1396-06-12 15:04
770
0
43588
بیانیه بسیج دانشجویی در پی سانحه اتوبوس دانش آموزان؛

وقوع این حوادث نشانگر کوتاهی دستگاه ها است/ مسئولان مسببان را شناسایی و از تکرار آن جلوگیری کنند

در پی واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از آنان شد شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ در این بیانیه تاکید شده که این دانش آموزان جزو فرزانگان و نخبگان علمی کشور بودند و از مسئولین خواسته شد تا با عاملان و کسانی که با اهمال در وظایف خود باعث این اتفاق ناگوار شدند برخورد نمایند.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله وإنّا إليهِ رَاجعُون

"همانا ما از آن خداییم و به سوی او باز ‌می‌گردیم"

حادثه درگذشت ۱۲ دانش آموز دختر هرمزگانی در اثر واژگونی اتوبوس حامل آنها، حادثه تلخ و ناگواری برای مردم ایران اسلامی بود که در روز عید سعید قربان اتفاق افتاد و دل همه آنها خصوصا جامعه دانشجویی کشور را آزرده است.

متاسفانه وقوع این گونه حوادث برای دانش آموزان نخبه ایران که قطعا جزو اندوخته های علمی و فرهنگی بوده اند ، نشانگر کوتاهی دستگاه های ذیربط در تامین امنیت سفر آن عزیزان بوده است که نتیجه آن از دست دادن ۱۲ نفر از دانش آموزان فرزانه هرمزگانی و مجروح و نقض عضو برخی دیگر از آن عزیزان بوده است.

با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حفظ سرمایه های انسانی و نخبگان کشوری، از تمامی مسئولان آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، دادگستری و ... استان های هرمزگان و فارس انتظار می رود که با بررسی دقیق، مسببان این حادثه تلخ را شناسایی و به مجازات برسانند تا ضمن تسکین درد بازماندگان، از تکرار اینگونه اتفاقات ناگوار جلوگیری به عمل آید.

در پایان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان این حادثه تلخ را به مقام معظم رهبری و همه مردم ایران و خانواده آن عزیزان تسلیت عرض کرده و برای آن سفر کردگان علو درجات و غفران الهی و برای خانواده آنها صبر جمیل و اجر جزیل آرزومند است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.