1396-06-22 06:03
1683
0
43971
KHAMENEI.IR منتشر کرد؛

نماهنگ/ داغ میانمار

جمعیت اقلیت مسلمان میانمار که بیش از یک میلیون نفر می‌باشند، سال‌های متمادی است که زیر ظلم و فشار حاکمان این کشور قرار دارند و هر از چند گاهی خبرهای تکان‌دهنده‌ای از کشتار، تجاوز و جنایت علیه مسلمانان این کشور در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

به گزارش گلستان ما، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR هم‌زمان با موج تازه‌ی حملات حاکمان میانمار علیه مسلمانان این کشور که «روهینگیا» خوانده می‌شوند، در نماهنگ «داغ میانمار» به بازخوانی بیانات رهبر انقلاب درباره‌ی این اقلیت مسلمان تحت ستم می‌پردازد.

بخشی از بیانات رهبر انقلاب که در این نماهنگ می‌شنوید و می‌بینید:

* این وضع مسلمانان مستضعف بیچاره‌ی میانماری است که دهها هزار نفر از آنها امروز با بدترین وضع در بنگلادش زندگی می کنند. نمایندگان ما به آن‌جا رفتند و آمدند و خبرهایی به ما دادند که واقعاً خواب از چشم انسان می پرد!

بیانات در دیدار جمعی از روحانیون ۱۳۷۰/۱۲/۱۴

* یک مشت چکمه‌پوش دهها هزار مسلمان میانماری را با فجیع‌ترین وضع از خانه‌ی خودشان بیرون کردند؛ بچه‌ها و زنان و مردانشان را کشتند؛ اموالشان را غارت کردند؛ هر کس توانسته جان خودش را بردارد، فرار کرده؛ در دنیا هم کسی به کسی نیست.

بیانات در دیدار جمعی از روحانیون ۱۳۷۰/۱۲/۱۴

* این، حقوق بشر اینهاست؛ حقوق بشرِ منقطع از اخلاق، منقطع از معنویت، منقطع از خدا.

بیانات در دیدار قاریان قرآن ۹۱/۴/۳۱

* هزاران انسان مسلمان دارند کشته میشوند، دارند فدا میشوند، مدعیان دروغین حقوق بشر لب تر نمیکنند. همانهائی که برای حیوانات دل میسوزانند، همانهائی که اگر در جوامعی که مستقل از آنها هستند، وابسته‌ی به آنها نیستند، کوچکترین بهانه‌ای پیدا کنند، صد برابر آن را بزرگ میکنند، اینجا در مقابل کشتار یک عده انسان بی‌گناه، بی‌دفاع، زن، مرد، کودک، سکوت میکنند؛ توجیه هم میکنند!

بیانات در دیدار قاریان قرآن ۹۱/۴/۳۱

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.