امشب استعفا میدادم حیف از........

0
0
پاسخ
1393-12-03 19:36
جلالی

به آقای اسماعیلی میگم اگه شهردار صادقلو خوبه میتونید ببرید خانببین تا از دست ... ها راحت شوید.

0
0
پاسخ
1393-12-04 07:10
تلنگر

سلاماگر سخن حاج آقا غیر از این بود .ایشان تا حالا این موضوع را تکذیب می کردند .

0
0
پاسخ
1393-12-05 06:50
اسماعیلی-خان ببین

برادر جلالی عزیز خوبی بنده این هست نه چپ هستم نه راست نه حزبی عمل می کنم نه جناحی نه طرفدار شخصی هستم نه متنفر از کسی.بنده درسته به عنوان یک خان ببینی با رامیان از لحاظ شهرستانی مشکل داشته باشم اما آدم افراطی نیستم.چیزی که خوبه رو میگم خوب. چیزی هم که بد باشه میگم بد.اما چون مرکز استان گرگان هست و گرگان یعنی آبروی استان ما نمیتونیم بیخیال گرگان باشیم. و بر خودمون وظیفه میدونیم دلسوز گرگان باشیم و مثل شما افراطی نباشیم.برای همین هم از زحمات آقای صادقلو شهردار محترم گرگان تشکر و قدردانی می کنیم و از شماهم درخواست دارم تا بدور از افراط به قضایا نگاهی دوباره بیندازید. با آرزوی موفقیت برای شما و شهردار محترم.

0
0
پاسخ
1393-12-06 06:32

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.